کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولیدکننده چینی آیفون‌های قلابی تعطیل شد


کد خبر : ۱۴۰۷۰سه شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۳۰۳۷۶۹ بازدید

یک شرکت چینی تولیدکننده دهها هزار آیفون قلابی با شش خط تولید، صدها کارمند و درآمد مالی 9.4 میلیون دلاری توسط پلیس شناسایی شد.
تولیدکننده چینی آیفون‌های قلابی تعطیل شدتولیدکننده چینی آیفون‌های قلابی تعطیل شد

پلیس پکن اعلام کرده که شرکت یاد شده موفق به تولید 41 هزار گوشی آیفون تقلبی و همین طور 66 هزار کابل و لوازم جانبی این گوشی شده و از این طریق تنها در عرض یک سال 19.4 میلیون دلار درآمد به جیب زده است.

شرکت چینی متخلف که نامش اعلام نشده تولیداتش را به آمریکا هم صادر کرده و همین امر موجب شناسایی اولیه شرکت مذکور شده است. در حال حاضر 9 مظنون در بازداشت پلیس پکن به سر می برند.

با توجه به محبوبیت تولیدات اپل در چین شرکت ها و افراد زیادی به تولید مدل های تقلبی آن می پردازند و حتی فروشگاه هایی در این کشور افتتاح شده که مدعی بوده اند نماینده رسمی اپل هستند، اما بعدا خلاف این امر ثابت شده است.

زن و شوهر 40 و 43 ساله ای که عامل اصلی این کلاهبرداری بوده اند بردهای اصلی آیفون را از کشورهای خارجی خریداری می کردند و برخی اجزا را نیز به صورت تقلبی از شرکت های چینی تهیه کرده و به این شکل آیفون های خود را تولید می کردند. این زن و شوهر اهل شنزن چین صدها کارگر را استخدام کرده و آیفون های قلابی را در پکن مونتاژ می کردند و سپس آنها را در داخل و خارج از چین به فروش می رساندند. شش خط تولید آیفون تقلبی در داخل یک شرکت محصولات الکترونیک به طور مخفیانه در حال کار بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها