کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خیابان مسجد جامع یزد، پیاده راه شد


کد خبر : ۱۶۸۰۵دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷:۳۵۲۸۸۸ بازدید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: اجرای این پروژه که توسط شهرداری یزد و با مشارکت ...

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: اجرای این پروژه که توسط شهرداری یزد و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و راه و شهرسازی انجام گرفت، از اواخر خرداد ماه آغاز و در ماه گذشته پایان یافت.

محمدمهدی شرافت در این خصوص افزود: باتوجه به اینکه مسجدجامع کبیر یزد روزانه پذیرای جمع زیادی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است، ضروری بود تا طرح پیاده رو سازی، کفسازی و زیباسازی خیابان منتهی به این مسجد تاریخی هرچه سریعتر به انجام برسد.

این مقام مسئول کندن آسفالت کف، زیرسازی، اجرای واش بتن طبق طرح، آجرچینی به صورت هره در حاشیه پیاده روها، اجرای سنگ جدول، اجرای سنگ کف در سواره رو با سنگ کیوب را از جمله آیتم های اجرا شده عنوان کرد و افزود: همچنین باتوجه به اینکه در گذشته در جلوی میدان مسجد حمامی قدیمی در زیرِ زمین قرار داشته، پلان این حمام بر روی محوطه ورودی مسجدجامع اجرا شد.

گفتنی است: کسبه خیابان مسجدجامع کبیر و اهالی محلات اطراف این مسجد تاریخی، طی نامه ای از کلیه دست اندرکاران طرح و اجرای این پروژه تشکر کردند.

7xnl7e5aj9wyxhy0wc2c.jpeg

sfzb4x56tvenua3gm6hc.jpeg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها