کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مذاکرات نفتی ایران و ژاپن آغاز شد


کد خبر : ۱۴۴۱۱یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۵۸۱۴۷۹ بازدید

مذاکرات وزیر نفت با هیئت عالیرتبه اقتصادی ژاپن به سرپرستی وزیر اقتصاد، تجارت و صنایع این کشور از دقایقی پیش آغاز شد.

مذاکره بیژن زنگنه و هیئت عالی‌رتبه ژاپنی به سرپرستی دایشیرو یاما گیوا، وزیر اقتصاد، تجارت و صنایع ژاپن از صبح امروز (یکشنبه ١٨ مردادماه) آغازشده و همچنان ادامه دارد. 
 
وزیر نفت در این نشست با اشاره به اینکه شرکت‌های ژاپنی از قدیم در حوزه‌های نفت و گاز ایران فعال بوده‌اند و ژاپن یکی از برداشت کنندگان اصلی نفت خام ایران بوده است، افزود: برداشت نفت ژاپن از ایران در سال‌های اخیر به علت تحریم‌ها بسیار کاهش‌یافته که امیدواریم با رفع تحریم روابط اقتصادی دو کشور به دوران اوج خود برسد. 
 
بر اساس این گزارش، در هیئت اقتصادی ژاپن، مدیران بخش‌های فاینانس، نفت و گاز، برنامه‌ریزی و سیاست‌های منابع طبیعی، سوخت و خاورمیانه وزارت اقتصاد، تجارت و صنایع ژاپن (متی) حضور دارند.  
 
همچنین مدیران و نمایندگان ویژه شرکت‌های میتسوبیشی، تویوتا، سومیتومو، ایتوچو،سوجیتز، کنساماتسو، میتسویی، کانسایی پینت، ساندن هلدینگ، نیپون استیل،سومیتومو متال، تویو، جِی جی سی (JGC)، کوبه استیل، چیودا، بانک UFJمیتسوبیشی توکیو، گروه بانکی سومیتومو و میتسویی، بانک میزوهو، گروه نفت وانرژی نیپون JX، شواشل، اینپکس و فدراسیون تجارت ژاپن (Keidanren) در این مذاکرات حضور دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها