کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین شرکت‌ های اینترنتی در خرداد ماه سال 94 / جدول


کد خبر : ۱۴۰۶۲سه شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۴۰۸۳۵۵ بازدید

ارزیابی‌های مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نشان می‌دهد در همان ماهی که رگولاتوری یک شرکت اینترنتی را به عنوان برتر سال 93 معرفی کرد، سرویس ...
برترین شرکت‌ های اینترنتی در خرداد ماه سال 94 / جدولبرترین شرکت‌ های اینترنتی در خرداد ماه سال 94 / جدول

ارزیابی‌های مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نشان می‌دهد در همان ماهی که رگولاتوری یک شرکت اینترنتی را به عنوان برتر سال 93 معرفی کرد، سرویس بی‌کیفیتی را به ثبت رسانده است.

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت اقدام به معرفی برترین شرکت‌های ارائه اینترنت پرسرعت در خرداد ماه سال جاری کرده که در ارتباط با سرویس‌های مختلف 128، 256، 512 کیلوبیت بر ثانیه و یک و دو مگا بیت بر ثانیه گزارش‌هایی به شرح زیر دارد.

139405061013208545767324.jpg

پیش از این در خرداد ماه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات در سال گذشته اعلام شدند که اکنون در رده بالای جدول نامی از برترین اپراتور ADSL نیست.

در حالی غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) را به عنوان رتبه اول، آسیاتک را رتبه دوم و داده‌گستر عصر نوین را به عنوان رتبه سوم اینترنت پرسرعت (ADSL) معرفی کرد که اکنون نامی از آنها در میان برترین‌های خرداد دیده نمی‌شود.

سنجش سرعت متما نشان می‌دهد که این سه شرکت اینترنتی ظاهرا بعد از برتر شدن‌شان دیگر راغب به ارائه سرویس با کیفیت مطلوب نیستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها