کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عملیات سوئیفت از هم‌اکنون می‌تواند آغاز شود


کد خبر : ۱۳۷۳۵چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۲۱۵۲۹۵ بازدید

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران، گفت: 23 میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی و 6 میلیارد دلار درآمد نفت در کشورهای ...

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران، گفت: 23 میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی و 6 میلیارد دلار درآمد نفت در کشورهای ژاپن، کره، امارات عربی متحده و هند موجود است.

 

به گزارش فارس، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با 1+5 و اثرات آن بر بازار ارز، اظهارداشت: کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر که تحت تاثیر اخبار قرار گرفته ممکن است در چند روز آینده هم ادامه پیدا کند، اما با توجه به تعادل در عرضه و تقاضا این مسئله اثر بلندمدت ندارد.

به گفته وی برای یکسان‌سازی نرخ ارز 5 تا 6 ماه زمان نیاز است.

رئیس کل بانک مرکزی درخصوص میزان پول‌های بلوکه شده ایران، گفت: 23 میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی در کشورهای ژاپن، کره و امارات متحده عربی موجود است.

وی ادامه داد: 6 میلیارد دلار از محل فروش نفت نیز در هند وجود دارد که پس از رفع تحریم‌ها آزاد خواهد شد، البته بانک مرکزی 5 میلیارد دلار بدهی به خارج از کشور دارد.

سیف درباره امکان اتصال سوئیفت به همه بانک‌های کشور، اظهارداشت: سوئیفت به عنوان مرکز نقل و انتقالات بانکی از هم‌اکنون می‌تواند عملیات خود را آغاز کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها