کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

پیش‌فروش خودروی جدید لیفان 820 تا چند روز آینده / تصاویر

کدخبر:۱۳۷۳۲چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۵۲۱۱۸۵۳۰ بازدید

به زودی، لیفان 820 اولین خودروی لوکس شركت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد می‌شود به بازار می‌آید.

به زودی، لیفان 820 اولین خودروی لوکس شركت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد می شود توسط کرمان موتور به بازار می آید.

 شركت لیفان به منظور حصول اطمینان از كیفیت و دوام 820 تست های فراوانی را چه در پروسه پیش از تولید خودرو و چه پس از آن در نظر گرفته است كه در این مطلب به صورت خلاصه آن را مرور می کنیم.

براساس این گزارش، كیفیت خودروها معمولاً از 3 منظر قابل بررسی است:

1) عملكرد، كه به بررسی شتاب، كشش موتور، فرمان پذیری و ... می پردازد.

2) امنیت و سطح فنی، كه در آن سیستم های ایمنی و تجهیزات به كار رفته در خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.

3) و در نهایت دوام كه عملكرد خودرو و كیفیت قطعات به كار رفته در آن در طول زمان است.

این گزارش می افزاید: به ادعای شركت لیفان برای تولید محصول820 زنجیره تامین شركت تحول اساسی را به خود دیده و تمام قطعات و اجزای تشكیل دهنده خودرو چه در كارخانه مادر و چه در شركت لیفان مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

تامین قطعات لیفان820 به عهده قطعه سازان نام آشنای جهان است كه می توان از آنها به شركتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیك و پایداری الكترونیكی، TAKATA ژاپن در تهیه كیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مركزی و Dayco آمریكا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره کرد.

در حین تولید نیز شركت لیفان بازرسی های سخت گیرانه ای وضع كرده كه حذف كامل قطعات معیوب از پروسه تولید (به جای دوباره كاری و بازگرداندن به خط) یكی از آنهاست. شركت لیفان در فرآیند تولید از روبات های پیشرفته ای استفاده كرده كه بیشتر آنها ساخت شركت KUKA آلمان می باشد كه یكی از شركت های پیشرو در این زمینه است.

تستهای انجام شده به همین جا ختم نمی شود، پس از تولید خودرو و به منظور بررسی سطح كیفی و فنی خودرو باید آن را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور خودرو لیفان 820 مسیر 350،000 كیلومتری را در سرمای بسیار زیاد تا گرمای بالا پیموده است، تستهای جاده ای با محوریت قابلیت اطمینان خودروی تولید شده امر ضروری در صنعت خودروسازی می باشد.

جالب است بدانید که شركت لیفان سرمایه گذاری 30 میلیون یوانی به منظور توسعه و شبیه سازی سایت تست خودرویی خود کرده است.

بنابر این کزارش، محصول 820 آزمایش هایی نظیر حركت با سرعت محدود در مسیر 30.000 كیلومتری، تست عملكرد ایربگ خودرو در سرعت 60 كیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 كیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120.000 كیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است.

بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شركت به منظور حصول اطمینان از عملكرد مناسب خودروی 820 در جاده های این دو كشور به بررسی عملكرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای 40 درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای 45 درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته كه به ادعای لیفان سیستم های خنك كننده موتور و گیربكس عملكرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.

اطلاعاتی که ما در مورد قیمت لیفان 820 بدست آورده ایم چیزی بین 80 تا 90 میلیون تومان است .
ukmc0l442trg927qv13w.jpg

w849syv4iyi4uuls1a7.jpg

bfvghgcnp89guurhi2lc.jpg

65j18szw46z13dpedi6v.jpg

ccj6b0qqz60740kq1yev.jpg

bwk23c6bwhrkzrxfe.jpg

1aa1z59rmgou5qwp6bh3.jpg

ik43qfi0dzvyilu4ui.jpg

93f6o6ffs2g7hepevrhe.jpeg

همراه مکانیک



دیدگاه ها

بی نام: 1394/4/2414:05:10،
272
39
شرکت takata که چند وقت پیش برا کیسه های هواش فراخوان داد تو کل دنیا
مجید.ح: 1394/4/2414:39:59،
409
132
آقا واقعا ماشین عالی است توانسته تا 5 کیلومتری بیرجند برود البته روی چرخهای خودش یا روی تریلی بماند . قیمتش که عالی است بین 80 تا 90 میلیون که اگر ریال باشد ارزش دارد . یواش یواش دیوارهای این امپراطوری خودرو سازان ویران میشود این ماشین در چین 25000 تا 28000 دلار قیمت دارد مردم را چی فرض کردید ؟؟؟؟
محمد: 1394/4/2414:45:34،
376
61
اقا توصیه میکنم نخرید تو فرانسه به سری ماشین داره از رده خارج میشه میخواستن بریزن بره ایرانخورده قرار شده بیاره غالب کنه به مردممون صبر کنید ازینا گیرتون میاد
اندکی صبر فلاکت نزدیک است
رضا: 1394/4/2414:52:27،
161
241
قابل توجه دوستان هر چند چینی اشغال است اما این محصول فقط نام لیفان را دارد اکثر قطعات آن انگلیسی و استرالیایی هستند کپی کمری و هیونداست البته تاییدیه اروپا رو هم گرفته
میثم: 1394/4/2414:53:51،
472
203
باپول این ماشین میشه تویوتا دست دوم خرید و تا آخر عمر از لحاط ماشین سواری خودتو راحت کنی... حالا ندید بدیدا منفی میدن میگن این بهتره !!!!
یاروو: 1394/4/2415:23:30،
191
42
توافق شد دیگه چینی مینی رو بیخیال دوباره جنسای بنجل 20 سال پیش فرانسه و کشورای درب و داغون رو میارن برامون با همون پررویی قبل حرفم بزنیم مهم نیست چون پول نفت جبران ضرر خودرو سازهارو میکنه !
الهام: 1394/4/2416:37:08،
184
157
نمای عقب ماشین زار میزنه چینیه +++++
ولی طراحی جلوی ماشین انصافا زیباس-----
سیامک: 1394/4/2417:03:35،
100
67
کلیه ادعاهایی این شرکت در مورد کیفیت و خصوصا ایمنی دروغ می باشد.اگر این مطالب واقعیت داشت این خودرو باید در لیست خودروهای تایید شده موسسه استاندارد اروپا و آمریکا قرار میگرفت.میتوانید با مراجعه به سایت استاندارد اروپا و آمریکا مشاهده نمایید که هیچ خودرو چینی مورد تایید قرار نگرفته است.بجز یک مدل تولیدی جیلی که توانسته نهایتا چهار ستاره ایمنی اروپا کسب کند یعنی در حد استاندارد کسب شده 206 فرانسوی
من: 1394/4/2420:41:32،
79
79
آقا سیامک بدون اطلاع صحبت نکن، خودروی کروس چین 5 ستاره ایمنی و سایر شاخص های کیفی دیگه رو گرفته و می تونه در بازار آمریکا و اروپا فروش داشته باشه
جیلی هم که در اروپا شرقی داره فروخته میشه
کم کم هم سایر برندها مجوز ورود میگیرن
شاهرخ: 1394/4/2423:52:16،
201
37
پس چرا همه کشورا دارن پیشرفت میکنن جزء ایران؟؟؟؟؟؟؟ مگه ما چه گناهی کردیم همش پراید 405 پارس 206 از این آشغالای از رده خارج 25.30 سال پیش سوار شیم؟ ما دهه شصتیا چه گناهی کردیم واقعا؟ تاوان چیو داریم پس میدیم ما دهه شصتیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
OMG: 1394/4/2501:11:36،
70
44
با سلام ، شک نکنید که تا پیش فروش این ماشین شروع بشه همه صف میکشن، همین ماه گذشته که ایکس ۵۰ پیش فروش شد فقط دو روز رو سایت بود، تولید چهار ماه رو کرمان موتور فروخت، همه هنوز دنبالش میگردند،این ماشین هم با احتساب ۲۶٪ تعرفه واردات و سود بازرگانی سود مونتاژکار داخلی کمتر ۸۰ قیمت نمیخوره و به نظر میرسه در مقابل رقیبانی مثل ام جی بازار خوبی رو برای خودش خواهد داشت.
کبیر: 1394/4/2509:26:50،
58
57
احتیاج به هیاهو نیست خودش اعتراف کرده که این ماشن چیه " شتر ، گاو ، پلنگ ".
milad: 1394/5/2203:09:40،
42
44
ظاهر زیبا دلم آدم رو می بره ....
اما چه کنیم که چینیه. ...
من 90 ملیون دارم یک سالم صبر میکنم پولم به سوناتاLfبرسه اونو بخرم ....
وای خدا چی میشد این ماشین چینی نبود یه ماشین کره ای اما با همین قیمت ....
همش باید بگیم ای کاش ....
حالا بدبختی چینی بودنش هیچ از این همه برند چینی اشغال ترین برند چینیم هست ...
حدا قل اینو جیلی میزد
mohi: 1394/6/2223:13:54،
53
24
سلام دوستان من حدودا 1/5 لیفان 620 1800 دارم واقعا خوبه دوستان حق دارن نظرات منفی در مورد ماشینای چینی میدن چون جنسای چین تو کشور ما متاسفانه از طرف تاجر های از نوع درجه 3 وارد میشه ولی ماشیناش مخصوصا جدیدا خیلی خوبه
علیرضه: 1394/11/2519:31:28،
24
29
ظاهر زیبا ملاک خرید منطقی نیست با قیمت حدود 80 تا 90 میلیون انتخابای بهتری هم هست .. مگان سوناتا مزدا .. من ترجیح میدم 42 بدم دنا سوار شم این محصولات چینی پراید و رو سفید کردن
ارتین: 1394/12/711:50:20،
36
22
من این ماشین یک هفته پیش گرفتم
اشکان : 1394/12/2211:17:03،
19
28
عجب ماشینیه، موتور ژیان رو بدنه سوناتا lf
brhnam: 1394/4/2414:07:39،
106
40
تو ظاهر که هر قسمتش آدمو یاد یه ماشین و یه شرکت میندازه!
Dandan: 1394/4/2416:22:11،
58
125
فقط 5 کیلومتر جرات کردن 200 کیلومتر برن.من تو جاده قزوین زنجان بالای 20 کیلومترو 200 رفتم با 206 تیپ 5
احمد: 1394/4/2421:53:59،
141
62
اخه دروغ حد داره 206 تا 180 به زور میره-فکر کنم 407 سوار بودی-خودم 206 دارم -یعنی همه میدونن که داری چرت میگی - میخای بکوبی بکوب چاخان نکن
احمد : 1394/4/2421:57:45،
77
45
ماشین خوبیست ولی نه 80-90 اگر قراره بازارو بگیره باید زیر 70 باشه- چون هر چقدر خوب باشه برندهای معروفی تو این قیمت خودروهای خوبی دارند- من 65 میلیون رو قیمتی برای بازار این خودرو میدانم
رضا2: 1394/4/2422:20:06،
73
34
اگه مرد بودبد می آوردینش خوزستان تستش میکردید تا تو گرمای 55 درجه وسط جاده منتظر یدک کش بشینین
پاسخ به احمد: 1394/4/2500:31:19،
44
100
جیگر ماشینت تیپ 2 حتما .که به زور 180 میره.تیپ 5 راحت تا 210 هم میره.اطلاعاتتون کم احضار نضر میکنید.برو تو اپارات صد تا تیپ 5 گذاشته فیلمشو برو ببین بعد نظر بده
احمد: 1394/4/2513:18:55،
76
31
عزیزم مال من اولا تیپ 5- نمیخام بگم توهم زدی ولی ممکنه ماشینتو دست کاری کرده باشی-تیپ 2 -170 هم بزور میره-همه ماشینهایی که ایران تولید میشه داشتم و دارم- تازه 206 اصلا هندلینگ نداره 160 به بالا ادم هول میکنه- خودم یه پراید خریدم تیونینگ شده بود 190 کیلومتر میرفتم ولی موتور سوزوندم- دوست خوب تعصب داشتن به هر چیزی خوب نیست - نه سود 206 تو جیب تو میره نه بزنم تو سرش تو جیب من میره- همه این ادمهایی که اینجا هستن اطلاعات دارند و نسبتا میدونن 206 در هر تیپی یعنی چی- من هیچ وقت شاید چینی نخرم-ولی نمیشه پیشرفت مشهود چینی هارو نادیده گرفت- و یقینا تا 5 سال دیگه خیلی بازار خوبی دارند-فقط الان بهشون اعتماد کافی نیست- علت اصلی هم در نبودن قطعات و هزینه بالاست نه کیفیت- چون خودروهای هم قیمتشون کیفیت بالاتری ندارن- امید وارم حالا که مشکلات بین المللی کمتر شده وضعیت تولید داخل بهتر بشه
پاسخ به احمد: 1394/4/2517:23:39،
30
58
توی سرعت شما احتیاجی به هندلینگ نداری،چون داری یه راه صافو میری،مگه میخوای با 200 تا مانور بدی،حتما برو اپارات ماشینای دست کاری نشده هم نگاه کنی،من فقط acu 7.4.4 کردم.همین.جای تعصب نیست.اما قبول کن موتورش از ماشینایی مثل کرولا و سراتو اتاق قدیم وخیلیا که قیمتش از این بیشتره بهتر راه میره،اما حیف که قطه هاش همه چینی ومزخرف شده،
هادي : 1394/4/2615:20:50،
52
58
اول اينكه ٩٠ ميليون خيليه ٢ -پشتش خيلي تابلو معلوم چينيه ٣ خريدي صاحب اول و آخرش خودتي حالا ميخواد شاه باشه ٣ خدمات كرمان مزخرفه با يه سرچ مختصر ميفهميد ٤ - تا مزدا ٣ و ماكسيما و سراتو مگان و ... مونده مگر احمقيم كه ماشين چيني بخريم ٥ تحريم لغو شده ببين پژو چي ميده بازار؟!؟ميتركونه ٢٠٨ توپه و...
اين همه دليل برا نخريدن
احمد: 1394/5/203:05:15،
64
38
چند سالته از نوع نگرش بچگونت معلومه زیر 25 هستی- من هم سن تو رانندگی کردم- 15 سال هم تو مسابقات بودم-درسته 206 واسه شکل ایرودینامیکیش معروفه و لی هندلینگ ضعیفش هم زبانزد همه بچه های پیسته- که به واسه همینم فلکس گل سرور یا هیوندا سیویک در پیست اقایی میکردند- عزیزم- خودروی 206 برای سرعت ساخته نشده- منظورم از سرعت بالای 160- چون هندلین نداره- تو هنوز نمیدونی هندلینگ یعنی چی- مجموعه فرمان پذیری و چسبندگی و پایداری و مانور پذیری رو میگن هندلینگ- حتی سیتم ترمز شما و دید شما از داخل کابین به بیرون و دید ایینه هاتون جزیی از هندلینگه و هر عاملی که در بهبود کیفیت رانندگی تاثیر داشته باشه-شما 200 کیلومتر بر فرض با یک خودرو در حرکتی ایا یک دست انداز کوچک- یک مانع- یک پیچ با قوس کم- یک ترکیدگی لاستیک- یک حیوانی که وارد جاده میشود- یک ترمز ناگهانی- حتی وزش باد- هیچ کدوم از اینها برای شما نیست- وقتی از هندلینگ بالا صحبت میشه هر چه شما با سرعت بیشتری در حرکتی به هندلینگ بیشتری نیاز داری- حتی مهارت راننده قسمتی از هندلینگه- کسی که با تویوتا لندکروز چپ میشه با سرعت 190 کیلومتر- 206 رو با 100 کیلومتر چپ میکنه- راننده در کمال هوشیاری-در یک جاده با شیب ملایم و یک پیچ کم -
فرزان: 1394/12/2920:51:11،
13
13
206 تیپ 5 سری 94 پر شتابتر از زیر 94 هست خودم صفر تیپ 5 94 خریدم فوقولادست هندلینگ داره فقط فرمون تیزه نرم کار بشه تعادل داره خودم عادت کردم رو 170 عقب ماشینو ول میدم بلد باشی بر میگردونی قلق داره 210 هم میره بحث کل کل یا دهن به دهن نیست دارم جزیاتی رو میگم که خودم تست کردم.
سوم اینکه این ماشین توی تهران پارس پاساژ پارسیان برای تبلیقات دیدم قیمت 80 پیش پرداخت 40 خرداد 95 تحویل بسیار هم شیک سایز در حد سوناتا اما نمای داشپورت و کیلومتر به سوناتا یا مزدا 3 نیو نمیرسه به مزدا اتاق قدیم میرسه از نظر من 72 می ارزه با این داستانای ما این خودرو یکم کار کنه شما با قیمت 70 به اسونی می تونید بخرید
ميلاد: 1394/4/2414:07:50،
139
54
با وجود اينكه از ماشين چيني متنفرم اما اين مدل واقعا زيباست گرچه كپي برداري از بي ام و سري 5 و سوناتا yf هستش
حمید: 1394/4/2415:39:56،
50
38
قسمت کاپوت و چراغای جلوش از روی تسلای آمریکایی کپی شده
احسان: 1394/4/2417:58:33،
48
38
نه این مدل دقیقاً کپی آئودی هستش
AAA: 1394/4/2414:07:50،
130
52
همتون رو ترس برداشته، برنامه فروش گذاشتین از دم قسط ؟
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست.
تحریم...تحریم...تحریم..!!!!!!
00: 1394/4/2414:56:39،
94
134
پول داشتی اولین نفر بودی می رفتی می خریدی ولی امان از بی پولی که واسه اینکه خودت رو راضی کنی میگین تحریم....
+z: 1394/4/2416:14:07،
62
44
من خریدار نیستم ولی جنابالی از جانب خودت تصمیم بگیر
AAA: 1394/4/2416:20:49،
83
54
تو كه پول داري بخر . يه كم هم به من بده تا ماشين 10 سال پيش ژاپني بخرم كه شرف داره به هر چي آشغال چينيه !!!!
احمد: 1394/4/2414:08:25،
201
120
لیفان یکی از برند های بی کیفیت چینی موجود در ایران هست ++

نیست --------
فرزاد: 1394/4/2414:50:23،
98
43
میشه یکی از برند های با کیفیت چینی را نام ببرید؟!
Ali jj: 1394/4/2415:32:25،
57
131
Faw bestern گروه بهمن یکی از بهترین های چینی تو بازاره
شوشی: 1394/4/2416:24:45،
53
34
تو خیابان سعدی هنوز چمن زنی های لیفان حرف اول رو میزنه!
احسان: 1394/4/2511:15:41،
62
29
من جك J5 دارم ازش راضيم
تا حالا ماشين گرون قيمت نداشتم ولي با قيمت 48 تومنيش نسبت به ماشينهاي 80 يا 90 تومن خيلي ميارزه
من اول دنبال مزدا 3 و هيوندا و سوناتا كاركرده بودم ولي الان از انتخابم راضيم
بی نام ماشین شناس: 1394/4/2414:08:40،
99
55
بازم چینی-بازم آشغال بابا مردم به هر دلیل نمی پسندن برید ی ماشین خوب از آلمان ، ژاپن و آمریکا بیارید
احمد: 1394/7/1114:30:03،
28
14
عزیزم خودروی المانی و امریکایی که بدون مالیات و عوارضم برای منو شما گرونه نمیتونیم بخریم -خودروی ژاپنی هم که تو بازار هست خیلی بالاتر از کره ای ها نشون نمیده-تازه اونها که میان ایران و چند تا اپشن رو جدا میفروشن بعدشم خودروشون بالای 100 اب میخوره- یه محدوده قیمتی 50 تا 100 وجود داره که خودروهای چینی بیشتر در این محدوده هستند- هر کسی هم که چینی میخره چند دلیل داره- اول از خودروهای دهه 80-90 داخلی خسته شده- دوم تکنولوژی بروز و امکانات میخاد- سوم میخاد یه خودروی به قیمت باشه- نه اینکه فقط 30-40 میلیون پول برند بده- من خودم زورم میاد 80 میلیون بدم ای 20 سوار بشم میشه خودروهایی مثل اس 5 - جیلی شاسی بلند- و اتومات و حتی بی اف 50 خرید- حالا شما یه خودرو با مشخصات ام جی 6 بخر باید 130 تومان بدی - خوب با 100 تومان اوجی 6 میخری- اگر شرایط کشور ما ازاد بود و تفاوت قیمتی حد اکثر 10 میلیون بود منم خودروی برند میخریدم- ولی نه 30-40 میلیون حدود 40درصد گرونتر- شما اگه پول مفت داری و میتونی بخر
MHBN: 1394/9/1619:01:09،
21
9
هه داداش تو خواب ببینی ماشین آمریکایی آلمانی ژاپنی با این حجم موتور تو این قیمت بدن.
mohsen : 1394/11/1315:01:29،
21
14
منم جك جي 5 اوتومات دارم قبلشم mvm راضي الان ازش 6 ماه دارم خوبه الان به نظر من ميخواي بري ال ٩٠ اشغال بخري بري اين ماشين هارو بگير بهتر يا اون مگا ن هاي اشغال ولي اين هارو بگيري ميدوني پشت يه ماشين خوب و فول امكاناتي
Ehsan: 1394/4/2414:09:11،
105
51
ماشين شيكيه،اما با أين قيمت ميشه يه ماكسيما دست دوم خريد كه از أين ليفان خيلي بهتره
بی نام: 1394/4/2414:09:12،
94
57
50 تومن میارزه
احسان: 1394/4/2414:44:31،
69
71
عزیزم چینیه ۲۵ تومن میارزه
مهرداد: 1394/4/2414:09:24،
146
46
با نود تومن میرم مزدا ۳ میخرم دیوانم مگه.
وحید: 1394/4/2414:10:09،
30
101
720 ازاین خوشگلتره
محمد: 1394/4/2414:12:04،
99
56
من تو نمایندگی کرمان خودرو پشت فرمونش نشستم،کیفیت مواد داشبرد و فرمون اصلا جالب نبود و جای دست به راحتی رو فرمون و داشبرد میمونه!!
توافقم که شده دیگه کسی سمت ماشین چینی نمیره!!
مرتضی: 1394/4/2414:12:21،
62
107
من لیفان 620 دارم. ازش راضیم. میفروشمش. اینو میخرم
حمید: 1394/4/2415:03:29،
91
47
مشکل اینجاست میخای بفروشیش اما کسی نمیخره
ماشین چینی و خونه تو کوچه یک متری صاحاب اول و آخرش خودتی
علي: 1394/4/2415:11:41،
83
44
اگر ازت خريدنش بفروش. صاحب اول و آخرش خودتي.
مهران: 1394/4/2415:22:48،
77
41
حالا خریدارشو پیدا کن
خواستی 20 تومن ازت میخرم!!!!
عليرضا : 1394/4/2416:35:13،
82
32
بازار فروش اينقدر داغونه كه من ميخام پرايد ٩٣ بدون رنگ و ضربه را بفروشم مشتري نداره حتي معاملاتي هاهم ريسك نمي كنن بزخر كنن اون موقع تو ميخوايي ليفان بفروشي؟
محسن: 1394/9/2700:29:31،
25
12
منم 2 ساله 620 مدل 1800 دارم با پولی که دادم فقط آشغالای ایران خودرو رو میدادن من 206 هم داشتم ولی از 620 کاملا راضیم اگه اتومات بود هیچی کم نداشت ولی از 820 استقبال میکنم و حتما میخرم .باید برای مقایسه مثلا 620 رو با پارس سوار شی تا بگین خدا پدر چینیا رو بیامرزه وگرنه تا چند سال دیگه لاستیک ماشینای سایپا و ایران خودرو هم جز آپشناشون میشد .
محسن: 1394/9/2700:36:19،
26
10
بهتره سرمونو بالا بگیریم ماشین چینی با برند چین سوار شیم تاماشین قطعات دست چندم چینی با برند پژو و ...سوار شیم و الکی خوش باشیم . برا برند سوار شدن دور هم انواع برچسبهای برندها رو رو همون پیکان 57 هم میشه چسبوند حداقل فطعات فابریک داره نه درجه 3 چین
اکبر: 1394/4/2414:12:25،
119
44
استرالیا آمریکا آلمان فرانسه ژاپن؟؟؟؟؟

اینا همش دروغه. مردم فریب نخورید.

اصل اصل اصل چینه.
شهرام: 1394/4/2420:00:43،
62
29
خود اروپايي ها قطعاتشون رو سفارش ميدن چين بزنه اونوقت يك درصد فكر كنيد كه چين ماشيناي خودشو قطعاتشو از جاي ديگه بگيره
مزدک: 1394/4/2414:12:49،
80
30
گرونه...
حسن : 1394/4/2414:13:25،
93
48
60 تومن می ارزه.و نه بیشتر
احسان: 1395/10/2721:08:45،
6
5
من 206 داشتم،شده بود برام غده سرطان
با اینکه 206 بود و مثلا فرانسوی،اما همه جاش چینی بود
همیشه آمپرش بالا بود و توی ترافیک داغ میکرد،اصلا راضی نبودم ازش
الان ی 1/5 سال ک لیفان 620 دارم،بی زبون جیکش در نمیاد،ی جاهایی بردمش ک اگر 206 رو میبردم،برای همیشه فلج میشد،لیفان حداقل میدونم چینیه
نه مثل 206، 10 کشور بسازنش
مهدی: 1394/4/2414:13:27،
45
34
دنده اتوماته؟ حجم موتورش چقدره؟
ح.ا: 1394/4/2423:24:10،
42
31
دنده اتوماته و موتور 2400cc !!
مخلف چینی: 1394/4/2414:13:58،
79
46
سلام
هرچقدر هم قشنگ باشه و تست پشت سر گذاشته باشه بازم چینیه و ارزش این پول رو که هیچ یک سوم این هم نداره.
تو خود چین اگر تشریف ببرید یکدوم از این ماشیه هایی که اینجا جولان میدن رو سوار نمیشن.
رضا: 1394/4/2814:28:29،
58
48
برو پرایدتو سوار شو داداش تو رو چه به 820 آخه داری نظر میدی.
غلام : 1394/11/813:45:39،
22
14
قبول کن که از ایرانی بهتره.
علیرضا: 1394/4/2414:14:52،
65
41
خوشگله
علی: 1394/11/2421:19:47،
15
14
چشات قشنگه
ن : 1394/4/2414:15:09،
82
46
90ملیون مگه عقل از کلمون پریده یه سراتو کارکرده تمیز میخری از این خیلی بهتره اصلا جنس چینی دوام و کیفیت نداره
ببری: 1394/4/2414:15:18،
72
39
کاش توافق نمیشد دلار داره دقیقه ب دقیقه بالا میره. عجب مملکتی داریم ما
ایمان: 1394/4/2414:15:18،
82
38
لیفان در خراسان جنوبی رونمایی شده از یک ماه پیش اون هم جاده بیرجند - زاهدان می باشد. درود بر خودروساز چینی. نابود شود خودروساز ایرانی
شاعر: 1394/4/2414:15:39،
88
29
و بالاخره ما توانستیم چین را خودرو ساز کنیم
امیر: 1394/4/2414:15:40،
76
72
ماشین لوکس و زیبایی است... آفرین به کرمان موتور بابت خدمات عالی و محصولات رو به پیشرفتش... مخصوصا ایکس 50 و 820 :-)
لامر: 1394/4/2414:15:42،
70
35
ملت همیشه در صحنه بدوید برید ثبت نام کنید. اونم چندتا چندتا.
امید: 1394/4/2414:16:22،
51
29
شبیه هیونداس
جمشید: 1394/4/2421:33:15،
34
34
عین لیفان 820هستش عجبا!!!!!!!!!!!!!!!!
مهران: 1394/4/2509:01:45،
33
27
برادر ایشون گفتن شبیه هیونداس نگفت که خود هیونداس . منظورش اینه از رو هیوندا کپی شده عجب هااااااااا
312: 1394/4/2414:16:31،
63
33
ظاهر خوبي داره و تعريف هاي خوبي ازش شده و به حق و انصاف چين پيشرفت فوق العاده اي در صنعت خودرو داره
ولي من به شخصه پول بابت اين عروسك هايي چيني نمي دهم
نميگم بد و افتضاحه(در حد خودشون خوبند) ولي مسئله كيفيت ساخت و دوام و عمر و موتور پيشرفته و ... را زياد نميشه در خودروي چيني پيدا كرد. بنظرم ژاپن و المان و ايتاليا و... در زمينه خودرو وضعيت خيلي بهتري از كره و چين دارند
خداييش در اين رنج قيمت ميشه ماشين هاي خوب و كم كاركرد خوبي با مدل يكم پايين تر پيدا كرد
مزدا3-تويوتا كرولا-هوندا سيويك جديد-ميتسوپيشي و... و يكم پول بيشتر جوليتا و ميتو از الفارومئو و... حتي اوانته و النترا و سراتو و... خريد معقول تري از اين معجون مونتاژي جمع بندي شده از محصولات چند كشورند
جواد مهدوی راد: 1394/4/2414:16:47،
60
37
قیافقش خداییش قشنگه
علی... تاریخ....: 1394/4/2414:18:23،
90
31


از بین کسانی که خودروی چینی خریدن کمتر موارد عیب دیده شده تا کسانی که خودروی داخلی خریدن

که خودشون هم اعلام کردند

داخلی ها هم چینی هست


پس خودرویی که خود چین طراحی کردخ بهتر از پارس و 206 چینی هست
علی: 1394/4/2420:26:37،
42
35
کدوم 206 یا پارس 90 میلیون قیمتداره با این مقایسه کنبم
مازیار: 1394/4/2414:19:11،
56
33
نوروز امسال در محل برج میلاد لیفان 820 رو به نمایش گذاشته بودند،نمای بیرونی قشنگی داشت اما علیرغم اینکه اجازه ندادند داخل این خودرو بشینم از بیرون مشخص بود جنس داشبورد و رو دری هایش بسیار بسیار بی کیفیت هست(حتی بدتر از وطنی ها!!) پس پیشنهاد میکنم صبر کنید به بازار بیاد بعدا اگر پسندیدید اقدام به خرید کنید،عجله نکنید
p: 1394/4/2414:20:10،
46
26
بدنه سونوتا با یکم تغییر تو چراغها اما با اینکه از ماشینای چینی خوشم نمیاد باید اعتراف کنم تو طراحی هرچند با کپی برداری به سرعت دارن پیشرفت میکنن و این یعنی برداشتن گامهای بزرگ رو به جلو کاش همین اتفاق تو کشور خودمون می افتاد که البته این حرف دیگه خیلی تکراری شده متاسفانه
آريا: 1394/4/2414:20:10،
42
34
عقبش رو كه از لكسوس كپي برداري كردن حالا خدا ميدونه چه ماشين پلاستيكي ايه
گل آقا: 1394/4/2414:20:34،
44
29
دست کمی از سوناتای lf نداره، کاش ایران خدای رو هم یه کم از چینی های قورباغه خور و گربه خور یاد می گرفتند!
شايان: 1394/4/2414:20:37،
42
38
بازم يه اشغال ديگه!!!اينا از رو نميرن؟!؟من اينو تو نمايشگاه شيراز ديدم اصن افتضاح بود با دو ايربگ براي متشين به اين بزرگي.خخخخخخ
mohammad: 1394/4/2414:20:58،
46
37
تصميم گرفتم اين آشغالو بخرم!
مهران: 1394/4/2414:21:42،
43
34
دیروز کرمان موتور بودم و با مدیران ارشدشون جلسه داشتم . در کمال ناباوری دیدم محصولات تولیدیشون با ایراد کیفی وارد بازار میشه.
مطمئنا با تولید محصولات روز رنو و پژو و بازگشت مزدا و نیسان و ورود فورد و اپل و فولکس باید ماشینهای چینی با بازار ایران خداحافظی بکنند!
جهان سوم: 1394/4/2414:21:49،
54
30
آخه 90 میلیون بدی لیفان چینی سوار بشی - خیلی انتخاب بهتری می توان داشت
jb: 1394/4/2414:22:07،
50
29
فوق العاده زیباست ولی خدایا این زیبایی های چینی رو از ما دریغ کن
leader: 1394/4/2414:23:17،
50
30
به امیــد روزی که تموم هموطنام خودروی با کیفیت و ایمن و با قیمت مناسب سوار شوند، نه خودروهای مونتاژی چینی با قیمت های گزاف.
حسین : 1394/4/2414:23:18،
50
24
این آئودی هست با لگوی شبکه سوم سیما
رامین کردستانی: 1394/4/2414:23:36،
41
29
80 تا 90 جور کنم یه 25 تونم قرض میکنم یه هیوندای النترا میگیرم هرچند خوشگله و یه نمه یاد کادنزا میندازه آدمو.
می می : 1394/4/2414:24:21،
41
34
هر چی که باشه آشغال چینی
امیر $: 1394/4/2414:24:55،
38
32
نباید خیلی بد باشه.با این اوصاف البته .فقط قیمت بالاس .قیافشم بد نیست.
اصل : 1394/4/2414:25:09،
38
26
خود چینه
عماد: 1394/4/2414:25:23،
36
25
ملت پر شده از ماشيناي چيني....
نوید: 1394/4/2414:26:31،
39
40
اگه زیر 70 تومن باشه خوبه
انتخابی بهتر از خودروهای داخلی برای قشری که درآمدشون به ماشینای بالای 100میلیون نمیرسه
carel: 1394/4/2414:26:46،
44
35
چینی هم لوکس میشه ؟!!!!
مگه داریم ؟!! مگه میشه ؟!
انتی تحریم: 1394/4/2414:26:49،
36
40
وااااااااااای بازم چین بابا چی میخواید از جون ما دیگه ؟
حمید: 1394/4/2414:27:01،
44
36
80تا90 میلیون/فربون چنگیز خان مغول
سلام: 1394/4/2414:27:16،
41
29
خدایی ماشین بسیار لوکسی در بین چینی ها است. اما با این توافق هسته ای باید دید آیا ماشین های چینی با دوباره متولد شدن بازار خودرو در ایران آیا می تواند جای مانور داشته باشد. در این بین هیچ شکی نیست که خیلی بهتر از ماشین های ایرانی است. ولی خدایی به شرطی این ماشین تازه نفس می تواند موفق شود که با قیمت پایینی و کیفیت بالایی تولید شود.
دروغ: 1394/4/2414:27:29،
33
44
ای کاش ظریف راستش را به مردم می گفت
رضا : 1394/4/2414:27:45،
41
30
خواهشا نخريد حداكثر ٦٠ تومن ميارزه
امین: 1394/4/2414:27:51،
38
31
بعد از توافق خدا حافظ ماشین‌های اشغال چینی هرکی هم داره بزاره تو موزه
سید: 1394/4/2414:30:24،
40
28
یه کپی بسیار مسخره و بی کیفیت از هیوندای سوناتا LF
كارشناس: 1394/4/2414:31:23،
43
33
ايران جيب باز هم كه داري واسه شركتاي غير معتبر تبليغ ميكني.
مردم ايران هم از روي ناچاريه كه ماشين چيني مي خرن ، اگه پولشو داشتن ماشيناي اروپايي و ژاپني و كره اي رو ول نمي كردن اين اسباب بازيا رو بخرن،
محسن: 1394/4/2414:32:28،
42
29
واقعا خوبه ولی قیمتش کمی بالاس


الن میخام ببینم به این چه گیری میخان بدن

این دیگ یه چینی با کیفیته
حرف حق: 1394/4/2414:33:00،
39
34
نهایت چهل می ارزه نه بیشتر نود بخوام بدم لنسر سراتو النترا یاریس دست دوم دوم مزدا۳ تمیز و یه عالم ماشین توپ و خوب ژاپنی و کره ای میشه خرید چرا اشغال چینی بخرم؟
احسان: 1394/4/2414:34:04،
29
28
کیا اپتیما؟؟؟؟؟؟؟؟
امید: 1394/4/2414:36:12،
38
28
چه كپی ای زده از سوناتا LF.!!!!!! خخخخخ
سعيد: 1394/4/2414:36:47،
41
22
اگر اين پولو واس ماشين داشتم گزينه هاي زيادي روي ميز هست كه انتخاب كنم. ولي در كل خودرو سازي چين پيشرفت چشم گير و چه بسا گوش گيري داره.
رضا: 1394/4/2414:38:49،
38
33
90تومن ادم میده سانتافه2008میخره نه اشغال چینی
محمد: 1394/4/2414:39:29،
42
28
عزیزم 80-90 ملیون برای چینی بی کیفیت نمی دهیم. بازهم شکست برای شما..............

Dear , we do not pay 80-90 million for low-quality Chinese.NEVER.NEVER
nima: 1394/4/2414:46:06،
35
24
شرکت آئودی چقدر کپی زده از لیفان،ای کپی کارانه بی استعداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کریم: 1394/4/2414:48:10،
35
26
کپی برابر اصل فورد تاروس مخصوصا از جلو
خخخخخ: 1394/4/2415:04:22،
27
28
نماى جلو مثل سانتافه ميمونه!خخخخخ
امین: 1394/4/2414:49:35،
44
28
ولی جدا از این بحث ها سرعت پیشرفت چینیا فوق العاده بالاست یعنی هر سری کیفیتشون بهتر میشه نمونش این و جک s5 و j5
masoud: 1394/4/2415:04:24،
36
23
موتورش 2400 دنده اتومات هست . این لیفان کیفیتش نسبتا بد نیست ولی قیمتش بالاست
شروین: 1394/4/2415:27:56،
40
27
چین سال 2002 بهترین ماشینی که تولید کرده بود یه سه چرخه بود،
حالا تو 13 سال رسیدن به این ...
فکر میکنم کمتر از 5 سال دیگه چین رو باید یه رقیب سرسخت دونست
ناصر: 1394/4/2415:43:59،
29
38
H330 خیلی بهتر از اینه
جعفر: 1394/4/2415:44:25،
50
30
متاسفم كه اسم چين بد دررفته ولي محصولات كرمان موتور از ايرانيا خودمون بهترن من يه ليفان 620دارم اينقد رازش راضيم 50000هزاركاركرد داره همه ايران باهاش رفتم فقط روغن وبنزين پژوپارس هم داشتم 30000هزاركاركرد موتورشو باز كردم
هوتن: 1394/4/2416:05:23،
26
32
تو که راست میگی !
پیکان هم سر 30 هزار به موتور باز کردن نمیرسه, چه برسه به 206 و پارس و تندر و ...
علي : 1394/4/2416:37:09،
34
36
ماشين ايراني موتورشم باز نشه حتما سر ٣٠٠٠٠ يه بار گريبكسش كه بايد باز بشه.
سامان: 1394/5/2116:34:08،
21
21
من با نظر جعفر کاملا موافقم . درسته کیفیت ماشینای چینی در حال حاضر به خودروهای اروپایی و امریکایی و ژاپن و کره نمیرسه ولی از تولید داخل خیلی بهتره و سرعت پیشرفت واقعا بالایی دارن . ای کاش ای سرعتو خودرو سازهای ما داشتند....
پدرام: 1394/4/2415:53:27،
31
29
کلا روح کلی ماشین رو میشه توش دید! هیوندای، بی ام و، آئودی و ...
ارسطو: 1394/4/2415:55:25،
29
30
اخ اخ اخ اخ عروسک چینیه من
رضا: 1394/4/2416:22:17،
29
27
دیگه پژو و رنو و فولکس واگن و کیا و ... میان که این چرندیات چینی رو میخره !
hkh: 1394/4/2416:28:05،
31
26
از ماشینهای ایرانی بهتره ولی اگر قیمتش سی یا چهل میلیون بود
خدایی ایران خودرو و سایپا از این چینیها بدترن حداقل اینها هر سال یه مدل جدید میزنند. ایران خودرو اگر ول میکردیم داشت هم پیکان را تولید میکرد
سامان : 1394/5/2116:36:36،
22
16
واقعا موافقم . لایک
بی نام: 1394/4/2416:30:05،
34
28
قیمت این مدل در چین با نرخ یوان امروز حدود 57 میلیون هست
نهایت با قیمت 70 الی 73 میلیون عرضه بشه ارزش داره...بیشتر خیر
فریبزز: 1394/4/2416:54:18،
35
25
قیمت لیفان 820 در چین به که هریوان 538 تومان است
Price: 81,800 86,800 96,800 109,800 119,800
شهریار: 1394/4/2416:57:08،
36
22
واقعا معلوم نیست مبنای قیمت گذاری در کشور ما چیست بهترین نوع این ماشین در چین دارای قیمت 109000 یوان است و میخواهند 90 میلیون بفروشند و ماشین بسترن در چین 129000 یوان است که با قیمت 76 میلیون میفروشند (هر یوان 530 تومان) لطفا جهت اطلاع بیشتر به سایتchina outo web مراجعه گردد.
سامان : 1394/5/2116:39:16،
19
18
بهترین و فول ترین مدلش 119800 یوان هست
سهراب: 1394/4/2417:05:46،
41
32
گفته میشه با سرعت پیشرفت چین تا ده پانزده سال دیگه نصف مردم دنیا ماشین چینی سوار خواهند شد،اونوقت اینجا هنوز یارو تو توهم چینی اشغال، چینی فلانه،فکر کرده اونها هم مثل ایرآن خودرو، سایپا هستندکه رشد نمی کنند.
رضا بالاگر: 1394/4/2417:28:43،
27
35
تاريخ مصرف چيني ها ديگه تموم شد
افزودن دیدگاه: 1394/4/2417:30:40،
27
30
یعنی این واقعا میتونه مثل تویوتا 1میلیون کیلومتر راه بره؟؟!! من که فکر نمیکنم..
حالا هرچقدر هم که بگیم قطعات مال کشورهای توسعه یافته است..
مگر شرایط فروش خریدار را ترغیب کند تا نظر مشتری از کمری دست دوم بدلیل نبود نقدینگی به سمت این خودرو متمایل شود..
سامان : 1394/5/2116:42:59،
19
18
ژاپن چند ساله داره خودرو میسازه ؟ چین چند ساله ؟
خواهشن اینم در نظر بگیرید .
رضا: 1394/4/2417:31:10،
30
30
اینایی که نوشتین از مزایای شرکت چینیه، تو ایران این ماشین چطور مونتاژ می شه، حتما همون قطعات معیوب رو طبق معمول ایرانی ها وارد و به مرد غالب می کنند
امیر: 1394/4/2417:41:35،
44
24
مجله ماشین: نمی دانیم این را به حساب موفقیت کمپانی لیفان بگذاریم که تا 5 سال پیش فقط موتورسیکلت تولید می کرد و طی این
مدت کوتاه به جایی رسیده که محصولات موفق با نام و نشان تجاری
خودش تولید و صادر می کند یا این را به حساب تاسف انگیزبودن اوضاع صنعت خودروی کشورمان بگذاریم که بعد از نیم قرن نه تنها خودروساز نیستیم بلکه در مونتاژ هم پیشرفت نداشته ایم.!!!!!!!!!!!
رهگذر: 1394/4/2418:51:12،
33
28
چه تبلیغی کردید برای یه ماشین مونتاژی چینی،باید آخرش می نوشتید : راه تو را می خواند یا مثلاً : در اندیشه ای متفاوت
farshad: 1394/4/2421:59:42،
32
26
دیگه باید پذیرفت که چینی ها رشد کردن.لیفان داره خودروهای هیبریدی میزنه.تا دوسال دیگه کل ایران پر از خودروهای چینی میباشد.چه بگیم چینی خوبه.چه بگیم بده.
تا اخر عمر که نمیشه سوار 405 و 206 شد.
على: 1394/4/2423:13:28،
29
31
ماشين خوبيه حرف نداره چون تمام قطعات اون اروپايى آمريكايى هركى ميگه چيني دروغ گفته
Farshad: 1394/4/2707:26:04،
29
29
نه فقط 405 تو کرم عالیه. خخخخخ
حمید: 1394/4/2500:10:48،
33
28
دل خودتون رو خوش نکنید که چینیا میرن و اروپایی ها بجاشون میان.....چین جاپاش محکمتر از این حرفاست که بره.....چین تنها کشوری که صادراتش به آمریکا بیشتر از وارداتش از آمریکا هست....ما که جای خودمون رو داریم...
احمدرضا: 1394/4/2501:18:48،
32
32
920 ظاهر خوبی داره امکاناتش هم به نظر خوبه. در کل به نظر میرسه که شرکت لیفان تلاش زیادی برای ارایه یک محصول خوب و مشتری پسند البته نه در حد خودروهای هم رده کره و ژاپن ولی با یک رده پایینتر داشته. فولترین مدل این ماشین 119800 یوان قیمت داره که البته به نظر نسخه فول مونتاژ نمیشه و یک مدل پایینتر از مدل فول با قیمت 109800 یوان تولید میشه که به پول ما قیمتش در حدود 60 میلیون میشه. با در نظر گرفتن تعرفه های واردات برای این مدل قیمتی در حدود 80 میلیون منطقی است و اگه یک زمان مدل فول مونتاژ بشه میشه تا حدود 90 میلیون برای خرید توجیهش کرد.
احمدرضا: 1394/4/2501:28:01،
37
28
ادامه:
کسانی که مثل همیشه حرف از آشغال بودنش میزنند یا میگن باید با قیمت مثلاً 60 یا حتی پایینتر به بازار بیاد توجه کنند که در حال حاضر در حیطه نود میلیون خودروی مونتاژی سراتوی 2000 رو داریم که هر چند برند خوبیه ولی این خودرو فاقد امکاناتی نظیر دیلایت، سانروف، کیلس، پاورویندوز، صندلی چرمی، گرمکن صندلیهای جلو، جی پی اس، بلوتوث، TPMS ، ایربگهای جانبی و پرده ای، سیستم ترمز BA، سیستم کنترل کشش، سیستم مدیریت پایداری، سیستم HBA ، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین عقب هست که همه اینها توی نسخه فول لیفان هست. به نظرم اگر واقعاً نسخه فول با قیمت 90 یا نسخه لاکچری به قیمت حدود 80 به بازار بیاد واز آپشنهای ماشین نسبت به چیزی که توی چین ارایه میشه چیزی کسر نشه این قیمت واقعاً برای این ماشین معقول خواهد بود.
سیا: 1394/4/2509:12:38،
32
32
شما اول ببین این آپشنا اصلا کار میده. بعد بگو آپشن فلان وبهمان راداره و میارزه!
احمد: 1394/4/2513:32:01،
27
25
سلام-ما نگفتیم قیمت سراتو مناسبه- و هر کسی هم میخره چون خودرو در این رنج قیمت کمه- در ضمن سراتو محصول یه برند معروفه و خودشم نشون داده نسبتا خودروی خوبیه- اما لیفان تازه میخاد خودشو به عنوان یه برند جا بیاندازه- و لیفان 820 هم که شناخته شده نیست-شما ببین جیلی که نسبت به قیمتش خودروی گرانیه-ولی چون خودشو نشون داده مشتری داره-و نسبتا هم فروش خوبی داره-اما اوایل قیمتش خیلی با 620-جک فزقی نداشت- عزیزم اگه این خودرو به گفته مدیرانش میخاد بازاری داشته باشه پرفروش باید قیمت زیر 70 باشه-
احمد: 1394/4/2513:39:34،
36
25
این را باید به مدیران کرمان موتور گوش زد کنیم-که اولا باید کیفیت مونتاژ را خیلی بالاتر ببرن-دوما کیفیت رنگ خودروهاشون اصلا خوب نیست-سوما موضوع حل نشده صفحه کلاچ هم نکته مهمیه-و سپس خدمات رسانی اینکه شما فروشتان 2 برابر شده یعنی باید شرکتها وابسته و تعمیرگاهها و واردات قطعتتون 3 برابر بشه تا نشون بدین که برای محصولاتتون ارزش قایل هستید و این اعتماد مردم رو ایجاد میکنه- وگرنه همچنان بد نام اشتباهاتتون هستید حتی اگر بهترین محصول را تولید کنید
یاسر: 1394/4/2501:32:05،
30
38
90 تومن میدم سراتو سایپا میگیرم ، مگه اونجام گذاشتن چینی بخرم ؟!!،
آرش: 1394/4/2502:23:58،
35
29
یه آشغال بی هویت دیگه که فقط بازار محدود و تحریم شده ایران و روسیه پذیراش هستن.
قدسي زاده: 1394/4/2507:14:54،
28
28
ايفان هم ماشين جوجه كشي راه انداخته......
رضا: 1394/4/2508:46:10،
31
25
دوستان! کسانی که تجربه استفاده طولانی مدت از محصولات لیفان
را داشته اند از مزایا و معایب ان نسبت به محصولات ایران خودرو و
اینکه از خرید خود راضی بودند برای استفاده دیگران ذکر کنند.
لیفان: 1394/4/2509:16:18،
38
26
من داشتم 620. جعبه فرمون سر ده هزارتا ترکید. درست کردم وبعد از اون فروختم. سرطان بود. حال ندارم بنویسم. عقبش که سنگین میشد تو دست انداز مثل الاکلنگ بازی میکرد وبی تعادلی بوجود میاوردو......
سامان: 1394/4/2513:56:25،
38
26
عزیزم من لیفان 620 تلنت دارم- نسبت به پولی که میدی خوبه- کم استهلاکه-ولی تنها مشکلش صفحه کلاچشه 60 در صدشون رو دیدم زیر 30 هزار کیلومتر با گارانتی کامل تعویض شده-و بقیه که مشکل نداشتن- البته کلا نوع استفاده ادمها از ماشین مهمه- این خودرو پر شتاب و خوش مانوره- سواریش خیلی خوبه- جلو بندیش عالیه-بدنه محکم-و مهمترین نکته امکانات تقریبا با کیفیته- اوایل که این خودرو رو سوار میشی تا نوع رانندگیش واست جا بیوفته دلخوری اما بعد از 5000 کیلومتر خودشو نشون میده- و اینقدر دوست داشتنیه خرف نداره-دو ایراد شایع دیگه اول سیتم صوتیه شاید 20 در صدی با عیب مواجه شدن باز با گارانتی حل میشه و کلا ایرادشو رفع میکنند- دومی در 20 درصد خودروها کاتالیزور اگزوز مشکل داره تا 50 هزار کیلومتر گارانتیه-که نمونه جدید میزارن حل میشه- من خودم ایراد صفحه کلاچ داشتم یه بار عوض کردم الان در کیلومتر 50000 مشکل خاصی ندارم
محمد: 1395/3/2202:44:26،
30
24
جناب آقاى ليفان ما سه ساله ٦٢٠ داريم ٥٠ تا را رفته فقط بنزين و روغن وفيلتر ها شايد ماله شما مشكل داشته
الماس آبی: 1394/4/2509:05:52،
25
24
پلتفرم این ماشین از optima2014 کپی برداری شده
حسین: 1394/4/2509:24:28،
27
26
بیخیال 90 تومن بدی چینی؟
sh: 1394/4/2509:33:55،
31
31
90 میلیون؟؟؟؟
با 90 میلیون ماکسیما میشه خرید مزدا 3 میشه خرید. واقعا کی میخواد واسه این ماشین 90 تومان پول بده.
بنده خدا: 1394/4/2510:01:35،
28
43
در نظر بگیرید ماشین با موتور 2400 بمدت 5/5 کیلومتر با سرعت 200 رفته وجداننا شاه کار کرده! ما نمی دونیم! بنده با پارس 1800 - 16 سوپاپ با خانواده و گرمای بالای 45 جنوب با کولر 195 کیلومتر بیش از 50 کیلومتر رفتم!
احمد: 1394/4/2513:25:55،
41
29
سلام اقا سوار چیز دیگه بودی- اخه عزیزم- یه چیزی بگو مغز ادم له نشه- مگه ما از مریخ اومدیم- یا اصلا اسم پارس رو نشنیدیم- یا کیلومتر شمارت عیب داره با چیزی زده بودی- کولر روشن سرنشینهای پر-شایدم تو سرازیری 30 درجه بودی- والا شما از کدوم شرکت خودروهاتونو میگیرین بگین ما هم بریم بگیریم- عزیزم شما دیگه رو دست ماکسیما هم زدی-
سامان : 1394/5/2116:58:26،
22
16
بنده خدا خواب بوده خواب دیده . درسته خیلیا لیفان نداشتن ولی اکثر مردم 405 و پارس و سمند که داشتن .
مجید: 1394/4/2512:12:34،
25
21
5/5 کیلومتر تست سرعت بالای200 واقعا کمه،البته شاید بیشترم جواب بده،قیمتشم یکم بالاست،از همه مهمتر این ماشین موتور توربو 2لیتری هم داره که کرمان موتور باید اونو وارد کنه تا بتونه فروش بهتری داشته باشه
رضا: 1394/4/2612:22:11،
28
24
اقایون داداشام!لیفان 620 مدل 91 از اشنا به قیمت 33 میلیون با
کیلومتر 78000 ارزش خرید دارد؟با توجه به کیلومتر بالا استهلاک ان
اذیت نمی کند؟فقط اونهایی که داشتند لطفا نظر دهند.
احمد: 1394/4/2620:00:01،
40
23
سلام-من بالا هم اشاره کردکم=خودروی خودم 50000 کارکرد داره-تنها عیبش صفحه کلاچ بود- و جلوبندی این ماشین-سیستم ترمز خیلی عالی هست-و کیفیت خوبی داره- کولرش 70 درصد 206 تو مسیرهای جاده ای خیلی خوبه ولی تو شهر خیلی خنک نیست معمولیه-کلا استهلاکش خیلی کمه- مصرف سوختش اگر همه چیش تنظیم باشه 7.5 تا 8.5 حتی با کولر-امکااتش خیلی خوبه تقریبا با کیفیته-در قطعات تزیینی دیده شده دستگیره ها برچسبش بلند بشه شاید برای 20 درصد خودروها- قابهای رو ستون خیلی با کیفیت نیست و افتاب اونها رو بد فرم میکنه- البته ارزونن-فکر کنم هر جفتش 20 تومان باشه- در کل لذت رانندگیش در حد هیوندا اوانته هست و خیلی راحته-ولی نه برای ادمهای هیکلی- قد بالای 185 اذیت میشن-هندلینگش معمولیه- از پارس و سمند بهتره- شتابش فوق العاده هست پایینتر از زانتیا-
کامبیز: 1394/4/2716:34:54،
35
35
دوستان عزیز باید قبول کرد کیفیت ماشینای چینی روز به روز یهتر میشه مطمئن باشید در اینده به کره هم میرسن بنا برین تا نیاد تو بازار معلوم تیست ولی مسلما بهتر از قبل میشه تنوع محصولاتو میبینی حیرت اوره یه دم از خودمن بگین بعداز 25 سال 405 و ببین گریت میگیره تنوع دیگه پیشکش
R: 1394/4/2914:26:20،
30
23
به نظر من هم كمي تأمل كنيم هموطنان. ماشين هاي بسيار بسيار بهتري در راهند.
نیما: 1394/4/2918:02:38،
37
20
با 90 تومن میرم النترا2014 میخرم.والسلام......
رضا: 1394/4/3023:52:36،
30
29
کسانی که می گن با این پول میریم یک ماشین کره ایی وژاپنی مدل پایین میخریم بگم که اخه وسیله ایی که چندسال کار کرده ولو کیفت بالا بازهم نیاز به تعمیر داره آنوقت باید دنبال قطعه وتعمیر گاه بری و دهنت سرویس شه
وحید : 1394/5/113:20:02،
27
21
این خودرو تو چین 119 هزار یوانه تازه فولترین مدل نه مدلی که تو ایران قراره بدن
کرمان موتور jac S5 رو که 135هزار یوانه داره میده 74 میلیون پس این خودرو رو حدودا باید 70 بده بیشتر از این بده زیاد موفق نیست چول یه ماشین دست دوم کره ای با عمر قطعات بالاتر قطعا خیلی بهتر هستش الان چند تا ماشین حدود 100میلیون چینی تو بازار اومده ولی فروش خوبی نداشتن و قطعا شکست میخوره همین الان شرکت جیلیران خودرو شاسی بلند X7 خودش رو با 26 میلیون تخفیف تو عید فطر گذاشته برای فروش یعنی از 115 میلیون کرده 89 میلیون چینی ها برای اینکه تو بازار بعد از تحریم ایران بتونن بمونن باید قیمتها رو بیارن پایین
وحید: 1394/5/113:22:31،
25
22
همین الانش خودرو های پژو 301 و رنو کپچر و رنو کلیو دارن میان تو بازار ایران اونم با قیمتهای 60 تا 100 تومن بعید میدونم کسی بخواد 80 میلیون بابت خودرو چینی پول بده البته این ماشین ظاهرا ماشین خوبیه من خودم دوستام jac s5 دارن واقعا راضی هستن ولی لیفان یه مقدار کیفیتش پاینتر از جک و چانگان و بریلیانس هستش
mostafa: 1394/5/118:44:54،
25
31
نمیدونم این کپی بسترن هست یا بسترن کپی این . چون جلوی این دو ماشین شدید شبیه همدیگست
مهدی : 1394/5/711:18:33،
36
32
ترخدا ماشین چینی نخرید بخدا من یکیشو دارم خیلی مزخرفه خیلی خیلی مزخرفه اصلا قطعاتش نیست و بخدا بخدا اصلا راه نمیره مرتب جوش میاره کلا یکبار مصرفه هر چی هم آگهی میدم فروش نمیره اصلا طالب نداره همون 405 و 206 و پژو پارس رو که مسخره میکنید سگش شرف داره خواهشن سمت هیچ ماشین چینی نرید یکی از دوستامون توی نظرات گفتن صاحب اول تا آخرش خودتی اگه بخری راست میگه هر کی بخره صاحب اول تا آخرش خودشه ترخدا نخرید
جام جم: 1394/5/920:51:10،
34
27
با سلام- عزیزم در مورد حرفی که میزنی کمی فکر کن- شاید خودوی شما موردی دارد- ولی اون رو تعمیم به همه ندیم- شما خودتم میدونی چقدر سمند- 206-تندر-405-پرشیا- سر یک هفته مشکلاتی داشتند که به هیچ وجه قابل درک نبوده- خودم سال 92- 206 خریدم- موتور سوزوندم-همونجوری هم فروختم- نمایندگی ازادی خودش حیران مونده بود- موتوری که روغن کاریش مشکل داشت-2 روز کار کرد- ولی نمیتونم بگم همه 206 مشکل موتور دارند- مهم اینه که نسبت به درصد خودروهای چینی و ایرانی هم قیمت از نظر کیفیت تفاوتی ندارند- تندر هم که امکاناتی نداره بخواد کیفیتش مورد بررسی قرار بگیره- ولی خدمات گارانتیشون خیلی بهتر از داخلی هاست
سامان: 1394/5/2117:07:43،
21
16
حرفات بی پایه و اساسه و منطقی نیست .
امین: 1394/5/1617:53:38،
16
15
غولهای ماشین ساز جهان آلمان ایتالیا زاپن انگلیس آمریکا.... تو ایران ماشینه زاپنی نزدیک به 100 میلیون گیر میاد بقیه برندها یا گیر نمیان یا گرون هستن. اگه ماشین رو واسه 1یا2 سال میخوای چینی بخر بعدش با ضرر زیاد بفروش.اگه کیفیت مهمه واست زاپنی بگیر مطمن باش از آلمانی چیزی کم نداره.
علیرضا از مازندران - کارشناس ت: 1394/5/1621:00:42،
18
12
به نظر من با صد میلیون تومان میشه یه آزرای 2009 در حد صفر خرید بدون خرج تازه اگه خرجی هم داشته باشه واقعاً ارزش داره بچه ها منم خودم ماشین بازم پارس سفارشی دارم فوقالعاده هست ولی سوار ازرای دوستم شدم فکر کردم هواپیما سوار شدم یا شایدم یه چیز دیگه شبیه هیولا واقعاً قدرتمنده داشتم 40 تا سرعت میرفتم یه لحظه پا رو روی گاز فشار دادم درجا سرعت به 100 رسید احساس عجیبی داره درسته لوازمش خیلی گرونه مثلاً تعویض فقط انباره اگزوزش بالای 3 میلیون خرج داره بالای 3 میلیونم دوتا کاتالیستش هست که جمعاً بعد از 4 سال اگه بخوای همش رو عوض کنی باید 7 میلیون خرج کنی خلاصه کنم هر چی پول بدیم آش میخوریم تازه بعد از 6 یا 7 سال خبری از خوندن گیربکس هم نیست .
الهام: 1394/5/1716:09:32،
14
14
اقا دعوا نکنید .بیییییییخیال.
رضا.شیراز: 1394/5/1806:44:12،
14
13
آقایون کسی مشتری چری ویانا 89 نداره...80 و 90 لیفان820 رو بیخی خی به قوله معروف گفتنی خر همون خره پالونش عوض شده..چری ویانا بنده دو تا ایربگ جلو.موتور 1500 16سوپاپ مصرف صدی 5.5 چرخا دیسکی فرمون صد در صد هیدرولیکه واقعی تو دوزی کرم صندلیای عقب تاشو طوریکه با صندوق عقب یه تیکه میشه اطاق خواب دو نفره با سرویس خواب کامل که یه خوشخواب فقط کم داره خیییییییلییییم خوشکله خیییییلییییم شیکه دیگه چی میخواین بهتون میدم 25 تومن که فقط پوله پوستشه..جانه خودم اگر 820 که خوبه 280شم همه این امکانات رفاهی اجتماعی خانوادگی امنیتی تجاری رو با هم داشته باشه 195 کیلومتر در ساعتم آخرین سرعتی که باهاش رفتمه ول کنید بابا اگر من تونستم بفروشمش اون یارو کی بود 620 میخواست بفروشه بگید تو هم میفروشیش تازه نصف اینم رفاهیات و امنیت نداره..نبوووووووود آتیش زدم به اول و آخره هر چینی بندازه./***
سروش: 1394/5/2111:25:02،
16
22
یک چینی بزک شده اشغال دیگه با ظاهری فریبنده
معین: 1394/5/2211:18:22،
13
15
اخه برادر من پولی نداری که اطلا بخری که بخوای بگب بده یا خوب الان کل بازار چینیه نه برو پراید بخر یا نه همون دنا بدردت میخوره هر وقت پولشو داشتی برو صدتا نمیدئنم مزدا 3 بخر ماکسیما بخر
رضا.شیراز: 1394/6/1017:04:37،
15
11
سلام.مرسی معین جان زحمت جواب سروش کشیدی عزیزم...با اینا داداش باید با زبان شیرین برره ای پاسخ داد که خوووب بفهمند هاااااااا ای ی ی ی ی هییییییییچ نوفهمه...هنوز پرایدم زیادشهونه بابا...چون همونم یه زمانی کره ای بود قدرش رو ندونستن که الان همون چینیشم از تنها ماشینی که تقلید نکرد همین پراید بود...
milad: 1394/5/2602:01:01،
19
10
دلارو الکی بردن بالا این ماشین با گمرک40تومن بیشتر نمیرزه ولی چ کنیم ب عبارتی آش خالته بخوری پاته نخوری پاته حرفم بزنی ...
ناصر: 1394/5/2817:55:12،
15
10
کشور چین بعنوان یک کپی کار حرفه ای در دنیا بخواهیم یانخواهیم جاشو باز میکنه و همه رو غافل گیر میکنه وقتی این ماشینو از نزدیک دیدم واقعا حیرت کردم از تفاوت بین مدل 620 تا 820 . نه اینکه محصولات ایران خودرو مثلا 206 از سال 81 تا امروزفقط پارچه روصندلیش عوض شده و207 هم همون 206 با چراغهای بزرگتر.
مهرداد: 1394/5/2917:36:06،
13
13
اخه تا الان میگفتید تحریم هستیم این شود الان چینی باید بخیریم 80 90 میگن ولی برای فروش میشه 100 حالا تحریم برداشتن ما بازم این جور خرید کنیم . من و همه مردم نمیخریم چون باید باید قیمت پایین بیارن . ما مردم ایران تحریم میکنیم ماشین ایران خودرو سایپا چینی ها تا قیمت واقعلا بیرون بدم
محمد: 1394/5/2917:45:24،
13
10
خودروی داخلی تحریمه
دوستان و مردم خوب ایران
ما تمام خودرو داخلی تحریم میکنیم
چون بابد قیمت پایین بیارن
نه میخریم
نه میگیم بخرن
چون باید قیمت مثل قبل باشه
پراید 8 تومان یادتون هست که
اون وقت بخاطر تحریم بالا بردن این ها
حالا تحریم نیستیم باید باید پایین بیاد .
ملانصردین: 1394/5/3104:05:57،
11
13
دوستان عزیز خودرویی که تولیدایران خودرو هست یا سایپا یا همین چینی بازارو در دست دارن خودروی پورش کاینsحدودا ۶۳هزار دلار قیمت داره ولی ما با قیمت ۱ملیاردو ۳۰۰ملیون باید مدل ۲۰۱۳رو سوار شیم ساده نشید ما اگر این ماشینو با دلار ۳هزار تومنی و گمرک تعیین شده حساب کنیم که حدودا ۱۸۰درصد هست حدودا ۴۸۰ملیون میشه این ۱ملیارد باقی میره تو جیب کیا برادران من ما همه چیز داریم ولی تا پایه این بخور بخور ها در شرکت های انحصاری وارد کننده حل نشه که به دست ما چیزی نمیرسه اره درسته ماشین های داخلی با افت قیمت مواجه میشن که بازار برگرده اما خودروهای رویاییتون بحثشون جداست بازیه بسیار پیچیده ایست و من درنوشتن یک متن نمیتونم خلاصش کنم این قیمت پایه ۹۰ملیونی این ۸۲۰هم کاذب خودشون گزاشتن که تو مرز ۶۰ملیون در دوران افت قیمت باقیه خودروها به ثبات برسونن وکلی نکته دیگه که جایی برای گفتنش در اینجا نیست....
محمود: 1394/5/3114:56:40،
17
9
درکل محصولات چینی ازلحاظ کفیت وقیمت وارزش بین خودرو تولید ایران وخودروهای
اروپا وامریکا قرارداره,من یه لیفانx60دارم باتوجه به پولی که داشتم وکفیت ضعیف تولیدات داخل
ازازماشین راضی هستم,توایران بااین جاده ها100تاسرعت هم خطرناکه.۶سال پژوپارس داشتم واقعاعالی بود ولی پارس های جدیدواقعاافتضاهن,درکل ماشینهای چینی خوبه خوب نیستند ولی باتوجه به امکانات وظاهرشون بدنیستند.فقط برای خودمون متاسفم که بعد۳۰سالهنوزایران نتونسته
حتی مثل چینی هایه کپی ازماشینهای خارجی تولیدکنه,خودکرده راتدبیرنیست
حسین: 1394/6/514:19:24،
14
12
واقعا متاسفم برای ایران خودرو و سایپا با این ارابه های مرگش هنوزم تبلیغ فروش میکنن
راحول : 1394/6/703:23:17،
12
9
بابا منصرف شدم فکر کردم 40 میلیون تومنه
دارا: 1394/6/1001:47:47،
12
11
واقعاً متأسفم اصلاً نميشه خريدش
وحید: 1394/6/1117:45:37،
14
9
80 ملیون خخخخخخخ خو میرم یه اکسنت می خرم حداقل بدندش بهتره
Reza: 1394/6/1719:28:29،
12
13
کیا دوست دارن واسه قیافه820 به اندازه 90 میلیون بدن..اونم فقط فقط قیافش
نعمت: 1394/6/1819:46:07،
14
9
با 90 تومن میرم یه ماکسیما مدل 90 میگیرم که وقتی گازش میدم پرواز کنه بدون هیچ استرسی.تمام.
ابراهیم: 1394/6/2115:22:27،
14
8
با سلام خدمت دوستان به نظر منم این ماشین 80.90 نمی ارزه با وجود تمامی نکات مثبت والبته منفی اما کرمان موتور یادتان باشد محصولاتی مثل دوو مونتاژ میکرد که انصافا عالی بود به شخصه از کرج شبانه تا همدان با سرعت 198 تا اومدم کل مسیرو بون اذیت وبا هندلینگ عالی وکم استهلاک اما به دلیل مونتاژ بی کیفیت این امتیاز از این شرکت گرفته شد متاسفانه اما با وجود چینی بودنش تورنج 60 میارزه البته باید بیاد وماشین رو از نزدیک دید
علی: 1394/6/2210:11:32،
15
9
با۸۰تا۹۰ میلیون میرم خان میخرم ماکسیما چون هرکی ماکسیما داره میگن خان اومدیالنترا کوسه خوشگل نچ نچ این۹۰ تومن باید۶۰ باشه
حسین: 1394/6/2212:23:32،
15
9
واییییی مردم از خنده ۸۰ تا۹۰میلیون اف به به شاهکار جدید۸۰ تا۹۰میلیون خداکشورای دیگه قشر ضعیفشون سانتافه دارن پول النترا۲۰۱۴بدم یه مزخر ف
سحر: 1394/6/2212:24:59،
14
9
وای وای نمی ارزه ۸۰ تومن چه چینی پرادعایی
محمد: 1394/6/2212:32:40،
14
10
قیمتش خیلی سنگینه ازمسعولان کرمان موتورخواهش دارم که روی قیمت صرف نظرکنن قیمت باید۶۰فوقش اخرین قیمت یعنی بزور۶۵تومن بیشترنمی ارزه والله نمی ارزه لعنتی ها نمی ارزه اشغال چینی نمی ارزه به این نمی ارزه
حمید: 1394/6/2314:09:37،
15
9
این خودروازلحاظ ظاهری خوب است وهم ازلحاظ امکانات ولی به قیمت ۸۰میلیون غیرقابل توصیف میباشدچون اگرقصدخریدداشته باشم<که هیچوقت قصدخریدخودروی چینی ندارم >به سراغ خودروی النترایااکسنت میروم کهباصرفه تروزیباتراست بنده الان زانتیادارم وهیچ ماشینی به زیبایی وچابکی ندیدم وبه این چینی های پوچ ترجیح میدهم هروقتی میندازم توجاده نمیدونم چجوری کیلومترراحت تا۲۲۰میره
7: 1394/6/2314:12:36،
16
14
سلام من هم بانظراقاحمیدموافقم وبااین رنج پول میتوانم ازرادست دوم یاالنتراصفرویااکسنت بخرم درضمن زانتیاهم ماشین عزیزی میباشدچون تاالان رقیبی ازهمه لحاظ ندیدم بااینکهبااینکه ۸ساله تولیدمیشد
علی: 1394/6/2314:21:15،
10
15
ای هم وطنای عزیزیه لیفان ایکس۶۰ حدود۶ماه پیشخریدم الان یکسره جوش میاره نمایندگی هم سردرنمیاره هیچکس نمیخره وگول نمیخوره واقعادرحدسکته رفتم شباهمش توفکرم که کاش پژوپارس میخریدم لطفاتنهاخواهشی که ازشمادارم چینی نخریدخواهش میکنم
reza: 1394/7/223:12:03،
13
16
واقعازانتیا فوق العاده است. هندلینگ خیلی بالاست تا۲۲۰باهاش بری اصلااحساس نمیکنی انگارداری با۱۰۰تامیری کاش تاپیک گفتگودرموردزانتیااینجا ایجادکنیم قیافش هم دقیق مث فشنگ کلاشه اصلاطرحش انگارفشنگ کلاشه
ارین: 1394/7/316:59:44،
10
9
مردم عزیز ایران ایا میدانید که فقط 2 درصد خودرو های تولید چین در خود کشور چین به فروش میرسد؟
قضاوت با شماست...
علی : 1394/7/720:42:23،
13
12
این ماشین با این قیمت نمیرزه
شاهین: 1394/7/921:58:51،
15
14
سلام دوستان..خودروی الانِ من پرشیاست تقریبا صفر کیلومتر...دوست دارم ماکسیما بخرم ولی تا 70میلیون میتونم هزینه کنم..حالا با توجه به اینکه توی این رنج قیمت کارکرد بالایی خواهد داشت..ایا ارزش داره این کار رو انجام بدم؟؟ لطف میکنید نظر فنی بدید و راهنمایم کنید.؟؟؟
متین: 1394/7/1518:07:43،
13
13
ببینین اونایی که حداقل هفتاد تا داشته باشن برن تویوتا کمری 2007 بخرن از این بهتره موافقین؟
شاهین: 1394/7/1701:08:36،
13
12
والا من نمیدونم..توی این رِنج نداشتم تا به حال..خوب هزینه و مخارِجِ هر کدوم متفاوته..و اینکه استهلاک کدوم بیشتره..؟؟ وی بیشتر کدوم مورد تاییده دوستان با تجربست..؟؟ گرچه ماکسیما خوشگل تره..
رضا: 1394/7/2300:18:42،
14
11
آقا به جای این خوش ظاهر باطل برین رنو فلوس فرانسوی بخرید با قیمت 83 میلیون.کیفیت عالی ووارداتی
نادر: 1394/7/2423:01:14،
15
12
آقا رضا درباره رنو فلوس میشه بیشتر بگید..
روزبه : 1394/8/1615:15:50،
13
15
ارزون بدین قسطی بدین خریدارم
جواد: 1394/8/2620:28:00،
19
15
من یه لیفان خریدم ۴ سال پیش،در اصل پولم را دور ریختم آشغال به تمام معنا،الان تبلیغ ۸۲۰ را میکنند اونم به قیمت ۸۰تا۹۰ میلیون تومان....نمیدونم مسولان کرمان موتور میدونند ۹۰ ملیون چقدر پوله اونم برا یه ماشین چینی،با این پول به راحتی میتوان یه ماشین اروپایی یا کره ای۲تا ۳ سال کار کرده خرید با تمام امکانات که در لیفان ۸۲۰ وجود داره،،و با توجه ۵ سال گارانتی که دارندهنوز ماشین دست دومت ۲تا۳ سال گارانتی خواهد داشت در عوص یه عمر سوار ماشین خوب میشی و هر وقت هم خواستی بفروشی به راحتی میتونی به پولت برسی ،،،،نه اینکه ماشینی اونم به قیمت ۹۰ میلیون بخری و مشتری اول واخرش هم خودت باشی
آرمان: 1394/9/411:22:12،
14
12
با توجه به قیمت خودروهای بازار بین 60 تا 65 میلیون قیمت بخوره فروش خواهد داشت.
احمد: 1394/9/419:28:12،
25
16
با سلام- دوستان 2 روزه میرم نمایندگی مرکزی تهران لیفان 820 مشکی گذاشتن برای بازدید-خودرو 4و2 لیتر با ظاهری شکیل-و کیفیتی نسبتا بالا- اما در وی دی نداشت- گفتن در مدلهای فروشی دی وی دی دارد- قیمت را 90 اعلام کرند- من بسیار خوشم امد- اما واقعا در این بازار قیمتش نهایت 70 می ارزه- اگر لیفان می خواهد واقعا بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد- برای خودروی بالای 70 میلیون نمیتونه زیاد فروش داشته باشه- چون رقیبان گردن کلفتی پیدا خواهد کرد- و جدا از خودروهای صفر - خودروهای کارکرده یک تا دوسال با برندهای بسیار معتبر هستند-مثل ماکسیما-مزدا-مگان-ام جی- هیوندا-کیا- که در بین اینها لیفان سخت میتونه مشتری را تحریک کنه-هر چقدر هم زیبا و با کیفیت باشه- من پشت فرمانش نشستم با واقعا احساس خوبی داشتم- نسبت به لیفان 620 که دارم خیلی با کیفیت تر بود-و حس خودروی کاملا اروپایی داشت- کیفیتش شاید 1 درجه از جیلی و جی 5 بالاتر باشد-البته واقعا قضاوت کردن سخته-
ساسان: 1394/9/615:03:29،
17
9
لیفان واقعا ماشین عالی هستش خودم 620 دارم ولی خیلی راضیم ازش حرف نداره صد می ارزه به ایران خوردو سایپا
طاها: 1394/9/1116:00:40،
17
8
آقا چین هر قیمتی می خوان بدن تو ایران که دارن پرااااااید رو 30 میدن و می خوایم با 70 تومن چی سوار بشیم؟؟؟؟ تویوتا یا هیوندا!!!!!شاید اونور آب بتونی اما اینجا نه. 4 سال تمامه که لیفان سوار میشم اونم 1600 ترایتک واقعاً عالی بوده هنوز یه دونه لامپ ازش نسوخته از من بپرسید.
سند باد: 1394/9/2110:39:29،
12
7
زمانی اقلام ژاپنی جزو اقلام درجه ۲ بود اما بتدریج دریافتند که تولیدات ژاپن با کیفیت و قابل رقابت است این داستان در مورد چین خاصه در موارد خودرو و الکترونیک تکرار شده است ، فراموش نکنیم تولید این محصولات نیاز به دستیابی به تکنولوژی پیشرفته دارد
abbas agha: 1394/9/2117:29:03،
18
8
والا غیرتا" اگه تا 70 میلیون یا کمتر باشه میشه موتورچینی بودنشو ندیده گرفت
نامی : 1394/10/208:30:03،
15
10
یه موقعی ماشینهایی مانند ماشینهای ایران خودرو
می گفتن ماشین فرانسوی اما اما حالا میگن ایرانی بی کیفیت بعد هم مگن تی یو فایو اگه بخوای پیچ کارتر را باز کنی باید اول سینی زیرشا باز کنی چون مال خودش نیست به
گریبکسشم یه نگاه بد نیست.
متقلبا
امیر حسین: 1394/10/1100:57:41،
16
11
من امروز این ماشینو از نزدیک دیدم. واقعا با این قیمت نمی ارزه. توش که حال آدمو بهم میزنه. ولی تنها حسنش اینه که ظاهر زیبا و اتاق بزرگ و کشیده ای داره. اما به هر حال این قیمت واسه این ماشین خیلی بالاست
سامان: 1394/10/1510:47:14،
13
11
لطفا کسانی که ماشین چینی ندارند نظر ندن.منم فک میکردم چینی خوب نیست الان 1 ماهه ایکس 50 لیفان دارم شک نکنید تو رنج 50 تا 55 ماشین صفر از نظر راحتی و سواری رو دستش نیست.قبلش 206 تیپ 6 و ال نود اتومات و پرشیا اتومات داشتم.قطعا کیفیتش در حد کره ای و ژاپنی نیست ولی خوب به قیمتشون ارزندن.
reza syf: 1394/10/1819:36:43،
13
9
ماشین های لیفان خیلی خوب هستند ولی مدل های x خیلی کند و ایراد دار هستند برای مثالx50کوچک است یاx60خیلی کنده
ولی اصل مطلب اینه که 820 بهترین محصول کرمان موتور است با قیمتی مناسب
ولی اون ایرادی که بسترنb50fداره که زیرماشین گیر میکنه این ماشین هم دارد؟
افشین: 1394/10/2802:13:13،
13
13
ای کاش ایرانی جماعت هم مثل بقیه مردما اونقدر همت داشتن که جلوی خرید این اشغالا و امثال اون وایسن ولی مطمعن باشین که مسعولین هم خوب شناختن،اگه خودرو چینی که سهله،فرغون از زامبیا هم بیارن و هفتاد هشتاد ملیون قیمت بزنن مردم میرن و میخرن.یادمون نرفته که داریم پراید سه ملیونی رو 37 ملیون میخریم.بهتون قول میدم اگه مثلا پرایدو 200 ملیون قیمت بدن باز ما ایرانی جماعت واسه خریدش از صبح صف میبندیم که نکنه به ما نرسه.
ناشناس: 1394/10/2815:19:04،
12
11
هیوندای سوناتا 2011کارکرد بگیری خیلی بهتر از اینه
ramin: 1394/11/123:08:47،
11
13
با90تومن یه دونه جنسیس دست دون میخرم این چینی برای چمه
Amin: 1394/11/323:12:39،
17
11
تو این نظرات فقط یکی دونفر خودشون ماشین چینی دارند و ما بقی فقط از روی نوشته های سایت ها حرف زدند دوستان درباره ی یه ماشین تا وقتی پشت فرمونش نشینی نميشه حرفی بزنی. لطفاً اگه از قيافه ی یه ماشین خوشتون نمیاد یا نمی تونید اونو بخرید و حسادت می کنید حرف بی ربط نزنید.متشکرم
فرهاد: 1394/11/1016:50:37،
13
10
أين ماشين برأي كساني كه بول كافي برأي خريد ماشين هاي كرون قيمت ندارن با خريد أين كبي از ماشيناي كرون قيمت ميتونن كلاس بيان
یادگار: 1394/11/1920:49:22،
14
10
با این حال پراید چهل میلیون میارزه
علي: 1394/11/2011:45:04،
12
9
سلام.در خصوص موتور خودرو بايد عرض کنم که با حجم 2373 سي سي صرفا 158 اسب بخار توليد مي کند يعني از خودروهاي موجود در بازار يک نسل عقب تر است.مصرف سوخت بالا است.بنا بر اظهار شرکت و برچسب روي شيشه9.39 مصرف ترکيبي.جلو پنجره،سپر جلو و حتي گلگيرهاي جلو بسيارضعيف است.درعوض هم اطاق و هم صندوق عقب جاداراست.از آنجاييکه تکنولوژي موتور مهم تر و گران تر است با توجه به اينکه هنوز خودرو توسط مشتريان تست نشده و داراي ريسک است قيمت مناسب رقمي بين 72 تا78 ميليون مناسب است نه بيشتر.خواهشا کمي منطقي باشيد.
وهاب: 1394/11/2114:55:22،
12
10
خودروسازان داخلي بدليل دروغگويي و بي كيفيتي و گراني قيمت محصولاتشان ، بازار فرووششان را در داخل عملا از دست دادند به طوري كه اگر برند بنز و BMW رو ارائه بدهند چون به ملت ظلم كردند ملت تحريم ميكنند و نميخرند كه انصافا كار درستي را انجام ميدهند

واما وضعيت خودرو همانطوري كه ميدانيد تقريبا 95 درصد مردم در ايران قشر متوسط هستند و 5 درصد هستند كه آقازاده هستند من گروههاي خريدار خودرو را به سه دسته تقسيم ميكنم خريداران تا 30 ميليون دوم خريداران تا 60 ميليون و سوم خريداران تا 100 ميليون و بالاتر كه ما فقط مورد بحثمان خريداران تا 60 ميليون ميباشد

چيني هاي زرنگ و با سياست توي اين حوضه گوي رقابت رو از ديگر رقبا گرفتند و همچنان ميگيرند چون كار كارشناسي ميكنند براي همين است كه هرروزه خودروي چيني زياد و زيادتر ميشود چون ميدانند توي چه قيمتي مانور بدهند
و اما ليفان 820 اگر توي رنج زير 60 قرار
وهاب: 1394/11/2114:59:41،
11
9
و اما ليفان 820 اگر توي رنج قيمتي زير 60 ميليون واقع بشه ميتونه سهمي در بازار خودرو داشته باشه وگر نه ....اون هم كم كم مثل خودروهاي داخلي بايد جولوپلاسش رو جمع كنه كه جلوي برند ها حرفي براي گفتن نخواهد داشت
ضیا: 1394/11/2313:27:01،
14
10
با سلام
ماشین چینی آخرش چینی. حیف پول که بدیم واسه این ماشینا داغون.هیچکومشونم قطعات یدکی داخل ایران اینجوری که باید خدمات پس از فروش داشته باشه نداره.واقعا حیف پول که واسه این ماشین ها خرج بشه.با این مبلغ میشه یه ماشین با برند بهتر و خدمات پس از فروش بهتر خرید.
مهدی : 1394/11/2609:55:20،
14
7
دوستان راهنمایی فرمایید با 70 تومان چه میشود خرید من یک مصرف کننده هستم
بنده خدا: 1394/11/2718:43:35،
15
11
قبلا 206 مدل 88 داشتم (کاش نگهش میداشتم) و ازش راضی بودم به خاطر صندوقش فروختم و جک s5 خریدم (کاش نمی خریدم) از همون روز تحویل دارم عذاب می کشم حتما میفروشم و یه کره ای کارکرده میگیرم
کیفیت قطعات داخلی و داشبورد از پلاستیک بازیافتی آشغاله . دنده 1 تا 3 برگشتی گاز صدای گیربکس مثل زوزه پیکان 20 ساله هستش ولی امکانات سربالایی و سرازیری با شیب تندش تست کردم خوبه . شتابش خوبه ولی مصرف بنرینش داخل شهر 12 و بیرون شهر 11 هستش اگه میگن 7 تا 10 دروغه.
امین: 1394/11/2803:44:52،
15
8
دوستان عزیز درسته این ماشین چینی اما شما با این پول باید یه سوناتای کارکرد مدل 2011 بگیرین بعدشم نمی دونید که چه برخوردی در راننده گی با این ماشین 5 سال کار شده تازشم ماشین های کره ای که دارین با این ماشین مقایسه می کنید جزو ماشین های درجه 4 دنیا هستند پس اگه بول دارین 500 تومن بدین یه بنز بگیرین که دیگه حرفی برای گفتن نباشه ولی با یک پنجم این قیمت ماشین های چینی عالی هستند.
عماد : 1394/11/3008:33:30،
10
12
سلام برهمه محمد جان میگی در چین قیمت این ماشین 25000 دلار است اگر ضرب کنی میشه نزدیک 90000000تومان تازه mvmکه اومد همه میگن بدرد نمیخوره 6 سال توایران است داره راه میره بهتر از پژو ایران خودرو است اسمش پژو یا موتور میسوزنه یا اتاق ماشین وا میره تو داداش بورو مازاراتی بخر که پول شوداری فعلا مردم از ماشینهای سایپا و ایران خودرو بدرد نخور چیزی دیگه ندیدند
مسیح: 1394/12/211:09:01،
12
11
چرا چرت مینویسی.
دوتان قیمت لیفان 820 .
7 هزار دلار هست
هفتتتتت هزار دلار.در خارج.
یعنی واقعا انصافا.

حیف اون شیر و خورشید و پارسی با غرور که پشت این ماشینها بشینی.
البته ایرانی که عرب پرستن مشکل نداره برن بخرن.اینها لیاقتشون گاری هست .این لیفان از سرشون هم زیاده.
ولی اگه پارسی هستید و ایرانی این ماشیم اشعال نخری ماشین دست دوم کره ای بخرید.
بچه ها جان عزیزتون جان مادرتون به اصالتتون بگردید تا کی میخواهید ایتجور باشید.
فردا اگه تو سر ناموسمون زدن نگی چرا اینجور شد.
خر ببینن سوارش میشن.
ایرانی باشید یکم.
پارسی: 1394/12/211:12:09،
10
16
این ماشین
در خارجججججج اقای تبلیغ کننده ابله کرمان موتور 6 هزار دلار هست 6000 دلار شیش هزار دلار اونم اپشن فول نه این اشغال تو ایران.
قیمتش به تومان میشه 20 میلیون 20 میلیون 20000000 میلیون بیست میلیون.
احمق تبلیغ کننده کرمان موتور.
علی: 1394/12/502:34:38،
15
7
من حدودچهار ساله چند ماهی کمتر که لیفان 620 ۱۸۰۰ دارم وتاکنون نه باطری نه لنت ونه چیز دیگه بجز روغن و فیلت تعویض نکردم در این مدت دور موتور کوچکترین تغیری نکرده و کاملا مثل روز اول است شیک پرقدرت با شتاب و ترمز عالی ۷۸۰۰۰کارکرد فقط خواستم اطلاعاتم را بدم
استی: 1394/12/517:12:23،
14
7
عالی است من ثبت نام کردم
لیفان: 1394/12/608:40:28،
10
16
دوستان ماشالا همه صاحب نظر و کارشناس هستن
MOHAMAD SADEGH : 1394/12/1512:21:55،
10
11
سلام قیمت ماشین که خیلی بالاهست خیلی مگه بنز هست چه خبره بفکر مردم باشید مردم رو ارزو به دل نذارید والا بخدا گناهه
محمد: 1395/1/420:28:40،
15
10
من نمیدونم این ماشین با این قیمت و لوکس بودنش چرا تنظیم صندلی هاش اونم در 6 جهت دستی هست....چرا مصرف سوختش نوشته نیست.احتمالا مصرف سوختش خیلی بالاست
بهنام: 1395/1/1011:23:47،
17
9
داداش با اون پول می شه آزرا سوناتا و حتی بنز الگانس خرید مگه مردم چقدر کم عقلند که برند با 90 میلیون خودرو چینی بخرند.جدای از کیفیتش که هر چقد هم عالی باشه بازم تو ایران می گن بالاخره چینیه دیگه.بنظرم اگه قیمتش به قیمت سمند و پژو باشه خریدنش به صلاحه...
کوروش: 1395/2/304:08:51،
11
9
در کف شیر نر خون خواره ای.. جز به تسلیم و قضا کو چاره ای.. منم دلم میخواد ماشین خوب سوار شم ولی هنوز دستم باز نشده. ولی حاضر نیستم این کپی اشغال شبیه ماشین خوبه رو بخرم و جیب یه عده رو پر کنم.. پس بیشتر صبر میکنم
کوروش: 1395/2/304:10:34،
11
10
عمرااااا... خیلی تابلو زدن کپی ناجوریه
سپهری: 1395/2/500:20:06،
12
29
90 میلیون اصلا نمی ارزه
سینا: 1395/2/612:17:08،
11
11
عزیزان سلام وقت بخیر ، ناموسا انقد پول برا این لگن میخواین بدین

بجا اینکه انقد پول برا این لگن بدین برین ماکسیما ، زانتیا، سونتا ، مزدا سوار بشین حال کنین، یه گلگیر این ماشینا می ارزه به این ماشین چینی ، یه شتاب زانتیا شرف داله تا کل این ماشینا

فقط زانتیا ماکسیما مزدا زیر هشتاد تا چهل پنجاه حرف اول میزنن بخدا
حبیب: 1395/2/1214:36:50،
15
9
سلام.زانتیا دارای تکنولوژی 1997 اروپاست.مگان دارای ترکیبی قدیمی با اتاقی معمومی وفاقدامکانات لیفان است.برای خرید یک ماشین به روز کره ای مانند اوپتیما حدود 185میلیون پول لازم است.برای خرید النترا فول کره ای حدود 125میلیون پول لازم است که یک ماشین بیسار معمولی است.پس اگر کمی دقت کنید ماشین های زیر 100میلیون چینی هستند .البته این ماشین جای افزایش قیمت هم دارد وتا 120 میلیون بالا خواهد کشید.فراموش نکنیم ماشین جیلی در زمان حضور در بازار حدود 47 میلیون قیمت داشت والان بالای 60میلیون.یک ماشین را نباید به صرف چینی بودن رد کنیم .تجار ایرانی در بد نام کردن اجناس چینی سهم زیادی دارند زیرا انها اجناس بنجل را وراد می کنند.
M3: 1395/2/1222:50:54،
31
10
اپل هم چين ميزنه چرا خودت حسرت اپل داري وقتي ميدوني چين ميزنه
سنا: 1395/2/1612:22:48،
32
32
کشوری که نتونه حتی یه پیچ تولید بکنه باید محتاچ کشورهای عقب افتاده از لحاظ کیفی خودرو باشه اگه میخواییم با دنیا رقابت کنیم باید تن پروری بزاریم کنار تکنولوزی دایمی بیاریم و تولید کنیم کیفیت بالا ببریم دیگه مردم مجبور به سوار شدن ماشینهای که حتی معلوم نیست قطعات داشته باشن باشیم این باید بین مردم فراگیر بشه تا خودمون مثل بچه زمین میخوریم و کسی دیگر ما رو بلند میکنه
احمد: 1395/2/2016:45:53،
39
25
سلام- بعضی از دوستان یا از سر شوخی حرف میزنن یا واقعا دوست دارند جنجال به پا کنند- دوستی میگه ازرای 2007 بهتر از یه خودروی صفر کیلومتره در حد لیفان 820- چون یقین دارم هرگز سوار ازرا نشدی خدمتت عرض کنم ازرا 2007 جزو پر استهلاکترین خودروهای دنیاست- و خرید یه دست دو نزدیک به 10 سال کارکرد بالای 150 هزار تا به نظر من هرگز مقرون به صرفه نیست- به فرض کسی 820 بخره 5 سال گارانتی داره یعنی تا 5 سال این خودرو هیچ خرجی نداره بعد 5 سال 40 میلیون میفروشه- حالا یه ازرا 2007 را میخره 80 در طول 5 سال بالغ بر 20 میلیون هزینه باید کند- و مطمینا بعد از 5 سال خودرویی با 15 سال عمر را 40 میلیون نمی تواند بفروشد- پس محاسباتتان را درست انجام دهید- من کاری به خوب یا بد بودن 820 ندارم ولی انچه شما اذعان میکنید افتادن از چاله به چاه هست- این خصلت برای همه خودروهای دیگر هم هست -الان شما یک ماکسیما 89 را میتوانی با 80 میلیون بخری - همین الان ماکسیما 84 را نمی توانی 50 میلیون بفروشی- گذشت ان زمان که خودرو یک کالای سرمایه ای بود- به 4 تا خودروی زیر 40 میلیون بورس نگاه نکنید-تازه انها هم مثل سابق خیلی کم ضرر نیستند- همین الان تندر 90 صفر را میتوان 39 خرید- مدل 92 را نمی توان 30 میلیون فروخت- شاید ضرر افت قیمت ان نسب به لیفان 620 کمتر باشد -ولی نهایت 5 در صد کمتر هست-
رضا: 1395/4/300:04:34،
25
26
ترجیح میدم سوناتا وای اف 2011 با کارکرد 100تا بخرم ولی به این چینی پول ندم هم کلاس نداره همه میگن چینی هه هم خیلی قیمتش بالاس نهایت 70 تومن باشه...سوناتا رو مثل همه ماشینای هیوندا رو هوا میخرن ولی این چینیارو باید خواهش کنی یکی بیاد زیر قیمت ببره........خودم سوناتا 2012 دارم واقعا بی نظیره از نرمی و حس رانندگیش حس خوبی داره
ایرج: 1395/4/900:26:37،
28
25
این خودرو ها به شرطی قابل خرید هستند که لوازم یدکی فراوان و پشتیبانی تعمیرات درستی داشته باشند در غیر این صورت هیچ ارزشی ندارند. این موضوع در مورد تمام خودروها اعم از اروپایی و آمریکایی هم صدق میکنه. در همه جای دنیا دو موضوع گارانتی و وارانتی وجود داره. من تعجب میکنم که چطور این موضوع در ایران و در مورد این خودروها نادیده گرفته میشه.
محمد: 1395/5/1913:41:10،
19
9
سلام
یچیزی بگم به اونای که مخالفن اینکه شما که میگید مزدا یا سوناتا یا کمری اصلا اون ماشینو سوار شدین یبار رفتین قطعاتشو بخرید طرف 206 سواره نظر در مورد این ماشینا میده چرا نمیخاید باور کنید چین یکی از بهترین های دنیاست با ایران مقایسه میکنید من اول بنز رو بگم که اگه باهاش تصادف کردی باید 6 ماه صبر کنی تا ایربگش بیاد بعد دیگه بقیه قطعاتش بماند بعدشم قطعه از چین راحت تو ایران میاد یا ژاپن و المان و.... و اینکه سوناتا رو میگید ماشین خوب سوارش بشو کار کردشو میخری 100 تومن کافیه ی دسته موتور بخاد همون اول کار 8 میلیون میدی دسته موتور ماشین خارجی کمری مزدا همه اینا خوبن در ی صورت در صورتی که صفرشو بخرید . که کمری 180 میلیون و سوناتا 160 میلیون اپتیما 160 میلیون شما اینارو مقایسه میکنید با 80 میلیون که امکانات همونارو داره فقط مارکش اونا نیست من طرفدار این ماشین نیستم ولی مقایستون اشتباه.
محمد: 1395/5/1913:48:21،
25
10
اونایی که به دروغ میگید سوناتا دارید یا ازرا دارید اگه اونارو داری اولا چرا اومدی اینجا تحقیق میکنی در مورد این ماشین دوما اگه چینیه که الان همه چیز چینیه برو گوشی اپل بخر چینیه سامسونگ بخر چینیه حالا بماند ماشینای خیلی مارکای معروف رو چین میزنه بعدشم ماشین رو باید با قیمت قطعاتشم سنجید صد میلیون بده ماشین خارحی بخر ولی پول داری تعمیرش کنی ماشین بالای 100 تا کارکرد کم کم خرج داره این دروغه که ماشینا خارجی خرج ندارند اگه اینجور بود همه چیز ماشینو پلمپ میزدن پس خواهشا با ماشین هم قیمت مقایسه کنید نه با 180 میلیون تفاوت 100 میلیونه .
علیرضا: 1395/6/701:31:49،
15
8
واقعآ متآسفم صنعت خودروسازی ایران سال 1966 راه اندازی شد کره سال 1977 و چین سال 1984 زمانی که ایران پیکان و در 4مدل میساخت کره تازه فرغون و گاری سازی میکرد چین ک جای خود دارد مابعد 50سال حد اقل باید خودرو ملی درحد ولوو وباقیمت 30 م داشتیم
MR EMP: 1395/6/1322:38:16،
18
13
این جا ایرانه کشوری که خودرو ساز هاش فکر می کنن خیلی طراح هستن 120 مدل پراید زدن چون دوست دارن مردم پیشرفت نکنن اسپورتیج اپتیما جنسیس به نیومده تقصیر خودتونه کمپینگ زدن نرید خودرو بخرید یه مشت گشنه تا دیدن ارزونه رفتن خریدن حق تون همین وضعیت خودرو سرتون باشه
mr javid: 1395/6/3117:28:40،
13
7
من خودم اس 5 دارم خیلی هم راضیم واز این ماشین خیلی راضیم قبلا سوناتا داشتم و فروختم دوتا جک شاسی از آقای میرزایی عباس آباد خریدم خیلی هم راضی هستم از ماشین به نظر من کمتر از سوناتا نیست این ماشین .
مهرداد: 1395/7/412:06:36،
10
7
بنده یه اس 5 اتومات از آقای گلریز گرفتم واقع حرف نداره این ماشین
ناشناس: 1395/7/1623:47:22،
7
5
متاسفم برای صنعت کشورمان اخه چرا باید صنعت ماانحصاری شد
عطا: 1395/7/2315:19:38،
9
8
من لیفانX60دارم خیلی از ان راضی هستم باپول هایی که میشودماشین های چینی که ارزان قیمت است خریدچرا پول به ماشین های اشغال ایرانی بدهم
علی: 1395/7/2509:29:44،
9
8
من رفتم نمایندگی میرزایی خیابنقدی خرید کردم چقد جوابگو هستن و به مشتری احترام میزارن برخلاف نمایندگی ایران خودرو و سایپا که اصلا حتی شرایط فروش رو هم به زور توضیح میدن
عزت: 1395/7/2616:06:02،
10
7
820 واقعا تو ماشین های داخلی ایرانی عالی هستش اگه بهتر از 820 بخایم ماشین بگیریم باید وارد ماشین های کیا و هیوندایی بشیم .من خودم از نمایندگی خیابان تخت طاووس گرفتم . تو سایت ها خیلی تعریفشون رو شنیدم رفتم رفتم ببینم واقعا صحت داره واقعا عالی بود طرز برخودشون و جوابگویی . من که خیلی راضی بودم. شماره تماس برای کسانی که قصد خرید دارن 88433684

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
کرمان‌موتور، 5 خودروی هیوندای مدل 2017 را بزودی عرضه خواهد کرد + جزئیات
فروش نقد و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو 207 بمناسبت آزادسازی خرمشهر - خرداد 96
قرارداد پژو و شایعه‌ای که تالار شیشه‌ای را لرزاند
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در خردادماه 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
مقایسه خودروهای در محدوده 50 میلیون تومان در بازار ایران
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما