کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اخراج یک مدیر صنعت نفت در پی رونمایی از دلال جدید نفتی


کد خبر : ۱۳۹۴۳جمعه، ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۵۴۵۰۴۹ بازدید

پس از انتشار خبر رونمایی از دلال جدید نفتی امارات نشین، یک مدیر نفتی وابسته به فروش نفت و فراورده‌های نفتی اخراج شد.

اواسط ماه گذشته بود که خبری با عنوان آقای «ر» دلال جدید امارات نشین منتشر شد که در آن از دلال جدید نفتی که در دولت یازدهم با حمایت برخی از مدیران نفتی مشغول به کار شده است، پرده برداشت.

براساس جزئیاتی که از دلال جدید نفتی که منتشر شد؛ آقای «ر» یکی از مدیران سابق و معتمد مسئولان ارشد صنعت نفت بوده است که با کمک آقایان «ر.و» و «آ» که این دو نیز از مدیران اسبق صنعت نفت بوده و اعتماد مسئولان ارشد صنعت نفت را نیز جلب کرده‌اند، در یک شرکت بازرگانی که در امارات ثبت شده است، فعالیت می کنند.

شرکت (ر) در کنار صادرات فراورده نفتی اقدام به صادرات نفت خام نیز می‌کند که براساس اطلاعات به دست آمده این افراد به همراه برخی از مدیران ارشد صنعت نفت در ابتدای تشکیل این شرکت با مدیریت آقای «ر» وعده افزایش صادرات نفت خام و فراروده نفتی را داده بودند، اما تا کنون علی رغم دریافت هزینه های دلالی نتوانسته‌اند، تاثیر زیادی در صادرات نفت ایران بگذارند.

برخی از منابع آگاه می گویند یکی از مدیران صنعت نفت که پس از بارها تمدید فعالیت اخیرا بازنشست شده است پیش از بازنشستگی تسهیل در دریافت نفت و فراورده نفتی را برای شرکت آقای (ر) فراهم می کرده و خود نیز یکی از اعضای هیئت مدیره و مدیران فعال در این شرکت اماراتی بوده است.

گفته می شود براساس لابی های متعدد صورت گرفته مقرر شده از طرف برخی از مدیران ارشد صنعت نفت هر 15 روز یک بار برخی از معتمدین صنعت نفت برای فعالیت در این شرکت بازرگانی به امارات بروند، تا با کار دلالی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار فارس، با گذشت حدود 3 هفته از انتشار این خبر برخی از منابع مطلع در صنعت نفت می‌گویند، یکی از مدیران ارشد وزارت نفت پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس اقدام به اخراج یکی از مدیران میانی و یکی از مسئولان در فروش نفت و فراورده نفتی ایران کرده است.

این فرد اخراج شده در واقع همان کسی است که هر 15 روز یک بار دو نفر از نیروهایش را برای فعالیت در شرکت «ر» به امارات می فرستاد.

این گزارش اضافه می کند همچنین برخی دیگر از منابع آگاه در صنعت نفت اعلام کرده‌اند، با انتشار خبر رونمایی از دلال جدید نفتی علاوه بر آنکه مسئولان مربوطه دیگر نیرو به این شرکت، اماراتی نمی‌فرستند، بلکه نحوه فعالیتشان در فروش نفت و فراورده با این دلال بسیار بسته تر از گذشته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها