کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های فروشی و اجاره‌ای


کد خبر : ۱۳۷۴۸پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹:۳۱۳۱۰۸ بازدید

برخی از دلالان بازار مسکن تلاش می‌کنند با مبهم جلوه دادن بازار مسکن در نیمه دوم سال، خریداران مردد را ترغیب به خرید کنند. شایعاتی مانند ...

برخی از دلالان بازار مسکن تلاش می‌کنند با مبهم جلوه دادن بازار مسکن در نیمه دوم سال، خریداران مردد را ترغیب به خرید کنند. شایعاتی مانند احتمال شوک قیمتی در بازار مسکن و تاثیرعمیق مسائل سیاسی بر قیمت‌ها برخی از بسته تشویقی فعالان بازار برای خریدارانی است که منتظر ثبات بیشتر در بازار مسکن هستند.

اما یکی از مسوولان وزارت مسکن در خصوص تغییر قیمت خرید و فروش در نیمه دوم سال، گفت: بعید است که در نیمه دوم سال هم شوک قیمتی را در بازار مسکن داشته باشیم، چراکه بازار به اندازه کافی اشباع شده است و گنجایش افزایش قیمت ندارد. مظاهریان، معاون وزیر راه‌وشهرسازی در خصوص تاثیر عوامل سیاسی بر قیمت مسکن هم گفت: تاثیر عوامل سیاسی روی مسکن، مدل پیچیده‌ای است که باید بررسی‌های بیشتری بر آن انجام گیرد و نمی‌توان با استناد به قیمت‌ها در نیمه اول در مورد آن اظهار نظر کرد.

با این وجود برخی از مالکان در هفته‌های اخیر قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و سعی دارند تا قبل از نیمه دوم سال واحدهای خود را به فروش برسانند. یکی از مشاوران املاک قدیمی در منطقه مرکزی تهران درباره عواملی که بر قیمت مسکن تاثیر می‌گذارد گفت: قیمت مسکن در تهران تابع شرایط مختلفی است به طوری که در یک منطقه، قیمت یک کوچه با کوچه دیگر یا حتی دو خانه در کنار هم متفاوت است، چراکه امکانات هر خانه، شرایط هر کوچه و منطقه همگی در تعیین قیمت موثر است و می‌تواند قیمت‌ها را هر مترمربع هزارها یا میلیون‌ها تومان تغییر دهد، بنابراین نمی‌توان الگوی مشخصی برای قیمت مسکن در شهر تهران تعیین کرد.
 

wx39hfjh4g3ws6h92xiu.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها