کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تورینگ فون ؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015


کد خبر : ۱۳۸۳۲سه شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۵۰۴۲۴۳ بازدید

لیکوییدمتال (فلز مایع) از نام های تجاری برای یک سری از آلیاژهای فلزی آمورف توسعه یافته توسط تیمی پژوهشی در موسسه فناوری کالیفرنیا ...

لیکوییدمتال (فلز مایع) از نام های تجاری برای یک سری از آلیاژهای فلزی آمورف توسعه یافته توسط تیمی پژوهشی در موسسه فناوری کالیفرنیا محسوب میشود که توسط شرکتی کوچک به نام لیکوییدمتال تکنولوژیز به بازار عرضه شده است. آلیاژهایی که از تیتانیوم، نیکل، مس، زیرکونیوم و فلزات دیگر تشکیل شده اند برای استفاده تجاری در سال 2003 معرفی شدند و اپل آزمایش این ماده در ابزار بیرون کشنده سیم کارت آی‌فون 3GS را آغاز کرد.
 

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015


به گزارش "گروه علم و فناوری" ، گمانه زنی های بسیاری درباره این که اپل چه زمانی از لیکوییدمتال در ساخت آی‌فون استفاده خواهد کرد طی سال های گذشته مطرح شد اما اکنون می دانیم که اپل نخستین شرکتی نخواهد بود که تلفن همراهی ساخته شده از این ماده را روانه بازار می کند. "تورینگ فون" محصول شرکت تورینگ رباتیک اینداستریز نخستین تلفن هوشمندی است که با بدنه ای ساخته شده به طور کامل از لیکوییدمتال عرضه می شود. پیش فروش این تلفن هوشمند اندرویدی از سی و یکم ژوییه در آمریکا و چین آغاز می شود. تورینگ فون از آلیاژی ساخته می شود که تورینگ رباتیک اینداستریز آن را "لیکوییدمورفیوم" نامیده است.

این آلیاژ از تیتانیوم یا فولاد قوی‌تر است و بهینه‌تر از هر دو آنها شوک و فشار ضربه را پخش می کند. در صورتی که فشار کافی روی این ماده اعمال شود، خواهد شکست اما برخلاف بدنه تلفن های هوشمندی مانند آی‌فون 6، خم نمی شود. همچنین این آلیاژ در بازتاب نور نسبت به آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ بسیار متفاوت عمل می کند.

به گفته "سیل چائو"، مدیر هامل تورینگ رباتیک اینداستریز، ما نخستین شرکتی هستیم که توانایی تولید قطعات لیکوییدمتال با اندازه ای بیش از 10 میلیمتر را داشته ایم. تورینگ رباتیک اینداستریز فرآیند تولید جدیدی را به منظور تولید انبوه این ماده جدید توسعه داده است.
 

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015


تورینگ فون به لطف نانوپوششی که هم داخل و هم خارج دستگاه را در بر می گیرد، کاملا ضد آب است و امکان قرار گرفتن زیر آب را فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های تورینگ فون حسگر اثر انگشت آن است که روی لبه کناری دستگاه قرار گرفته و حالتی ارگونومیک‌تر نسبت به قرارگیری حسگر اثر انگشت در قسمت جلو دستگاه - مانند تاچ آی‌دی آی‌فون 6 - دارد. اما بر خلاف گوشی های اندرویدی رایج، تورینگ فون به درگاه میکرو یواس‌بی مجهز نشده و به جای آن از یک درگاه 9-پین MagSafe بهره می برد.
 

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015


تورینگ فون نسخه 5.1 لالی‌پاپ اندروید را اجرا می کند و در سه طراحی مختلف که به نام های فرعون، کاردینال و بئوولف شناخته می شوند، در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند مقاوم از نظر حافظه ذخیره سازی در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی روانه بازار می شود که به ترتیب 740 دلار و 870 دلار قیمت گذاری شده اند. از دیگر ویژگی های تورینگ فون می توان به نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 801 با فرکانس پردازشی 2.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 3,000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
 

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015

تورینگ فون؛ منحصر به فردترین گوشی اندرویدی 2015

محمد مهدی حیدرپور / عصرایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها