کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس تهران بار دیگر فرو ریخت


کد خبر : ۱۴۵۶۰شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۲۱۸۴۶ بازدید

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 389 واحد ریزش کرد و در کانال 65 هزار و 314 واحدی قرار گرفت.

عامل زمان نقش مهمی در تصمیمات سهامداران دارد که موجب خروج آنها از سهم‌هایی می‌شود که برنامه افزایش سرمایه دارند و طولانی بودن فرایند افزایش سرمایه شرکت‌ها یکی از مشکلات شرکت‌ها و سهامداران است؛ چرا که عامل زمان نقشی مهمی در وضعیت اقتصادی شرکت‌ها و نیز تصمیمات سهامداران دارد که موجب خروج سرمایه گذاران از سهم‌هایی می‌شود که برنامه افزایش سرمایه دارند.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 389 واحد ریزش کرد و در کانال 65 هزار و 314 واحدی قرار گرفت.

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 396  میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به  یک  میلیارد و 61  میلیون و 231 هزار  ریال در 27 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ کلیه نمادهای تاپیکو، شپنا، پارسان، فملی، خودرو، وتجارت، حکشتی با روند منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز شامل  نماد پارس خودرو، بانک ملت، بانک صادرات ایران، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش 154 واحدی به 25 هزار و 885  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با کاهش 38 واحدی به 10 هزار و 75 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با کاهش 33 واحدی به  8 هزار و 618 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند منفی 493 واحدی به 73 هزار و 912 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 275 واحدی به 46 هزار و 425 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند منفی 831  واحدی به 138 هزار و 920 واحد رسید.کارشناسان بر این باورند نگارش نامناسب طرح‌های توجیهی و نیز سابقه بد برخی از ناشران در عدم استفاده سرمایه در محل مصارف هم یکی دیگر از دلایلی است که موجب عدم پیشرفت طرح‌های نیمه کاره شرکت‌ها شده و باعث می‌شود سهامداران اقبالی به شرکت‌هایی که برنامه افزایش سرمایه دارند نشان ندهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها