کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گردشگری جزیره کیش در اولویت بیشتری از ساخت‌و‌ساز است


کد خبر : ۱۴۴۵۷دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸:۵۴۳۱۸۵ بازدید

جزیره کیش به‌عنوان یکی از جزایر پرتردد دنیا در سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه‌گذاران مختلف بوده است اما بازدیدها نشان می‌دهد که ...
گردشگری جزیره کیش در اولویت بیشتری از ساخت‌و‌ساز استگردشگری جزیره کیش در اولویت بیشتری از ساخت‌و‌ساز است

جزیره کیش به‌عنوان یکی از جزایر پرتردد دنیا در سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه‌گذاران مختلف بوده است اما بازدیدها نشان می‌دهد که توسعه این جزیره در قسمت ساخت‌و‌ساز بیشتر از سایر حوزه‌ها بوده و امروزه نیاز است تا توجه بیشتری به بحث‌های جذب گردشگر و رونق هرچه بیشتر اقتصادی این جزیره شود. ساخت هتل، راه، رستوران و مراکز تفریحی تجاری و تامین انرژی و... به‌عنوان امکاناتی است که بهره‌برداران آن مردم هستند که اگر این بهره‌برداران کاهش پیدا کنند موجب خواب سرمایه و استهلاک آن خواهد بود پس تلاش هدفمند برای ایجاد جذابیت محیطی برای کیش و افزایش ورودی گردشگران به شیوه‌های درست موجب رونق همه‌جانبه است.

به گزارش فرصت امروز، کشت‌پور، رییس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری کیش هم در این خصوص گفته است: توسعه اقتصاد جزیره فقط بسته به افزایش ورود گردشگران و رونق تجارت است. گردشگرانی که با مشاهده امکانات خوب اقامتی، تفریحی و امنیت و مراکز خرید جذاب لذت یک سفر خوب را تجربه می‌کنند و در تکرار آن جدی خواهند بود. مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کل سطح جزیره کیش به‌عنوان منطقه آرام گردشگری نباید تبدیل به یک گارگاه ساختمانی بزرگ شود، بلکه با زوم‌بندی مناسب و مقررات ویژه مطابق افق طرح جامع ساخت‌و‌ساز آن شکل بگیرد و در سازمان در صدد انجام آن هستیم. وی گفت: اکنون تنها محرک اصلی اقتصاد جزیره کیش ساخت‌و‌ساز نیست. ساخت‌و‌ساز برای توسعه گردشگری نه فقط لازم بلکه ضروری و از مولفه‌های توسعه پایدار است، اما به خودی خود موض‍‍‍‍وعیت ندارد، بلکه وجود استفاده‌کنندگان آن هستند که آن را دارای ارزش می‌کند و در طبقه‌بندی توسعه اقتصاد درون‌زا در مرتبه زیرساخت‌ها تعریف می‌شود.

ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این جزیره پیشنهاد می‌دهیم با استفاده از تحقیقات لازم و نیازسنجی منطقه دست به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری بزنند و از پتانسیل‌های این جزیره علاوه بر ساخت‌و‌ساز پتانسیل‌های دیگر را هم به کار بگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها