کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید گندم بیشتر از وعده حجتی


کد خبر : ۱۴۶۷۷چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰:۴۷۸۶۷ بازدید

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به باقی‌ماندن بیش از یک ماه از برداشت گندم، به نظر می‌رسد میزان خرید تضمینی این محصول بیشتر ...

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به باقی‌ماندن بیش از یک ماه از برداشت گندم، به نظر می‌رسد میزان خرید تضمینی این محصول بیشتر از هشت میلیون تن که وزیر جهاد کشاورزی وعده داده است، شود.

علی قنبری - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از هفت میلیون و 700 هزار تن گندم به ارزش بالغ بر 8900 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است که پیش‌بینی می‌شود میزان خرید تضمینی این محصول در مدت شش ماهه باقی‌مانده به بیش از هشت میلیون و 200 هزار تن برسد.

وی افزود: در این صورت نیاز داخلی کشور به این محصول استراتژیک تامین می‌شود و امسال گندمی به کشور وارد نخواهد شد.

قنبری ضمن عذرخواهی از گندمکاران بابت تاخیر در پرداخت مطالبات آنها گفت: در حال حاضر مطالبات گندمکاران بابت فروش محصول به دولت بالغ بر 2700 میلیارد تومان است که همه مسئولان در تلاشند هرچه سریع‌تر اعتبار مورد نیاز آن را از محل قرار‌داد با یکی از بانک‌های خصوصی و خزانه دولت تامین کنند اما کشاورزان بدانند که مطالبات آنها از دولت گرچه با کمی تاخیر اما قطعا پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این وزیر جهاد کشاورزی بارها از پیش‌بینی خرید تضمینی حدود هشت میلیون تن گندم که یک میلیون و 400 هزار تن بیشتر از سال گذشته است، خبر داده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها