کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت یک شب اقامت در هتل‌های شمال کشور + توضیحات


کد خبر : ۱۳۷۵۱پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۴۴۱۹۴۸۱ بازدید

بهای یک شب اقامت در هتل‌های شمال کشور در تعطیلات عید سعید فطر اعلام گردید .
قیمت یک شب اقامت در هتل‌های شمال کشور + توضیحاتقیمت یک شب اقامت در هتل‌های شمال کشور + توضیحات

بهای یک شب اقامت در هتل‌های شمال کشور در تعطیلات عید سعید فطر به شرح ذیل اعلام میگردد .

هتل بام رامسر :

مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در فاصله ی 5 کیلومتری غرب رامسر (به سمت رودسر) و 103 کیلومتری شهر رشت واقع شده است؛ که در دو سایت شمالی و جنوبی طراحی شده و بوسیله زیر گذر از دو سایت می توان استفاده نمود.سوئيت هاي اين مجتمع در ايستگاه بالاي تله كابين در ارتفاع 700 متري از سطح دريا با منظره جنگل قرار گرفته كه تنها وسيله رفت و آمد ميهمانان به هتل تله كابين ميباشد و هزينه بليط تله كابين 180000 ريال براي هر نفر كه ميهمان يكبار در طول اقامت خود پرداخت خواهد كرد و در صورتحساب نهايي ميهمان منظور مي گردد و ميهمانان در طول اقامت مي توانند هر روز 2 بار بصورت رايگان از تله كابين استفاده كنند.....ساعات کار تله کابين از 9 صبح تا 18 مي باشد ..ميهمانان موظفند يک ساعت قبل از پايان کار خط تله کابين در مجتمع حاضر باشند و در صورت کوتاهی مجتمع هيچگونه مسئوليتی را نخواهد پذيرفت...قيمتهاي ارائه شده در سايت شامل صبحانه و پاركينگ روباز و مینی بار ميباشد...هزينه اقامت و بليط تله كابين كودكان زير 5 سال رايگان ميباشد و از 5 سال به بالا شامل هزينه 1نفر اضافه بزرگسال …استفاده از استخر و سونا براي ميهمانان كلبه داراي 40% تخفيف، استفاده از كارتينگ و پينت بال براي تمامي ميهمانان شامل 20% تخفيف در صورت استفاده در زمانهاي مشخص شده مي باشد...( لازم بذكر است، درصورتيكه ميهمانان خارج از ساعات كار تله كابين به هتل مراجعه نمايند، مي بايست هزينه جابجايي 50 هزار تومان ( توسط خودروي مخصوص هتل با هماهنگی قبلی با پذیرش) را به هتل پرداخت نمايند.)

قيمت اتحاديه شبي 494,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 419 هزار تومان


هتل کوروش چالوس :

هتل سه ستاره کوروش چالوس با بيش از سه دهه قدمت و فعاليت در صنعت هتلداري و گردشگري با فضاي زيبا و سرسبز که الهام گرفته از طبيعت با هواي پاک و سالم و معماري متفاوت،واقع در شهر چالوس پذيراي مهمانان عزيز خود مي باشد. هتل سال 1391 بازسازی شده است.

قيمت اتحاديه شبي --- تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 195 هزار تومان


هتل پارسیان آزادی رامسر :

هتل های پارسیان آزادی رامسر شامل هتل جدید رامسر که در سال 1337 در 3 طبقه با چشم انداز جنگل و دریا و سبک معماری کلاسیک تاسیس شده و هتل قدیم رامسر با مساحت حدود 5 هزار متر مربع در سه طبقه در سال 1312 ساخته شده است ودارای آبگرم های معدنی و طبی با خواص درمانی می باشد.

قيمت اتحاديه شبي --- تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 160 هزار تومان


هتل مارال کلاردشت :

قيمت اتحاديه شبي 173,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 170 هزار تومان

 
هتل پارسیان کلاردشت :

متل سه ستاره تاپ پارسيان با محوطه ای آرام و دلنشین ، فضای سبز با متراژهای مختلف ،کافی شاپ و رستوران سنتی شکل و فضای آلاچیق گونه اطراف کافی شاپ غروب بسیار آرامش بخش را به میهمانان هدیه می کندتا از دغدغه کاری برای مدتی آرامش را در خود احساس نمایند.ایجاد نهر مصنوعی و پلکان داخل نهر در کل اطراف هتل باعث شده تا هنگامی که نهر مملو از آب میشود با ایجاد صدایی دل انگیز ،میهمانانی  که در روی تراس طبقه بالا و پایین می نشینند را به آرامش دعوت کند همچنین داخل محوطه یک کوه مصنوعی به شکل بسیار زیبا که اطراف آن با کاجهای زینتی و زیبا کاشته شده و دو راس تندیس گوزن در بالای کوه و یک آبنما(آبشار)مشرف به علم کوه هر کسی را مجذوب خود می کند.

قيمت اتحاديه شبي 360,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 285 هزار تومان


مجتمع جهانگردی چالوس :

مجتمع جهانگردی چالوس در منطقه زیبا و سر سبز جنگل فین قرار دارد . مجتمع جهانگردی چالوس در  مسیر جاده کندوان و 5 کیلومتری شهر چالوس در محیطی پوشیده از درختان جنگلی به مساحت 4 هکتار و فاصله 6 کیلومتری(15 دقیقه با ماشین) تا دریای خزر محیطی زیبا را برای مسافران گرامی استان مازندران فراهم آورده است. لازم به ذکر است هتل در شهریور ماه به هیچ عنوان کنسلی و امکان تغییر تاریخ رزرو را نمی پذیرد.

قيمت اتحاديه شبي 119,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 119 هزار تومان


 هتل الماس عباس آباد :

هتـل سه ستاره  الماس در سال 1391 در منطقه بسیار زیبا و خوش آب و هوای عباس آباد در استان مازندران تاسیس شده است . این مجموعه مشتمل بر8 طبقه و 34 واحد یک خوابه با امکانات عالی و چهار واحد وی آی پی بهمراه هفت واحد برای عروس و داماد و با ظرفیت کافی و چشم انـداز به جنگل و دریا,سرویس ایرانی و فرنگی ، تلویزیون و کانالهای دیجیتال ایران می باشد هتـل الماس به دلیل موقعیت مکـانی ، محلی مناسب برای اقامت آن دسته از مسافرانی است که قصد بازدید از دریاچه ولشت و روستای دیدنی و تاریخـی کندلوس و روستاهـای ییلاقی و همچنیـن منطقه کلاردشت و جاده عباس آباد را دارند از دیگر امکانات هتل میتوان به سفره خانه سنتی , فست فود و رستوران مجهز آن اشاره کرد هتل الماس دارای امکانات تفریحی متنوعی شامل باشگاه بیلیارد, 8 بال,میز پینگ پنگ ,فوتبال دستی, پارک ساحلی, موتور چهار چرخ, جت اسکی, قایق تندرو, شانل, بنانا, پاراسل ,اسکی روی آب می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 250,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 150 هزار تومان


هتل نارنجستان محمودآباد :

هتل چهار ستاره نارنجستان در کنار منطقه جنگلی و در کنار دریای خزر واقع شده است که دارای چشم انداز زیبا در فصل شکوفه های نارنج . و دارای عطر بهار نارنج در سرتاسر منطقه هتل می باشد.هتل نارنجستان دارای ساحل دریا در کنار رستورانهای مختلف، کافی شاپ گردان ،مرکز خرید عرضه کننده انواع لباس ،مواد غذایی ،لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین اتاق ها دارای تراس سرپوشیده با چشم انداز متفاوت دریا یا جنگل می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 540.000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 518 هزار تومان

هتل جنگلی سالاردره ساری :

هتل چهار ستاره سالاردره در 12 کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمت سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد این هتل که در جنگل های زیبای شمال واقع شده، در فضایی به وسعت 5600 متر مربع و همچنین به اضافه 2 هکتار  فضای سبز بسیار زیبا احداث شده است.  هتل چهار ستاره سالاردرهبا مجموعه چشم انداز طبیعی بسیار زیبا، جالب و امکانات مجهز می تواند مکان بسیار مناسب و آرامی جهت گذراندن اوقات خوش برای شما مسافران گرامی را به ارمغان آورد . . ضمناسوئیت های معمولی و دوبلکس دارای 3تخت 1 کاناپه و یک نفر اضافه می باشد

قيمت اتحاديه شبي 225,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 213 هزار تومان


هتل بادله ساری :

هتل چهار ستاره بادله سال 1356 در دامنه ی سرسبز لالیم بنا شده است.از اهداف احداث هتل بادله ایجاد فضایی آرامش بخش و دل پذیر بوده است و در این راستا از کلیه ی امکاناتی که مطابق استانداردهای هتل ها می باشد استفاده شده است.این هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع،بنا شده .این هتل دارای مجتمعی اختصاصی در ساحل فرح بخش دریای خزر می باشد، که دارای فضاهایی مانند کافی شاپ،رستوران،حمام و استخر آب شیرین است.

قيمت اتحاديه شبي 250,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 225 هزار تومان

هتل مروارید خزر شهر نور :

هتل پنج ستاره مروارید خزر در یکی از بهترین نقاط ساحلی دریای خزر با دسترسی آسان از هر دو جاده چالوس و هراز در کیلومتر 14 جاده ساحلی محمودآباد – نور ساخته شده است.هتل پنج ستاره مروارید خزر دارای بزرگترین اسکله تفریحی درشمال کشور با طول بالغ بر 60 متر روی آب است. کلیه واحدها مجهز به مبلمان مجلل، تلویزیون رنگی همراه با کانال های ماهواره ایی، آنتن مرکزی، تهویه مطبوع با دستگاههای اسپیلت می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 403,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 378 هزار تومان


متل باران سبز کلاردشت :

هتل سه ستاره باران سبز در ابتدای جاده جنگلی کلاردشت به عباس آباد و در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا قراردارد . هتل دارای ویلاهای دوبلکس و سوئیت های مبله با امکانات اقامتی سوپر لوکس رستوران کافی شاپ و فروشگاه و زمین بازی کودکان میباشد . هدف ازاحـداث هتل باران سبز فراهم نمـودن محیطی آرام و دلنـشین و برخوردارازامکانات رفاهی برای ساکنیـن آن میباشد.دید بسیارزیبا ومتنوع، جریان هوای پیوسته، دسترسی به امکانات شهری درعین دوری از ازدحام ازمهمترین ویژگی های مجموعه میباشد.به واسطه استقرار هتل در ارتفاعات دسترسی به آن از طریق مسیر فرعی خاکی به طول 2/5 کیلومتر با چشم اندازهای فوق العاده طبیعت اطراف امکان پذیر بوده که ابن چشم اندازها از ویژگی های منحصر بفرد هتل نیز محسوب میگردد . جانمایی واحدهای مجتمع بگونه ای صورت پذیرفته است که ضمن جلوگیری ازتراکم بیش از حد امکان بهره گیری از مناظر وطبیعت بسیار زیبای اطراف برای کلیه واحدهافراهم گردد. شرایط توپوگرافی محل احداث هتل موجب گردیده است تا حرکت ابرها که معمولا از شمال به جنوب صورت می گیرد در بسیاری از مواقع مناظر مه آلود بسیار زیبایی را مقابل چشم بیننده پدید آورد

قيمت اتحاديه شبي 250,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 240 هزار تومان


هتل پارسیان آزادی خزر چالوس :

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت خزر) تنها هتل 5ستاره چالوس و کنار دریای خزر است،این هتل در دهه 50 و توسط گروه هتل های هایت ساخته شد، نزدیک به 40 سال از عمر هتل می گذرد،اما هنوز هتل آزادی چالوس رقیبی در شمال ندارد،موقعیت منحصر به فرد در نقطه تلاقی دریا و جنگل باعث شده که این هتل در بهترین موقعیت آب و هوایی باشد،دور تا دور هتل را جنگل های هیرکانی مازندران فرا گرفته،فاصله هتل تا دریا چند متر و تا کوه چندصد متر است،یعنی کسی که هتل هایت را انتخاب می نماید،جنگل،کوه و دریا را با هم انتخاب کرده است،از درب ورودی هتل که وارد می شوید،پس از گذر از جاده جنگلی به دریا می رسید،شاید بتوان گفت که دیدن ساحل دریا به این زیبایی در هیچ جای شمال امکان پذیر نیست.

قيمت اتحاديه شبي 453,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 300 هزار تومان


هتل آپارتمان لوتوس لاریجان :

هتل آپارتمان لوتوس آمل در منطقه لاریجان محلی معروف به آبگرم لاریجان در فاصله 100 کیلومتری از تهران و در مسیر جاده ارتباطی تهران به آمل (جاده هراز) واقع شده است. هتل آپارتمان لوتوس در دامنه سرسبز قله دماوند با موهبات طبیعی از جمله چشمه آبگرم معدنی با املاح بسیار فراوان و خاصیت درمانگری، جهت اقامت میهمانان این خطه سرسبز کشور راه اندازی شده است. از جمله امکانات هتل استخرگوگردی می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 250,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 245 هزار تومان


هتل آپارتمان کوثر رامسر :

هتل آپارتمان کوثر در سواحل لاجوردی و زیبای شهرستان رامسر با مساحت 25000 متر مربع در منطقه ای مشرف به دریا و جنگل و مناظر زیبا واقع شده است و دارای 107 واحد آپارتمان دو خوابه به ظرفیت 428 نفر آماده پذیرائی از میهمانان می باشد.
 
قيمت اتحاديه شبي 295,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 280 هزار تومان


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها