کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه به روز شده بهترین هوشمند گوگل


کد خبر : ۱۴۵۵۵شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۴۰۲۳۹۵ بازدید

گفته می شود، قرار است در سال جاری گوگل دو هوشمند جدید را روانه بازار کند که یکی از آنها، یک غول هوشمند است که گفته می شود نسخه ...
گفته می شود، قرار است در سال جاری گوگل دو هوشمند جدید را روانه بازار کند که یکی از آنها، یک غول هوشمند است که گفته می شود نسخه جدید هوشمند نکسوس 6 است و دیگری پرچم داری کوچک تر که گفته می شود نسخه بروزرسانی شده از نکسوس 5 خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی همراه با تصاویر در مورد نسخه جدید نکسوس 5 منتشر شده است.
به گزارش تابناک، کاربری با نام «استیو هامرستافر» که حساب کاربری توییتر با نام OneLeaks را مدیریت می کند، در وبلاگ خود مجموعه ای از تصاویر را منتشر کرده که گفته می شود نسخه های رندر شده از نکسوس 5 است که با همکاری وب سایت uSwitch در سطح نت منتشر شده است.

گفته می شود، این تصاویر رندر شده بر اساس الگوهایی است که برای تولیدکنندگان کیف های محافظ ارسال شده تا از مناسب بودن محصولات آنها برای گوشی در زمان انتشار نهایی اطمینان حاصل شود.

این نمایی از قسمت پشتی هوشمند به روز شده نکسوس 5 است. گفته می شود دایره ای که زیر لنز دوربین قرار گرفته، حسگر اثر انگشت است:
 
تصاویر جدید از نسخه به روز شده بهترین هوشمند گوگل


همچنین آن گونه که مشخص است، دوربین کمی از قاب اصلی پشت گوشی بیرون زده است.
 

تصاویر جدید از نسخه به روز شده بهترین هوشمند گوگل


و این نمایی از جلوی گوشی است. نمای این هوشمند از جلو نشان می دهد که طراحی آن تا حد بسیاری شبیه به نسخه اصلی هوشمند نکسوس 5 است که در سال 2013 منتشر شد.
 

تصاویر جدید از نسخه به روز شده بهترین هوشمند گوگل



در حالی که این تصاویر، تصاویر نهایی و قطعی از هوشمند جدید گوگل نیست، دست کم این ایده را که با چه چیزی روبه رو خواهیم بود، در اختیار می گذارد. این هوشمند با توجه به اطلاعات قبلی، قرار است توسط شرکت گوگل ساخته شود و گفته می شود از یک صفحه نمایش 5.2 اینچ برخوردار خواهد بود.

در حالی که «هامرستافر» سابقه خوبی در مورد انتشار اطلاعات محصولات، قبل از رونمایی نهایی آنها دارد، باید به این نکته توجه داشت که این تصاویر نه از سوی ال جی و نه گوگل تایید نشده است؛ حتی در صورتی که این تصاویر دقیق و درست باشد، احتمال تغییر در طراحی تا زمان انتشار نهایی هوشمند وجود دارد.

نکسوس 5 از زمانی که در سال 2013 منتشر شد به عنوان برترین هوشمند گوگل شناسایی شده است. این نسخه از هوشمند گوگل نسبت به نکسوس 4 یک پیشرفت اساسی بود و از صفحه نمایش بزرگتر و طراحی باریکتری برخوردار بود. اکنون به نظر می رسد گوگل قصد دارد نسخه ای به روز شده از این هوشمند را برای کاربرانی که نسکوس 6 را بزرگ میدانند، طراحی و روانه بازار کند.

معمولا گوگل به شکل سنتی دستگاه ها و هوشمند های جدید خود را در ماه اکتبر رونمایی می کند و این فرصت وجود دارد که تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد این هوشمند به دست آوریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها