کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروسازان بتازگی انصراف از خرید مشتریان را نمی‌پذیرند


کد خبر : ۱۴۶۳۰دوشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۵۶۱۵۸۸۶ بازدید

همانطور که در گزارشات قبلی آمده است سونامی انصراف خریداران خودرو ، خودروسازان بزرگ کشور را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است . جدی بودن آن ...

همانطور که در گزارشات قبلی آمده است سونامی انصراف خریداران خودرو ، خودروسازان بزرگ کشور را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است . جدی بودن آن به حدی است که دیگر خودروسازان انصراف مشتریان را قبول نکرده و مجبور به پیشنهاداتی هستند که مشتری را راضی نگه داشته و او را وادار کند که از انصراف خود کنار بکشد .

در روزهای اخیر کاربران بسیار زیادی با ما تماس گرفته و از وضعیت بوجود آمده گله‌مند هستند .

مرتبط با این موضوع، یکی از بینندگان سایت می‌نویسد :

اینجانب یک خودرو پارس ELX حدود سه ماه پیش ثبت نام کردم و کل پول ماشین رو هم پرداخت کردم تحویل ماشین 30 روزه بوده ولی الان بعد از 90 روز نه ماشین تحویل میدن نه حاضر هستن انصراف بزنن و پول را پس بدهند. میگن قابلیت انصراف نداره از طرفی هم تولید این ماشین متوقف شده. هیچ کس هم نیست که پاسخگو باشه. 

ایران خودرو چه راهکاری در پیش گرفته است ؟

صبح امروز شرکت ایران خودرو طی بخشنامه ای به نمایندگان خود پیشنهاداتی به مشتريان متقاضي انصراف داده است که متن این بخشنامه به شرح زیر می باشد :

بدينوسيله به اطلاع مـي رسـاند، بـا توجـه بـه بازخوردھـاي دريافـت شـده از جلسـات ھـم انديشـي بـا نماينـدگان محتـرم و درخواسـت تعـداد زيـادي از آنـان مبنـي بـر ارائـه راھكارھـاي
تشــويقي جھــت آمــار فعلــي انصــراف مشــتريان در تعھــدات پــيش فــروش، مجموعــه اي از پيشنھادات و طرح ھا در حوزه مديريت بازاريابي و فروش به شـرح ذيـل تـدوين و برنامـه ريـزي شده اند كه از روز دوشنبه 26 مرداد 94  اجرايي خواھد شد :

1 - امكان پرداخت اقساطي مابه التفاوت نھـايي قراردادھـا بـراي مشـتريان محتـرم بعـد از ارسال دعوتنامه تحت شرايطي مناسب
2 - امكان تغيير موعد تحويل قرارداد مشتريان بعد از ارسال دعوتنامه، ھمراه با افزايش نرخ سود مشاركت نسبت به شرايط اوليه قرارداد

توجه : اطلاعات تكميلي در خصوص چگونگي اجراي ايـن بنـد، طـي بخشـنامه اي مجـزا اطلاع رساني خواھد شد .

3 - در صورت خريد انصرافي قراردادھاي پيش فروش مشـتريان توسـط نماينـدگان محتـرم، مبلغــي تحــت عنــوان «كميســيون تشــويقي خريــد انصــرافي» بــه نماينــدگان تعلــق خواھدگرفت. لازم به ذكر است مبلغ قطعي اين كميسيون، در حال بررسي و نھايي سازي در كميته مشترك بازاريابي با مشاركت نماينـدگان بـوده و متعاقبـا اعـلام خواھـد شد.  

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها