کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از خودروی جدید رنو سیمبل در ایران / تصاویر + قیمت


کد خبر : ۱۴۴۰۳یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷:۲۱۹۵۹۲۰ بازدید

عصر روز 17 مرداد، طی مراسمی در دفتر مرکزی شرکت نگین خودرو از رنو سیمبل، جدیدترین خودرو عرضه‌شده توسط این شرکت در ایران رونمایی ...
رونمایی از خودروی جدید رنو سیمبل در ایران / تصاویر + قیمترونمایی از خودروی جدید رنو سیمبل در ایران / تصاویر + قیمت

عصر روز 17 مرداد، طی مراسمی در دفتر مرکزی شرکت نگین خودرو از رنو سیمبل، جدیدترین خودرو عرضه‌شده توسط این شرکت در ایران رونمایی شد.

به گزارش عصرخودرو، در مراسم رونمایی از رنو سیمبل، سدان اقتصادی رنو در بازار ایران، جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو با اشاره به خصوصیات فنی رنو سیمبل و برتری‌های آن بر دیگر خودروهای این کلاس گفت:" در بررسی‌های انجام گرفته در بازار ایران، جای خالی یک خودرو سدان اروپایی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی بالا به‌وضوح احساس می‌شد و به همین دلیل شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران، واردات رنو سیمبل را در دستور کار قرار داد."

حسینی اضافه کرد:" رنو سیمبل از سال 2013 به بازار عرضه‌شده است و در این مدت توانسته به خودرویی موفق در بازارهای بین‌المللی رنو تبدیل شود به‌گونه‌ای که در بعضی از کشورها این خودرو به دلیل استهلاک پایین، دوام بالا و شتاب مناسب به‌عنوان خودرو نیروهای پلیس و خودرو ویژه تاکسی نیز مورد استفاده قرار گرفته است که نشان دهنده اعتماد کاربران به این خودرو است."

وی افزود:" در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس نیز این خودرو به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالایی که عرضه می‌کند مورد استقبال قرار گرفته است و از این نظر با خودروهایی مانند تویوتا یاریس صندوق‌دار، هیوندای اکسنت و هوندا سیتی مقایسه می‌شود درحالی‌که با داشتن امکانات برابر و قدرت موتور بالا، قیمتی ارزان‌تر از همه این خودروها دارد و به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود در بازار ایران نیز خودرو موفقی باشد."

رنو سیمبل از موتوری 1.6 لیتری با 16 سوپاپ و قدرتی برابر با 105 اسب بخار بهره می‌گیرد و این موتور در کنار گیربکس 4سرعته اتوماتیک مجهز به قابلیت تعویض دستی باعث شده سیمبل شتاب مناسبی داشته باشد. حسینی در این زمینه گفت:" خریداران خودرو در ایران به شتاب خودرو اهمیت زیادی می‌دهند و سیمبل از این نظر می‌تواند نیازهای خریداران را برآورده کند چراکه شتاب این خودرو حدود 10 ثانیه است و از تمامی رقبای خود در بازار ایران سریع‌تر است. به‌علاوه این خودرو به‌عنوان یک سدان خانوادگی با طول بدنه 4.35 متر، ابعاد مناسبی دارد و فضای صندوق آن نیز بزرگ است تا خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند."

مدیرعامل نگین خودرو در مورد قیمت رنو سیمبل گفت:" برای این خودرو در حال حاضر سه تیپ آپشن در نظر گرفته شده است که قیمت آن‌ها در مدل پایه حدود 67 میلیون تومان است و در مدل‌های فول به حدود 75 میلیون تومان خواهد رسید. البته در حال نهایی کردن قیمت خودرو هستیم و تلاش داریم این خودرو را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار ایران عرضه کنیم."

کاهش زمان شماره‌گذاری خودروهای رنو به یک هفته

پس از مراسم رونمایی از رنو سیمبل، حسینی در پاسخ به سوالی در زمینه تحویل خودروهای رنو از سوی نگین خودرو گفت:" هم‌اکنون روند شماره‌گذاری خودروهای تحویل شده از سوی نگین خودرو حداکثر یک هفته است و در مواردی که این روند بیشتر به طول انجامیده علت آن عدم مراجعه مشتریان به مراکز شماره‌گذاری است چراکه بعضی از مشتریان قصد فروش خودرو را دارند و ترجیح می‌دهند هزینه‌ای بابت شماره‌گذاری پرداخت نکنند. شماره‌گذاری خودرو از سوی راهور فرآیند خاص خود را دارد و این مسأله از اختیار نگین خودرو خارج است اما در تعاملی که با پلیس راهنمایی و رانندگی داریم تلاش می‌کنیم امکان شماره‌گذاری خودروها در محل را فراهم کنیم تا از این طریق روند شماره‌گذاری تسریع شود."

وی تاکید کرد:" پیش از این مشکلاتی که نگین با آن مواجه بود نه در زمینه فروش که در زمینه خدمات پس از فروش و سیستم‌های جانبی فروش بود اما در این زمینه تلاش کرده‌ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم. ما فقط به دنبال فروش خودرو نیستیم بلکه قصد داریم رضایت مشتریان را افزایش دهیم و هدفمان برای سال جاری رضایت 95درصدی مشتریان از خدمات نگین خودرو است."

مدیرعامل نگین خودرو تاکید کرد:" در این مدت تلاش کرده‌ایم باوجود افزایش هزینه‌ها، قیمت قطعات یدکی خودروهای رنو را در بازار متعادل کنیم. به‌علاوه برای ارتقا سرویس‌دهی به مشتریان رنو، نگین سرویس را راه‌اندازی کرده‌ایم که امکان سرویس‌دهی به خودروهای رنو در محل موردنظر مشتری را فراهم می‌کند تا به این ترتیب در وقت مشتریان صرفه‌جویی شود."

وی در زمینه شبکه خدمات پس از فروش نگین خودرو گفت:" دو هفته قبل شعبه مشهد را افتتاح کردیم و به‌زودی شعبه شیراز را هم افتتاح می‌کنیم. در ادامه در سایر استان‌ها هم شعبه‌هایی را برای افزایش خدمت‌رسانی به خریداران محصولت رنو افتتاح خواهیم کرد که طبق برنامه شامل تبریز و رشت خواهد بود ضمن آنکه حضور پررنگ‌تر در مناطق آزاد را هم مدنظر داریم."

اکنون بهترین زمان برای خرید خودروهای وارداتی است

حسینی در پاسخ به سوالی در زمینه تخفیف‌های در نظر گرفته شده از سوی واردکنندگان خودرو و اثر این تخفیف‌ها در بازار گفت:" در حال حاضر بازار در رکود است و به همین دلیل طبیعی است واردکنندگان از بخشی از سود خود صرف‌نظر می‌کنند اما باید در نظر داشت در این مدت هزینه واردات هم کاهش داشته است. به‌عنوان مثال هزینه اسقاط خودروها برای هر خودروی وارداتی 5 تا 6 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. ما زمانی که این هزینه افزایش پیدا کرد به‌ناچار اختلاف بها را از مشتریان دریافت کردیم و اکنون با کاهش هزینه‌ها موظفیم این اختلاف هزینه را از قیمت خودرو کم کنیم. از طریق دیگر ارزش بعضی از ارزها هم شاهد کاهش بود که بازهم بر قیمت خودرو تاثیر می‌گذاشت."

وی در زمینه پیش‌بینی خود از قیمت خودروهای وارداتی گفت:" با شرایط فعلی من پیش‌بینی می‌کنم قیمت‌ها به‌مرور افزایش پیدا کند چراکه نرخ ارزها در حال افزایش است و به همین دلیل هم قیمت خودروها بالاتر می‌رود. به همین دلیل به نظرم اکنون بهترین زمان برای خرید خودروهای وارداتی است تا مشتریان بتوانند از تخفیف‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند."







7d6fyghclnzpmb6h1ta1.jpg

swq3jmeteoveataick.jpg

vpk3xzmt57z3zga4qj4g.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها