کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آيا افزايش مجدد قيمت‌ها حتمي است؟


کد خبر : ۱۶۶۷چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰:۰۶۷۷۵۵ بازدید

با گذشت چندین روز از اظهار نظر وزیر صنعت و معدن و با وجود اینکه خودروسازان کشور هنوز دست به افزایش قیمت نزده اند برخی دلالان قیمت خودرو را در بازار بالا کشیده و به نحوی از آب گل آلود ماهی میگیرند .
آيا افزايش مجدد قيمت‌ها حتمي است؟آيا افزايش مجدد قيمت‌ها حتمي است؟

 پس از گذشت 4 روز از اظهار نظر نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم كاهش قيمت خودرو و احتمال افزايش مجدد آن همگان منتظر بروز واكنشي از بازار جهت تغيير قيمت‌ها بودند.

در اين ميان آنچه كه تاكنون رخ داده انتشار اظهارات ضد و نقيضي از سوي مديران عامل خودروسازي‌هاي بزرگ كشور مبني بر افزايش 3،4،5،15 و حتي 30 درصدي قيمت خودرو بوده اما بازار تاكنون واكنشي نسبت به اين مسئله نشان نداده است و بازار و مردم منتظر نتيجه جلسه امروز "شوراي رقابت" هستند.

شوراي رقابتي كه پس از گذشت هشت ماه از ورودش به قيمت گذاري خودرو هنوز فرمول دقيقي را براي تعيين نحوه قيمت گذاري اعلام نكرده و تنها موجب تداوم خود تحريمي در حوزه خريد خودرو شده است البته طبق اظهارات رییس شورا نتیجه جلسه امروز پایانی است بر سردرگمی چند ماهه بازار خودرو.

اما آنچه كه بازار و البته خودروسازان انتظار آن را دارند افزايش چند باره اين محصول است، چرا كه با محاسبه ارز آزاد به جاي ارز مبادله‌اي و احتمال اعمال تورم 6 ماهه و اصلاح قيمت‌هاي پايه در قيمت گذاري قطعا اظهارات وزير صنعت و خودروسازان عملي شده و خودرو افزايش مجدد قيمت را تجربه خواهد كرد. از اين رو بايد منتظر بود و ديد واكنش مردم به اين مسئله چه خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها