کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه بانک صادرات ایران در زمینه تعاونی منحله میزان


کد خبر : ۱۶۹۰۵چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۱۴۳۱۶۲ بازدید

بانک صادرات ایران در زمینه حل و فصل مشکلات تعاونی منحله میزان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

بانک صادرات ایران در زمینه حل و فصل مشکلات تعاونی منحله میزان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بانک صادرات ایران در زمینه حل و فصل مشکلات تعاونی منحله میزان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.
 

در این اطلاعیه آمده است:

​بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات تعاونی منحله میزان را برابر تفاهم‌نامه‌های منعقده فی‌مابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت تسویه تعاونی منحله مزبور، به‌عهده گرفته و از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ 11 آبان 94 نسبت به اجرای مفاد تفاهم‌نامه اقدام خواهد کرد.

اینک که بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات تعاونی منحله مورد بحث قرار داده است سپرده گذاران محترم تعاونی منحله موصوف می‌توانند به‌منظور تسریع و تسهیل امور از اول وقت اداری روز شنبه مورخ 16 آبان 94 حداکثر به‌مدت 2 روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق تعاونی منحله میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام کنند.

با عنایت به مهلت 2 روزه مورد بحث مذکور در بند 2 از سپرده گذاران محترم درخواست می‌شود به‌تدریج در شعب سابق تعاونی منحله میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، مراجعه و از ازدحام در شعب یادشده خودداری کنند.

بانک صادرات ایران برابر با تفاهم‌نامه‌ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی تعاونی منحله میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران محترم اقدام و جدول واریز وجوه متعلقه‌شان را به حساب سپرده‌ای آنان از طریق ای‌میل شخصی و یا ارسال پیامک به اطلاع ایشان خواهد رساند.

بانک صادرات ایران برابر تفاهم‌نامه‌های موصوف مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی منحله میزان را به‌عهده گرفته و به سپرده گذاران محترم اطمینان می‌دهد، به‌طور دقیق و براساس اصول حرفه‌ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران عزیز پیگیری لازم را به عمل آورد.

از تمامی سپرده گذاران محترم تقاضا می‌شود، به‌منظور تسریع در روند انجام کار همکاری لازم با کارمندان بانک صادرات ایران را معمول کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها