کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چاک شومر هم به صف مخالفان هسته ای پیوست


کد خبر : ۱۴۳۶۴شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳:۵۹۲۸۲۵ بازدید

به گزارش آسوشیتدپرس از واشنگتن،‌ سناتور چاک شومر، مرد شماره 3 دموکرات های امریکا در سنای این کشور،‌ اواخر وقت پنجشنبه اعلام کرد به ...

به گزارش آسوشیتدپرس از واشنگتن،‌ سناتور چاک شومر، مرد شماره 3 دموکرات های امریکا در سنای این کشور،‌ اواخر وقت پنجشنبه اعلام کرد به جرگه مخالفان توافق هسته ای امریکا و قدرت های جهانی با ایران می پیوندد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این اقدام سناتور چاک شومر،‌ از ایالت نیویورک، ضربه محکمی به دولت باراک اوباما،‌ رئیس جمهور امریکا،‌ محسوب می شود.

این سناتور برجسته دموکرات در بیانیه خود خاطرنشان کرده است در صورتی که ایران مواضع خود را تعدیل نکند و از توافق هسته ای برای دستیابی به اهداف زشت خود استفاده نماید،‌ خطر واقعی وجود خواهد داشت.

 انتظار همگان این است که سناتور شومر با بازنشسته شدن سناتور هری رید رهبر بعدی دموکرات ها شود و جدا شدن وی از اوباما برای کاخ سفید پیامدهای جدی به همراه خواهد داشت.

با این حال، سناتور شومر که یهودی نیز می باشد از حامیان سرسخت اسرائیل است و نمایندگی ایالتی را بر عهده دارد که جمعیت قابل توجهی از یهودیان امریکا را در خود جای داده است.
 
درچندروز گذشته اختلاف میان موافقان و مخالفان جمع بندی هسته ای شدت گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها