کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت واحدهای تجاری تهران در این مدت چه تغییری کرده است؟


کد خبر : ۱۳۹۰۲پنجشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸:۴۲۳۳۲۵ بازدید

به گفته بسیاری از مشاوران املاک و همچنین با مشاهده سایت‌های آنلاین، قیمت واحدهای تجاری در بسیاری از مناطق تهران در مقایسه با سال ...
قیمت واحدهای تجاری تهران در این مدت چه تغییری کرده است؟قیمت واحدهای تجاری تهران در این مدت چه تغییری کرده است؟

بعد از توافق میان ایران و گروه 1+5 و نتایجی که در آینده به دنبال خواهد داشت، بسیاری از افراد به فکر ایجاد کار و کاسبی برای خود افتادند و بر اساس میزان سرمایه، ملک مورد نظر را خریداری می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس گفت‌وگو با برخی از مشاوران املاک و همچنین جست‌وجو در سایت‌های آنلاین، قیمت واحدهای تجاری در بسیاری از مناطق تهران در مقایسه با سال گذشته و همچنین ابتدای سال 94 تغییر چندانی نکرده است و حتی در بسیاری از سایت‌های آنلاین، واحدهای تجاری که در سال 93 فایل شده بودند، با همان قیمت قبلی در تاریخ جدید فایل شده و این بدان معناست که این واحدها هنوز به فروش نرسیده‌اند.

برای مثال، یک واحد تجاری 25 سال ساخت با متراژ 110 متر در سال 93 در محله پاسداران با قیمت هر متر مربع 95 میلیون تومان آگهی شده بود، که این واحد تجاری با همان قیمت قبلی، در 22 تیرماه سال 94 دوباره آگهی شده است.

در همین حال برخی از مشاوران املاک بیان کردند که بازار خرید و فروش واحدهای تجاری و اداری نیز همانند مسکن راکد است و بسیاری از مالکان که قصد فروش ملک خود را دارند، مجبورند ملک را زیر قیمت به فروش برسانند و به همین دلیل در برخی از نقاط کاهش قیمت اندکی دیده می‌شود که دلیل این کاهش قیمت همین فروشندگان هستند.

یکی از مشاوران املاک در شمال تهران به اقتصادنیوز گفت: همیشه قیمت همه چیز در مقایسه با یک سال گذشته خود افزایش پیدا می‌کند و قیمت ملک تجاری و سایر ملک‌ها نیز در ابتدای سال 94 کمی افزایش پیدا کرد،‌ اما یکی دو ماه است که به دلیل راکد بودن بازار، مالکانی که قصد فروش ملک خود را داشتند، مجبور شدند که ملک‌شان را زیر قیمت به فروش برسانند، از این رو می‌توان گفت قیمت‌ها در حال حاضر شبیه قیمت‌های سال گذشته است و تغییری نکرده و مالکان به همان میزان که به دلیل فرارسیدن سال جدید بر قیمت ملک‌شان اضافه شده بود، تخفیف داده تا هر چه سریع‌تر بتوانند ملک‌شان را بفروشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها