کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات


کد خبر : ۱۶۷۷۸یکشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۴۷۱۷۰۱ بازدید

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات فردا دوشنبه در جزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت، کارگاه، واحد تولیدی و کارخانه سازنده و تولیده کننده داخلی و خارجی از فردا تا 15 آبان ماه، نوین ترین تولیدات خود را به نمایش عموم می گذارند.

در این نمایشگاه انواع سرویس‌های مختلف طلا و جواهر(گردنبند، گوشواره، دسبند، زنجیر)، انواع سنگ‌های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه ها، دستگاه‌های مدرن تولید داخل طلا و جواهر، انواع شیشه های ضد گلوله و مقام در برابر زلزله، انواع دستگاه‌ها و سیستم‌های حکاکی، دستگاه‌های جدید ریخته گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاه‌های برش و حالت دهنده طلا، دستگاه‌های میکرو جوش نقطه ای طلا و جواهرات، دستگاه‌های مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاه‌های ساخت زیورآلات، دستگاه‌های تصفیه طلا، انواع صندوق‌های نسوز و درب‌های ضد سرقت، دستگاه‌های تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه می‌شود و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

علاوه بر شرکت‌ها و کارگاه های داخلی، تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند و هند نیز در این نمایشگاه حضور می یابد. البته این نمایشگاه در سه گروه «ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی»، «سازندگان طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی» و «حلقه واسط فروش و بازرگانی» برگزار می شود.

در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار خواهد شد. قرار است چند هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمت کیش، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت‌های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند.

اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها