کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین اخبار از سیل در کشور / تصاویر


کد خبر : ۱۶۷۲۲پنجشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۴۰۱۳۸۱۹ بازدید

آخرین اخبار از سیل در کشور که موجب خسارت و آبگرفتگی شده است را در این بسته خبری بخوانید.

آخرین اخبار از سیل در کشور که موجب خسارت و آبگرفتگی شده است را در این بسته خبری بخوانید.

 
** یک کشته و یک مفقود در سیل ایلام (08:55)
 
مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام از تعطیلی امروز مراکز اداری ایلام به دلیل شدت سیل در این استان و یک کشته و یک مفقود تاکنون خبر داد.
 
کرمی در ادامه بیان داشت: متاسفانه سیل به تاسیسات زیر بنایی خسارت وارد کرده است.
 
وی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و به همین دلیل مراکز اداری امروز تعطیل اعلام شد.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت
 
**چرخساز: سیل در 4 استان/ آسیب دیدگی 13 شهر و روستا و امدادرسانی به 255 نفر (9:15)
 
ناصر چرخساز، رییس جمعیت امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در پی سیل در استان های کشور گفت: سیل و آبگرفتگی از روزگذشته 4 استان را گرفتار کرده است.
 
وی افزود: استان های آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان و کرمانشاه دچار سیل و آبگرفتگی شدند که در پی آن 10 شهرستان متاثر شدند.
 
رییس جمعیت امداد و نجات هلال احمر اظهار داشت:همچنین سیل به 9 شهر و 4 روستا آسیب جدی وارد کرده و تاکنون به 255 نفر از هموطنانمان امدادرسانی شده است.
 
چرخساز در ادامه بیان داشت: 2 نفر در این استانها به مناطق امن منتقل شدند و از 55 واحد مسکونی تخلیه اب انجام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: 26 تیم امدادرسانی به این مناطق اعزام شده اند.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت
 
**آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت (10:00)

شبکه خبر در بخش خبری ساعت 10:00 به نقل از کرمی ، مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد : آمار کشته شدگان سیل ایلام به دو تن افزایش یافته است.
 
**بارش شدید باران ریزش کوه در ایلام را رقم زد/ رانندگان آذربایجان شرقی مجهز در معابر تردد کنند(10:04)
 
سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ریزش کوه در محور ایلام اظهار کرد: ساعت 6:15 صبح امروز محورهای ایلام، سرابه، مهران شاهد بارش شدید باران بودند که این شدت باران ریزش کوه در محور ایلام را رقم زد.
 
وی افزود: با همکاری پلیس راه و سازمان راهداری محوری که دچار ریزش کوه شده بود ساعت 7:15 صبح بازگشایی شد.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور تصریح کرد: امروز در 13 استان کشور گزارش بارش باران را داده‌اند که رانندگان آذربایجان شرقی به دلیل پیش بینی یخ زدگی معابر حتما با تجهیزات مربوطه و رعایت نکات ایمنی در معابر تردد کنند.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت

**بارش باران تا فردا در لرستان ادامه دارد/ آب‌گرفتگی معابر شهر و روستای کوهدشت (10:05)

رضا آریایی ، مدیرکل ستاد بحران لرستانصبح امروز اظهار داشت: بارش باران که از عصر روز سه‌شنبه در لرستان آغاز شده تا عصر فردا جمعه ادامه دارد. 
 
وی عنوان کرد: تا این لحظه شهرستان نورآباد با 64 میلی‌متر بیشترین بارش را در لرستان داشته است. 
 
این مسئول افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خساراتی بر اثر این بارش اعلام نشده است. 
 
مدیرکل ستاد بحران لرستان، گفت: میزان بارش باران در لرستان از روز سه‌شنبه تاکنون در شهرستان نورآباد 64، رومشکان 53، کوهدشت 53، الشتر 45، پلدختر 35، بروجرد 26، خرم‌آباد 26میلی‌متر، دورود هشت، ازنا پنج و الیگودرز دو میلی‌متر گزارش شده است. 
 
گفتنی است، هم‌اکنون بارش باران در سطح استان لرستان ادامه دارد و شب گذشته به علت بارش باران در شهرستان کوهدشت معابر شهری و روستایی دچار آب‌گرفتگی شد.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت

**بارش باران تا روز شنبه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد (10:18)

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارندگی از شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد. 
  
خدیجه یاری‌جو اظهار کرد: بارندگی از شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است. 
  
این مسئول در هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارش‌ها ظرف امروز و فردا و تا روز شنبه ادامه دارد. 
  
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر بارش‌ها در مناطق گرمسیری استان صورت گرفته است. 
  
وی در خصوص بارندگی‌های امسال و پیش‌بینی نسبت به روند بارش‌ها گفت: پیش‌بینی بارش‌های نرمال را در سه ماهه پاییز و به دنبال‌ آن زمستان در کهگیلویه و بویراحمد داریم. 
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت + تصاویر
 
بارندگی در استان کرمانشاه بحرانی نیست (ساعت 10:20)
 
حسین درویش معاون عملیات سازمان امداد و نجات سیل و آبگرفتگی درباره آخرین جزییات بارندگی شدید در استان کرمانشاه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بارندگی به صورت شدید در مناطق مختلف استان کرمانشاه وجود دارد ولی خوشبختانه اوضاع بحرانی نیست.
 
وی به آماده‌باش کلیه شعبات هلال احمر در این استان اشاره کرد و بیان داشت: 300 نفر از امدادگران و نجاتگران فراخوان شدند و در حال حاضر روستای سراب از توابع کرمانشاه دچار خسارت شده است.
 
این مقام مسئول امداد و نجات با اشاره به تخریب دو باب منزل مسکونی در روستای سراب، اذعان داشت: 2 تیم با تجهیزات کامل در حال امدادرسانی هستند.
 
درویشی درباره بارندگی‌ها در استان لرستان،‌ گفت: سیل و آبگرفتگی در شهرستان کوهدشت و روستاهای تابعه و شهرستان پلدختر و التشر ابرگفتگی به چشم می‌خورد.
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات در پایان به وضعیت بارش در استان ایلام اشاره کرد و گفت: درشهر‌های ملکشاهی دره شهر شیروان‌چرداول، مهران و مرکز ایلام و روستای تابعه سیل و آبگرفتگی شدیدی وجود دارد. 
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت/ آب شرب برخی نقاط ایلام قطع است + تصاویر
 
مسیر ارتباطی سروآباد به پاوه مسدود شد (ساعت 10:30)
 
محمد درگاهی مدیر اداره راه و شهرسازی سروآباد  گفت: بارش شدید باران در دو روز گذشته در شهرستان سروآباد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: بارش شدید باران در ارتفاعات گردنه تته که مسیر ارتباطی شهرستان‌های سروآباد و مریوان به استان کرمانشاه بوده، موجب ریزش کوه و مسدود شدن مسیر شده است.
 
مدیر اداره راه و شهرسازی سروآباد تصریح کرد: هم‌اکنون یک لاین این مسیر بازگشایی شده است، اما به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش دوباره کوه تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود اعلام شده است.
 
وی از وارد آمدن خسارت به یک دستگاه لودر راهداری خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته هنگام پاکسازی مسیر توسط نیروهای راهداری مجدداً کوه ریزش کرد و موجب وارد آمدن خسارت به لودر راهداری شد.
 
درگاهی در پایان از مسافران و کسانی که قصد عبور از این مسیر را دارند، خواست: از تردد در این مسیر خودداری کنند.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت/ آب شرب برخی نقاط ایلام قطع است + تصاویر
 
آب شرب برخی نقاط ایلام قطع است(ساعت 11:30)
 
داراب بیرانوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام  اظهار داشت: بر اثر شدت بارش باران تاسیسات شبکه آبرسانی درون‌شهری شهرستان ایلام دچار خسارات شدیدی شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه میزان دقیق این خسارات برآورد نشده است، گفت: بر اثر این رویداد آب شرب برخی از نقاط ایلام قطع شده است.
 
وی ادامه داد: اکنون نیروهای حوادث و اتفاقات در حال رفع مشکل گل آلود بودن سد ایلام و چشمه گل‌گل هستند و سعی بر این است که این مشکل تا عصر امروز مرتفع شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از مردم خواست تا زمان رفع این مشکل در مصرف آب صرفه‌جویی لازم را به عمل آورند.
 
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد/ آمار کشته شدگان به 3 نفر افزایش یافت/ آب شرب برخی نقاط ایلام قطع است + تصاویر
 
نیروهای امداد و نجات استان البرز به حالت آماده باش کامل درآمدند(ساعت 13:00)
 
داوود رجبی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرزاظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر بارندگی‌ها طی امروز و سه روز آینده تمامی نیروهای امدادی در استان البرز به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.
 
وی ادامه داد: از صبح امروز  بارش باران در جاده چالوس به صورت پیوسته آغاز شده است که بر اساس گزارش‌های ارسالی تا کنون هیچ گونه آبگرفتگی نداشته‌ایم.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا 8 پایگاه امدادی در استان البرز به حالت آماده باش کامل هستند.
 
رجبی افزود: در این راستا 4 پایگاه در کرج، یک پایگاه در نظرآباد، یک پایگاه در ساوجبلاغ و یک پایگاه در اشتهارد و یک پایگاه در طالقان است که با توجه به شرایط آب و هوایی در آماده‌باش هستند.
 
وی ادامه داد: تمامی تجهیزات و امکانات امدادرسانی در اختیار این پایگاه‌ها است که در صورت بروز حادثه‌ای سریعا در محل حادثه حاضر شوند.
 
معاون امداد و نجات جمیت هلال احمر استان البرز گفت: از چهار پایگاه امداد و نجات در شهرستان کرج، 3 پایگاه در محور کرج ـ چالوس مستقر هستند و یک پایگاه کوهستانی نیز فعال است.
 
به گفته رجبی در این راستا همچنین تمامی شعب امدادی و پایگاه مرکزی نیز در استان البرز به صورت آماده باش هستند.
 
وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌‌های دریافتی از پایگاه‌های امدادی هم اکنون بارش باران در جاده چالوس ادامه دارد که سبب بالا آمدن آب رودخانه شده است اما آبگرفتگی و طغیان رودخانه نداشته‌ایم.
 
** آمار کشته شدگان به 3 نفر افزایش یافت (13:05)
 
معاون عمرانی استاندار ایلام در بخش خبری 13 شبکه خبر با اشاره به آخرین آمار از خسارات و تلفات سیل در این استان گفت:متاسفانه شمار کشته شدگان سیل ایلام به 3 تن افزایش یافته است.‎
 
وی افزود: سیل تخریب گسترده منازل و زیر ساخت های شهری در ایلام را به دنبال داشته و همچنین در 50 در صد شهر قطعی آب و 20 درصد مناطق قطعی برق را شاهد بوده ایم.‎
 
معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار کرد: هموطنان ما در شهر ایلام با توجه به قطعی آب نیمی از شهر نیاز مبرمی به آب معدنی دارند.
 
** اعزام 7 تیم عملیاتی به منطق سیل زده (15:30)
 
مرتضوی ، سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت خسارات و تلفات سیل در کشور گفت: در پی سیل در 6 استان کشور تاکنون 7 تیم عملیاتی  شامل 340 نیرو به همراه 60 دستگاه موتورپمپ و لجنکش به مناطق سیل زده اعزام شده اند.
 
وی افزود: همچنین 35 تخته پتو ، 20 تخته موکت به استان های خوزستان ، زنجان، همدان و کردستان ارسال شده است.

* باشگاه خبرنگاران


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها