کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عذرخواهی گمرک به دلیل اشتباه آماری


کد خبر : ۱۴۰۰شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴:۳۸۲۹۷۴ بازدید

در حالی گمرک ایران پیشتر آلمان را بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران در شش ماه نخست امسال معرفی کرده بود که این سازمان با تصحیح آمار خود اعلام کرد که این خطا به دنبال بررسی 490 هزار ردیف کالا اتفاق افتاده است.
عذرخواهی گمرک به دلیل اشتباه آماریعذرخواهی گمرک به دلیل اشتباه آماری

گمرک ایران آمار خود را درباره صادرات خودروی ایران در شش ماهه نخست امسال تصحیح کرد.

 در حالی گمرک ایران پیشتر آلمان را بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران در شش ماه نخست امسال معرفی کرده بود که این سازمان با تصحیح آمار خود اعلام کرد که این خطا به دنبال بررسی 490 هزار ردیف کالا اتفاق افتاده است.گمرک آمار تصحیح شده را در بخش آمار و اطلاعات پورتال سازمانی خود قرار داده است.گمرک ایران همچنین از مردم و رسانه‌ها بابت اشتباه رخ داده عذرخواهی کرد. گمرک ماهانه آمار تجارت خارجی غیرنفتی کشور را منتشر می‌کند.

گفتنی است در آمار ماه‌های گذشته همواره عراق بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران بوده است. با این وجود گمرک در گزارش شش ماهه تجارت خارجی کشور به صورت غیرمنتظره‌ای آلمان را به عنوان بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران معرفی کرد.براساس آمار تصحیح شده گمرک در شش ماهه امسال همچون ماه‌های گذشته عراق بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران بوده است. در این مدت سهم عراق از صادرات خودروی ایران به بیش از 59 درصد رسید. آذربایجان و مصر نیز در رده‌های بعدی بزرگترین بازارهای خودروهای صادراتی ایران قرار گرفتند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها