کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت تبلت‌های کیبورددار در بازار تهران


کد خبر : ۱۴۵۲۷پنجشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۱۲۷۲۱۶ بازدید

اگرچه این روزها استفاده از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند که صفحات لمسی دارند در میان کاربران بسیاری ترویج یافته ولی باید مراقب بود تا در اثر ...
جدول قیمت تبلت‌های کیبورددار در بازار تهرانجدول قیمت تبلت‌های کیبورددار در بازار تهران
اگرچه این روزها استفاده از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند که صفحات لمسی دارند در میان کاربران بسیاری ترویج یافته ولی باید مراقب بود تا در اثر استفاده بی‌رویه از آنها با مشکل مواجه نشویم و از آنجا که این صفحات لمسی ممکن است گاهی باعث به خطر افتادن سلامتی کاربران شوند، پس بهتر است به اندازه لازم از آنها استفاده شود. 

به گزارش اقتصادنیوز، از این رو برخی از افراد که برای انجام امور روزانه مجبور به استفاده مداوم و هر روزه از این وسیله هستند ترجیح می‌دهند برای تبلت‌های خود کیبورد تهیه کنند تا با این روش از برخی مشکلات پیش آمده در میان کاربران که به دلیل استفاده بیش از حد وسایل دیجیتالی رخ داده،‌ جلوگیری کنند.  برای این کار، امروزه می‌توان به کالاهای دیجیتالی که قابلیت تکنولوژی OTG را دارند، دستگاه‌های جانبی از قبیل فلش USB، موس، کیبورد، پرینتر و ... را از طریق کابل متصل کرد و حتی در صورت نداشتن این قابلیت، می‌توان با استفاده از بلوتوث این امکان را در اختیار این دستگا‌ه‌ها قرار داد. به طور مثال برای تبلت‌ها علاوه بر تبلت‌هایی که با داک‌های مخصوص فروخته می‌شوند می‌توان تبلت‌های مورد نظر را تهیه کرد و بعد برای آنها وسایل جانبی را خریداری نمود.

حال از آنجا که برخی از تبلت‌های موجود در بازار، صرفاً به دلیل امکاناتی از قبیل کیبورددار بودن مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند در این گزارش اقتصادنیوز،‌ قیمت و برخی از مشخصات چند نمونه از آنها آورده شده است. 

iuzh3q13ks3dodkp4pv4.png


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها