کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تنها یک روز مانده تا رونمایی اوتلندر 2016 در ایران


کد خبر : ۱۶۲۲۳یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰:۴۷۱۶۲۵۳ بازدید

طبق اعلام آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، رونمایی از اوتلندر 2016 در تاریخ دوشنبه 20 مهرماه 94 انجام خواهد شد .
تنها یک روز مانده تا رونمایی اوتلندر 2016 در ایرانتنها یک روز مانده تا رونمایی اوتلندر 2016 در ایران

سال گذشته در تاریخ 30 مهرماه اوتلندر برای اولین بار به بازار ایران عرضه شد . اوتلندر در یک سال گذشته توانسته است در بازار خودروهای شاسی بلند موقعیت خود را تثبیت کند و به فروش موفقی دست یابد . حال آرین موتور خود را برای عرضه مدل 2016 اوتلندر آماده کرده است.

طبق گفته  کامران طالبی فرد ، سرپرست بازاریابی آرین موتور ، اوتلندر 2016 یک فیس لیفت  مینور را تجربه کرده است. چراغ های جلو ، جلو پنجره ،  سپر جلو و چراغ های عقب و سپر عقب آن از طرح جدیدی برخوردار شده اند. همچنین رینگ های خودرو نیز با طرح جدید رینگ های برس خورده دو رنگ( مشکی / نقره ای ) ارتقاء یافته است . مجموعه این تغییرات باعث شده است که اوتلندر جدید از لحاظ ظاهری نسبت به مدل 2015 و 2014 بسیار جذاب تر به نظر برسد.

به گفته  سرپرست بازاریابی آرین موتور مدل 2016 از چراغ های LED  در جلو و چراغ هایLED طیفی  در عقب استفاده می کند همچنین به Day light جلو مجهز است. در داخل کابین نیز از سیستم صوتی حرفه ای جدید بهره می برد که دارای نویگیشن است و امکان راه اندازی آن در آینده نزدیک در ایران وجود خواهد داشت .  همچنین در داخل کابین مدل 2016  متریال  نسبت به مدل قبلی بهبود چشمگیری داشته  است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها