کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فروش رنو سیمبل برای اولین بار در ایران + قیمت


کد خبر : ۱۴۵۰۹چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۶۴۷۲۶۳ بازدید

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت، عرضه رنو سیمبل تا ...
آغاز فروش رنو سیمبل برای اولین بار در ایران + قیمتآغاز فروش رنو سیمبل برای اولین بار در ایران + قیمت

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت، عرضه رنو سیمبل تا تکمیل ظرفیت را از روز شنبه 24 مرداد ماه، به صورت پیش فروش آغاز می کند.

سیمبل که در روزهای اخیر با حضور کارشناسان و فعالان رسانه ای عرصه خودرو در نمایشگاه مرکزی نگین خودرو رونمایی شد، یکی از مناسب‌ترین خودروهای وارداتی Renault در ایران است که می تواند در رده قیمتی کاملاً متفاوتی نسبت به دیگر هموطنانش به رقابت خودرو های رنگارنگ بازار برود.

قیمت رنو سیمبل اتوماتیک LE معدل 75.900.000 تومان و قیمت رنو سیمبل اتوماتیک PE معادل 66.900.000  تومان اعلام شده است که به صورت محدود و با موعد تحویل 60، 90 و 120 روزه عرضه خواهد شد.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

سیمبل با مدل 2016 روانه بازار خودروی ایران می شود و با توجه به امکانات آن می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود با سود مشارکت 21 درصدی بی‌رقیب است.

این مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسد.

رنو سیمبل , بزودی در خیابان‌های ایران :



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها