کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال افت قیمت طلا تا 800 دلار در هر اونس وجود دارد


کد خبر : ۱۳۹۲۰پنجشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۳۰۳۱۱۷ بازدید

موسسه مالی مورگان استنلی آمریکا پیش بینی کرد که در بدترین سناریوی ممکن قیمت جهانی طلا می تواند با 25 درصد کاهش دیگر به کمتر از 800 دلار ...

موسسه مالی مورگان استنلی آمریکا پیش بینی کرد که در بدترین سناریوی ممکن قیمت جهانی طلا می تواند با 25 درصد کاهش دیگر به کمتر از 800 دلار در هر اونس برسد.

به گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، تام پرایس تحلیلگر ارشد موسسه مورگان استنلی تاکید کرد که در حالی که فدرال رزرو آمریکا قصد دارد نرخ بهره را برای نخستین بار در ده سال گذشته افزایش دهد و با توجه به بهبود شاخص سهام در بازارهای بین المللی و کاهش خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جهان، به نظر می رسد قیمت طلا احتمالا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش موسسه مورگان استنلی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به 1050 دلار خواهد رسید و در بدترین سناریو قیمت طلا احتمالا با 25 درصد کاهش بیشتر به کمتر از 800 دلار خواهد رسید.

موسسه گلدمن ساش نیز کاهش قیمت طلا به کمتر از 1000 دلار در هر اونس را پیش بینی کرده است. قیمت طلا آخرین بار در سال 2008 میلادی به کمتر از 800 دلار در هر اونس رسیده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها