کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از آیفون 6S به عنوان ترازو استفاده کنید


کد خبر : ۱۶۶۴۲سه شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۴۷۵۶۰۷ بازدید

اپل در آیفون‌های جدید خود از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی فناوری فورس تاچ با عنوان 3D Touch رونمایی کرد. حال اپلیکیشنی توسعه یافته که با بهره‌گیری ...
از آیفون 6S به عنوان ترازو استفاده کنیداز آیفون 6S به عنوان ترازو استفاده کنید

اپل در آیفون‌های جدید خود از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی فناوری فورس تاچ با عنوان 3D Touch رونمایی کرد. حال اپلیکیشنی توسعه یافته که با بهره‌گیری از این قابلیت می‌تواند وزن دو شی مختلف را با قرار گرفتن روی صفحه‌ی نمایش آیفون مقایسه کند.

اپلیکیشنی با عنوان Plum-0-Meter برای آیفون‌های مجهز به 3D Touch اپل منتشر شده که با استفاده از آن می‌توان وزن دو شی را با یکدیگر مقایسه کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این اپلیکیشن قادر نیست تا دقیقا وزن اشیایی را که روی صفحه‌ی نمایش قرار می‌گیرد، تشخیص دهد، بلکه فقط قادر است وزن دو شی را با یکدیگر مقایسه کند.

ساز و کار استفاده شده در این اپلیکیشن مبتنی بر میزان فشار وارد شده روی صفحه‌ی نمایش در مقایسه با بیشینه فشاری است که می‌تواند به صفحه‌ی نمایش وارد شود. این اپلیکیشن بصورت متن باز بوده و می‌توان بدون نیاز به جیلبریک کردن آیفون، آن را از طریق گیت‌هاب روی گوشی هوشمند نصب کرد.

با توجه به اینکه صفحه‌ی نمایش چند لمسی آیفون قادر است تا پنج لمس مختلف را شناسایی کند، پس احتمالا در این اپلیکیشن نیز می‌توان تا وزن پنج شی را با یکدیگر مقایسه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها