کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

1500 آهن‌فروش در تهران تعطیل کردند


کد خبر : ۱۴۵۶۲شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۴۷۶۳۵۷ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن به تعطیلی 1500 واحد آهن‌فروشی در تهران اشاره کرد و گفت: امروز قیمت آهن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...

 رئیس اتحادیه فروشندگان آهن به تعطیلی 1500 واحد آهن‌فروشی در تهران اشاره کرد و گفت: امروز قیمت آهن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  40 درصد کمتر شد.

محمد آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه مشکلات مالیاتی آهن‌فروشان با سازمان امور مالیاتی برطرف نشده است، اظهار داشت: در حال حاضر از 4هزار و 200 واحد آهن‌فروشی استان تهران حدود هزار و 500 واحد تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه در سایر استان‌ها نیز روند تعطیلی مغازه‌های آهن‌فروشی افزایش یافته است، افزود: در برخی شهرها مانند اصفهان و تبریز مغازه‌های آهن‌فروشی تعطیل و یا پروانه خود را تغییر داده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن اضافه کرد: رکود بازار هم بر حجم مشکلات واحدهای آهن‌فروشی افزوده است به‌نحوی که  امروز قیمت آهن در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 40درصدی است.

آزاد با اشاره به اینکه حجم معاملات آهن به بیراهه رفته است، گفت: تنها 10 درصد خریدهای انجام شده در بورس کالا توسط آهن‌فروشان انجام می‌شود و 90 درصد باقی‌مانده توسط افراد نامعلوم خریداری می‌شود که این موضوع خود برای ما جای سؤال دارد که مسئولین به آن توجه بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: آهن‌فروشان را متهم به عدم پرداخت مالیات می‌کنند، اما چرا کسی از 90 درصد خریدار آهن در بورس کالا درخواست پرداخت مالیات نمی‌کند؟رئیس اتحادیه فروشندگان آهن اضافه کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو تیرآهن 1600 تومان و میل‌گرد 1430 تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها