کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اینترنت همراه فعلا گران نمی‏شود


کد خبر : ۱۶۲۴۲دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۴۷۱۴۶۹ بازدید

مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه سرعت اینترنت نسبی است که در قیمت آن هم تاثیرگذار است، تاکید کرد: اپراتور دوم فعلا برنامه‌ای برای ...

مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه سرعت اینترنت نسبی است که در قیمت آن هم تاثیرگذار است، تاکید کرد: اپراتور دوم فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه اینترنت ندارد.

علیرضا قلمبر دزفولی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت ایرانسل تصمیم به کاهش تعرفه ‏های اینترنت خود نگرفته، اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه هر گیگابایت اینترنت ایرانسل رقمی بین 1750 تا 4000 تومان است که در نهایت این رقم حدود یک دلار می‏شود و این در شرایطی است که در کشوری مثل امارات هر گیگابایت اینترنت موبایل حدود 200 درهم قیمت دارد. 

وی در عین حال اظهار کرد: البته بحث سرعت هم در قیمت اینترنت اثر دارد و در کشوری مانند آلمان یک حجم اینترنت براساس سرعت‏ های مختلف قیمت ‏های متنوعی دارد، اما در ایرانسل هیچ‏گاه بابت سرعت، مبلغ اضافه ‏ای از مشترکان دریافت نمی‏شود و برهمین اساس رقمی که برای اینترنت نسل چهار در نظر گرفته شده با وجود آنکه سرعت این نسل 10 برابر نسل سه است از نظر قیمت برابری می‏کند. 

مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه در حال حاضر قیمت اینترنت همراه اپراتور دوم یکی از ارزان‌ترین‏ های دنیا به شمار می‏رود، اظهار کرد: اکنون هر گیگابایت اینترنت ما در بسته ‏هایی با حجم سنگین حدود 1750 تومان است که این رقم در بسته ‏هایی با حجم متفاوت به حدود 4هزار تومان می‏رسد که این میزان جزو قیمت ‏های خوب دنیا به‏ شمار می‏رود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها