کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش با تخفیف ویژه محصولات ایران‌خودرو در خراسان


کد خبر : ۱۴۷۰۱چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۴۷۱۴۹۲۱ بازدید

به مناسبت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد، گروه صنعتی ایران‌خودرو تمامی محصولات خود را با شرایط ویژه ...

به مناسبت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد، گروه صنعتی ایران خودرو تمامی محصولات خود را با شرایط ویژه برای مشتریان خراسانی عرضه می‌کند. 

براساس این طرح فروش، تمامی هم وطنان ساکن استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی می توانند با مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو برای خرید اقدام کنند.

 تخفیف 350 هزار تا یک میلیون تومانی از جمله هدایای ایران خودرو در این طرح فروش، به هم وطنان خراسانی است. این تخفیف به غیر از دنا و پارس روی سایر محصولات اعمال می شود.

علاوه بر این، فروش تسهیلاتی 206 و سمند ال ایکس که قبلا تنها در مناطق آزاد ممکن بود برای استان خراسان هم ارایه شده است.

 در برنامه فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت نمایشگاه خودروی مشهد وانت آریسان نیز با سه میلیون تومان تخفیف به مشتریان خراسانی عرضه می شود.

 شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد از دوشنبه 26 مرداد به مدت پنج روز برپا است و ایران خودرو علاوه بر محصولات جاری خود، اس یو وی جدید هایما اس 7 را نیز به نمایش گذاشته است.

در این پنج روز علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 23 از محصولات ایران خودرو در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد دیدن کنند. در این نمایشگاه 10 نمایندگی برتر ایران خودرو در خراسان نیز حضور دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها