کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو کپچر هم در بازار ایران فروشش به مشکل خورد / تصاویر


کد خبر : ۱۴۳۳۶جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۳۲۲۰۰۹۳ بازدید

در هفته‌ای که گذشت شاهد هجوم رنو کپچرهای وارداتی از سوی ایران خودرو به بازار کشورمان بودیم که این محصول هم با وجود نوبرانه بودن در ...
رنو کپچر هم در بازار ایران فروشش به مشکل خورد / تصاویررنو کپچر هم در بازار ایران فروشش به مشکل خورد / تصاویر

در هفته‌ای که گذشت شاهد هجوم رنو کپچرهای وارداتی از سوی ایران خودرو به بازار کشورمان بودیم که این محصول هم با وجود نوبرانه بودن در بازار بی مشتری ماند .

این محصول که در تیرماه بصورت بسیار محدود و انگشت شمار پا به بازار گذاشت با قیمت 120 میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت‌گذاری شده بود که هم اکنون پس از گذشت یک ماه و عرضه تعداد بسیار زیادی از سوی ایران خودرو، قیمت آن کاهش یافته و به حدود 105 تا 107 میلیون تومان رسیده است که با وجود کاهش قیمت بسیار زیاد، هنوز هم فروش آن به سختی در بازار صورت میگیرد .

ایران خودرو رنو کپچر را تاکنون در 3 مرحله فروش فوری و پیش‌فروش کرده است که مدل‌های موجود در بازار مربوط به فروش با تحویل 45 روزه این خودرو در خردادماه سال جاری است .  

موتور رنو کپچر مجهز به توربوشارژر و مصرف آن  5.5 لیتر در صد کیلومتر است. این موتور علاوه بر 120 اسب توان، 190 نیوتن متر گشتاور دردور دو هزار تولید می کند و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مجهز است. کاهش مصرف روزانه سوخت در این خودرو با استفاده از مود Eco² و سیستم اطلاع رسانی سفارشی آن ممکن می شود.

این محصول به صورت دنده اتوماتیک و در رنگ های سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی فیروزه ای عرضه می شود که سقف خودرو با این رنگ ها مشکی است. این محصول در رنگ های سفید عاجی و مشکی با سقف نارنجی و قهوه ای، نارنجی، آبی فیروزه ای و مشکی با سقف سفید نیز عرضه می شود.

autdy8dsckndxp77bu11.jpg

wc4bs3ihzjizh0sjjc9h.jpg

7fbsgzvu3sqihjph2k20.jpg

lygoa3d4mjtc5k6nmiaa.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها