کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک بانک دولتی نرخ سود 3 ماهه خود را افزایش داد


کد خبر : ۱۳۹۵۳شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۲۱۵۷۸۹ بازدید

این بانک دولتی برای عقب نماندن از غافله افزایش نرخ سود، نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت خود را افزایش داده است.بانک مذکور این ...

این بانک دولتی برای عقب نماندن از غافله افزایش نرخ سود، نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت خود را افزایش داده است.بانک مذکور این افزایش نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت را در قالب یک طرح ویژه به مشتریان خود عرضه کرده است.

بر اساس این طرح ویژه این بانک بزرگ به حساب های یکساله خود نرخ سود 20 درصدی پرداخت می کند. امتیاز ویژه این نوع حساب قابلیت برداشت پیش از سررسید بوده و مشتریان می توانند پس از 3 ماه سپرده خود را بدون کسر سود برداشت کنند.

پیش از 15 اردیبهشت ماه که نرخ های سود جدید به شبکه بانکی ابلاغ شده بود بانک ها به سپرده های سه ماهه مشتریان تنها 14 درصد سود پرداخت می کردند که با طرح های جدید افزایش 6 درصدی پیدا کرده است.

پیشتر سپرده های سرمایه گذاری در این بانک به گونه ای بود که در هنگام برداشت سپرده یکساله پیش از سررسید مشتری می بایست جریمه ای از این بابت به بانک پرداخت می کرد.

معمولا طرح های ویژه در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای مدت محدود عرضه می شود.

دورنمای روشنی برای افزایش نرخ سود در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری متور نمی شود و باید دید بانک مرکزی چه تصمیمی برای کاهش بهای تمام شده پول در بانک ها خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها