کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با هرگونه اعلام اکازیون و خانه زیر قیمت‌ برخورد می‌شود


کد خبر : ۱۴۷۷یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴:۲۶۵۲۶۲ بازدید

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد: با هرگونه اعلام اکازیون و خانه زیرقیمت از سوی مشاوران املاک برخورد می‌شود.
با هرگونه اعلام اکازیون و خانه زیر قیمت‌ برخورد می‌شودبا هرگونه اعلام اکازیون و خانه زیر قیمت‌ برخورد می‌شود

ایسنا - حسام عقبایی تاکید کرد: از همه مشاوران املاک در سطح استان تهران خواسته می‌شود از هرگونه مفهومی چون اکازیون و زیر قیمت‌ بودن ملک خودداری کنند چرا که این امر باعث انحراف از قانون و به هم ریختن بازار مسکن می‌شود.به گفته‌ وی فروش یک ملک به صورت زیرقیمت حق خریدار و فروشنده را ضایع می‌کند و این تضییع حقوق متعاملان، بازار را برهم می‌ریزد.عقبایی درباره‌ تاثیر مشاوران املاک بر بازار مسکن اظهار کرد: بزرگ‌ترین ناظر قیمت مسکن خود مردم هستند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران افزود: قانون، اجازه نظارت مستقیم به مشاوران املاک را نمی‌دهد اما آنها با قوانین مدنی، دلالان و تجارت ارتباط دارند و می‌توانند به صورت غیررسمی بر بازار مسکن موثر باشند.

وی ادامه داد: مشاوران املاک با راضی‌کردن خریدار و فروشنده می‌توانند به صورت غیرمستقیم بر بازار تاثیر‌گذار باشند و خریدار و فروشنده را از قیمت‌های غیرمتعارف به سمت قیمت‌های معقول هدایت کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران تاکید کرد: مشاوران املاک می‌توانند با برقراری تعادل نظر میان خریدار و فروشنده، قیمت معاملات واقعی کنند.

عقبایی اظهارکرد: هدف مشاوران املاک، ایجاد تعادل در بازار مسکن و ثبت معامله‌ای با قیمت واقعی در هر محله است لذا آنها باید سعی کنند تعادل در بازار مسکن هر منطقه ایجاد کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها