کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلی‌استیشن‌ 500 گیگابایتی از مدل‌های یک ترابایتی بهتر است


کد خبر : ۱۵۰۳۴یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۱۲۴۶۳۱ بازدید

به روز رسانی سخت افزاری پلی استیشن 4 تنها شامل دستگاه های مجهز به دیسک سخت 500 گیگابایتی می‌شود و نسخه‌های یک ترابایتی این ...

به روز رسانی سخت افزاری پلی استیشن 4 تنها شامل دستگاه های مجهز به دیسک سخت 500 گیگابایتی می‌شود و  نسخه‌های یک ترابایتی این کنسول همچنان بی‌نصیب باقی می‌مانند.  

همچنین سری ۵۰۰ گیگابایتی که با نام CUH-1200شناخته می‌شوند، در حالت استراحت، ۳۶ درصد صرفه جویی بیشتر نیرو را ارائه می کند و هنگام فعالیت دستگاه نیز میزان مصرف برق آن ۲۵ درصد کمتر از مدل های قدیمی‌تر است. این آمار و ارقام قابل توجه هستند و به معنای کاهش سر و صدای پلی استیشن ۴ و خنک‌تر شدن آن نیز است.

سونی با بکار گیری مادربردی کوچکتر، حافظه ای با تراکم بالاتر و درایو بلوری بازطراحی شده موفق شده است تا بهره‌وری پلی استیشن ۴ را افزایش دهد. با توجه به هزینه پرداختی، کاربر دستگاهی با سر و صدا و مصرف برق کمتر را نسبت به نسخه های یک ترابایتی دریافت می کند. حتی اگر ظرفیت ذخیره سازی ۵۰۰ گیگابایت برای شما کافی نیست، امکان به روز رسانی دیسک سخت پلی استیشن ۴ بدون مشکل خاصی وجود دارد.

در شرایطی که معرفی بازی های جدید در فصل پاییز و زمستان پیش روی ما قرار دارد، انتظار می رود در کنار معرفی باندل های جدید، سونی سخت افزار جدید را در نسخه های یک ترابایتی پلی استیشن ۴ نیز ارائه کند. اما در حال حاضر اگر قصد خرید کنسول پلی استیشن ۴ را دارید در صورت امکان از خرید مدل های یک ترابایتی پرهیز کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها