کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل خودروی معیوب به مشتریان هنوز ادامه دارد


کد خبر : ۱۳۶۸۹سه شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۱۴۴۶۲۸ بازدید

عرضه خودروهای با کیفیت پایین و نداشتن خدمات پس از فروش مناسب برخی از مشتریان خودروسازان داخلی را ناراضی کرده است.
تحویل خودروی معیوب به مشتریان هنوز ادامه دارد تحویل خودروی معیوب به مشتریان هنوز ادامه دارد

با توجه به افزایش تولید خودرو در سال جاری میزان نقص‌های فنی هم افزایش پیدا کرده تا جاییکه صدای مشتریان ناراضی از کیفیت خودروهای تولید داخل پیش از پیش به گوش می‌رسد.

کیفیت بالای خودرو و خدمات پس از فروش آن می‌تواند انگیزه‌ای برای جذب خریداران فراهم کند انگیزه‌ای که باید در خصوص خودروهای تولید داخل بیش از پیش به چشم بخورد. موضوع مهمی که این روزها ظاهرا کمتر به آن توجه می‌شود.

این درحالی است که گاهی اخباری از گوشه کنار مبنی بر ارائه خودروهای بی‌کیفیت و بعضا مشکل‌دار از سوی شرکت‌ها و نمایندگی‌ها به گوش می‌رسد. خودروهایی که حتی در اولین روز تحویل نیز مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده‌اند.

یکی از خریداران خودرو تیبا طی تماس با باشگاه خبرنگاران جوان ادعا کرد" به محض دریافت خودرو با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شدم. مشکلاتی که به نظر می‌رسد زمانی که خودرو در کارخانه بوده است به وجود آمده ولی مشتری باید تمامی هزینه تعمیر و هزینه خواب خودرو در تعمیرگاه را پرداخت کند."

این شخص طی شکایت خود از سایپا یدک می‌گوید: " کیفیت پایین خودرو سبب شد تعمیرات زیادی روی موتور خودرو از بدو تحویل صورت بگیرد. تعمیراتی که ضمن کاهش ارزش خودرو شرایط را برای فروش مجدد آن سخت کرده است."

مشتری دیگری از نداشتن امکان برای بستن دریچه‌های کولر خود شکایت دارد. موضوعی که با هزینه بسیار کم و چند هزار تومانی قابل حل است اما همچنان خودروی تیبا بدون کلید بسته شدن دریچه کولر و بخاری عرضه می‌شود.

خدمات پس از فروش و گارانتی‌های نامناسبی که در اختیار خودرو داران قرار می‌گیرد عرصه را برای ارائه خدمات نمایندگی‌ها سخت کرده است و مشتریان را به تنگنا رسانده است این درحالی است که خدمات پس از فروش گاهی از فروش پر اهمیت‌تر ظاهر می‌شود.

این درحالی است که تبلیغات خوبی مبنی بر عرضه خودروهای با کیفیت با خدمات پس از فروش مناسب انجام شده است اما گلایه‌های مردم حاکی از چیز دیگریست!

انتظار می‌رود با افزایش تولید مهندسان کیفیت و استاندارد خودروها دقت بیشتری بر تولیدات و عرضه محصولات خود به مردم داشته باشند تا در صورت ادامه این روند مشتریان خود را از دست ندهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها