کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ سود سپرده در موسسه اعتباری توسعه


کد خبر : ۱۴۶۴۲دوشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۳۸۱۲۹۵۴ بازدید

موسسه اعتباری توسعه که به عنوان نخستین موسسه اعتباری مجاز در شبکه بانکی کشور شناخته می شود،نرخ سود سپرده های کوتاه مدت ...

موسسه اعتباری توسعه که به عنوان نخستین موسسه اعتباری مجاز در شبکه بانکی کشور شناخته می شود،نرخ سود سپرده های کوتاه مدت خود را افزایش داده است.

این موسسه با نصب پوستر تبلیغی در پشت شیشه برخی از شعب خود اعلام کرده است که سپرده کوتاه مدت با نرخ جذاب 19.75 برای مشتریان افتتاح می کند.این در حالی است که بر اساس آخرین مصوبه بانک مرکزی و شورای پول و اعتباری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می توانند نرخ سود سپرده های یکساله را 20 درصد تعیین کنند.

همچنین نرخ سود سپرده های کمتر از یک سال نیز در اختیار بانک ها قرار داده شد و می توانند هر نرخ زیر 20 درصد را برای سپرده های کمتر از یک سال در نظر بگیرند.نخستین بار بانک سرمایه بود که اعلام کرد به سپرده های کوتاه مدت نرخ سودی معادل 19.75 درصد پرداخت می کند .

این اقدام بانک سرمایه اعتراض تلویحی رئیس کل بانک مرکزی را در پی داشت و پس از آن سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نیز نرخ های نزدیک به 20 درصد را برای مشتریان در نظر گرفتند .موسسه اعتباری توسعه نیز به تازگی اقدام به افزایش نرخ سود سپرده های کوتاه مدت با نرخ 19.75 کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها