کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تالار شیشه‌ای سبز پوش شد


کد خبر : ۱۴۰۶۶سه شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۴۰۱۳۴۸ بازدید

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز سیر صعودی به خود گرفت و با 48 واحد رشد به نیمه کانال 66 هزار واحدی رسید.

علی رغم روند منفی در روزهای گذشته امروز روند صعودی به خود گرفت و با 48 واحد رشد به ارتفاع 66 هزار و 489 واحد رسید.

بر این اساس شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 20 واحدی و شاخص بازار دوم با رشد 241 واحدی به کار خود ادامه می‌دهند.

در معاملات امروز نماد حکشتی، وتجارت، وبصادر بیشترین رشد را تجربه کردند.

بر این اساس پیش بینی کارشناسان برای بازگشت سیر صعودی به بازار درست از کار درآمد و امید می‌رود روند مثبت در بورس ادامه داشته باشد و در صورت ادامه این شرایط سهامداران با احتیاط نسبت به معاملات تالار اقدام کنند و از رفتار هیجانی که موجب ریزش مجددو نوسانات شدید در بازار شود خودداری کنند.

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 485 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به  یک میلیارد و 92 میلیون و 879 ریال رسید و در 35 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نماد حکشتی، وتجارت، وبصادر، خدرو، مبین با روند مثبت و نماد شاراک، وبشهر با روند منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نمادهای پارس خودرو، ایران خودرو، گروه بهمن، پتروشیمی مبین، بانک صادرات ایران، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاهش ارزش را تجربه کردند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افزایش 19 واحدی به 26 هزار و 545 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با افزایش 24 واحدی به 10 هزار و 207 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 20 واحدی به 8 هزار و 751 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند مثبت 93 واحدی به 75 هزار و 662 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 3 واحدی به 47 هزار و 641 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند صعودی 326  واحدی به 139 هزار و 240 واحد رسید.

به گفته برخی کارشناسان بازارسرمایه برای رسیدن به روزهای اوج نیازمند زمانی بلند مدت برای رشد است و در این زمان سهامداران باید در معاملات بازار صبر و حوصله کافی را به خرج دهند و از رفتارهای هیجانی در روند معاملات برهیزند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها