کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر احتمالی از اپل آیفون 7


کد خبر : ۱۶۶۹۸چهارشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۴۷۱۴۶۷۳ بازدید

در حالی که شرکت اپل در طراحی گوشی‌های جدیدش، آیفون اس ۶، تغییرات عمده‌ای داده بود، ولی به علت تشابه بسیار زیاد گوشی‌های آیفون ...
تصاویر احتمالی از اپل آیفون 7تصاویر احتمالی از اپل آیفون 7

 در حالی که شرکت اپل در طراحی گوشی‌های جدیدش، آیفون اس 6، تغییرات عمده‌ای داده بود، ولی به علت تشابه بسیار زیاد گوشی‌های آیفون اس 6 با آیفون 6 با نارضایتی کاربران مواجه شد.

پس از اعلام این نارضایتی، طراح شرکت اپل تصویری از شمایل متفاوت گوشی‌های آیفون 7 منتشر کرد. متخصصان اعتقاد دارند که گوشی‌های آیفون ۷ نخستین مدل گوشی‌های این شرکت خواهند بود که دکمه Home آن حذف شده و به جای آن صفحه‌ای کاملا لمسی و سه بعدی خواهند داشت.

به گفته Marek Weidlich طراح گوشی اپل، طراحی گوشی‌های آیفون 7 بسیار ساده بوده و در واقع گوشی‌های نسل آینده تبدیل به یک صفحه نمایش خواهند شد. آیفون ۷ از دیگری تلفن‌های سری آیفون نازک‌تر هستند.

این طراح در ادامه گفت: طراحی ساده برای شرکت اپل بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل من این گوشی را با صفحه نمایشی منحنی، بدون قاب و دکمه Home طراحی کرده‌ام. دور تا دور پشت گوشی با نوعی آلمینیوم و نوارهای پلاستیکی پوشانده شده است که باعث می‌شود گوشی خوش‌دست‌تر شود. حتی کاربران می‌توانند نوارهای پلاستیکی را که قابل جابه‌جایی هستند به سلیقه خود قرار دهند.
 

iphone7-1.jpg


طراحی آیفون ۷ با آیفون ۶/اس ۶ کاملا متفاوت است. با حذف دکمه Home از روی گوشی‌های آیفون، کاربران گوشی‌هایی جمع و جورتر و با صفحه نمایش بزرگ‌تر خواهند داشت. با این تغییرات، اپل مجبور است سنسور لمسی ID را به تمام نقاط صفحه نمایش منتقل کند.

گفتنی است؛ شرکت اپل برای طراحی جدید گوشی‌های جدید آیفون ۷ روی قسمت دوام باتری توجه ویژه‌ای کرده است.

* روزنامه دیلی میل



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها