کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا پس از توافق هسته‌ای دلار در بازار گران شد ؟


کد خبر : ۱۳۷۰۰سه شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۴۳۲۷۰۴۷ بازدید

درحالی که نرخ دلار از صبح امروز مدار نزولی را پیش گرفته بود طبق گفته‌های صرافان بازار ارز، افزایش تقاضا بعد از اعلام نتایج مذاکرات هسته ای ...

درحالی که نرخ دلار از صبح امروز مدار نزولی را پیش گرفته بود طبق گفته‌های صرافان بازار ارز، افزایش تقاضا بعد از اعلام نتایج مذاکرات هسته ای موجب تقویت ارزش دلار شده است.

 آنطور که صرافان سبزه میدان و میدان فردوسی می گویند: متقاضیان از ساعتی پیش برای خرید ارز و به خصوص دلار آمریکا به بازار مراجعه کرده اند و همین امر سبب شده تا قیمت ها در این بازار با رشد مواجه شوند.

صرافان میدان فروسی همچنین می گویند با انتشار بیانیه جمع بندی، متقاضیان و خریداران به بازار ارز آمدند و معاملات سنگینی در بازار انجام شده است.

این صرافان همچنین می گویند با ادامه روند افزایش تقاضا در بازار، میزان ارز موجود در صرافی ها کاهش یافت و همین امر سبب شد تا قیمت ها در معاملات امروز صبح که همانند روز های گذشته روندی نزولی داشته تغییر جهت دهد و دوباره روند صعودی بگیرند.

نرخ دلارآمریکا در ابتدای معاملات روز جاری تا نرخ 3180 تومان افت کرد اما با افزایش میزان تقاضا نرخ این اسکناس سبز تا این لحظه تا رقم 3220 تومان افزایش یافته و نشانه های بازار نیز خبر از ادامه روند افزایشی قیمت ها دارند.

همچنین هر یورو که در ابتدای معاملات بازار آزاد با 75 تومان افت سه هزار و 525 تومان قیمت خورده بود هم اکنون با قیمت 3540 تومان در بازار معامله می شود.

هر پوند هم که با 77 تومان کاهش قیمت 4 هزار و 940 تومان قیمت خورد بود با 49 تومان افزایش قیمت مواجه شده و با نرخ 4989 تومان به خریداران عرضه می شود.

اما حرکت قیمتی در بازار سکه و طلا نیز همانند بازار ارز رو به رشد است به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که با یک هزار تومان افت به 867 هزار تومان رسیده بود هم اکنون به 878 و قیمت سکه طرح قدیم به 877 هزار تومان افزایش یافت.

هر نیم سکه 460 هزار تومان و هر ربع سکه نیز260 هزار تومان فروخته شد ضمن اینکه هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت 167 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم از 88 هزار و 700 تومان به 89 هزار و450 تومان رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها