کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرش قرمز حافظ برای کانال 67 هزار واحدی


کد خبر : ۱۳۶۲۸یکشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۰۸۱۶۹۷ بازدید

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران، شاخص با 828 واحد رشد به 67 هزار و 646 واحد رسید.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 828  واحد رشد کرد و به عدد 67 هزار و 646 واحدی رسید. در شرایطی که لحظه به لحظه به نتیجه مذاکرات نزدیک می‌شویم،بازار سرمایه همچنان با پالس‌های مثبت در انتظار توافق است.

بر این اساس برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند مثبت با ایجاد توافق و رونق صنایع بورسی ادامه داشته باشد ولی در مقابل برخی دیگر نیز به رفتار هیجانی سهامداران در این روزها و حبابی بودن رشد بازار اتفاق نظر دارند.گفتنی است؛ در این روز سهامداران بیش از یک میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات از تا مرز 2 میلیارد ریال رسید.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای فارس، ضبندر، حکشتی، شپنا، همراه، وپاسار، اخابر بیشترین تاثیر مثبت را بر روند معاملات تالار بورس داشتند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز شامل بانک ملت، بانک صادرات ایران، پالایش نفت بندر عباس، پارس خودرو، ایران خودرو، س.نفت و گاز پتروشبمی تامین، پالایش نفت اصفهان بوده که با روند مثبت به کار خود پایان دادند.نماهای پربیننده معاملات امروز شامل گروه پالایش نفت بندرعباس،بانک صادرات ایران،بانک ملت،پارس خودرو،پالایش نفت اصفهان،ایران خودرو، س. نفت وگاز پتروشیمی تامین با روند مثبت به کار خود پا یان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افزایش 340 واحدی به 27 هزار و 809 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با رشد 112 واحدی به 10 هزار و 340 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 97 واحدی به 8 هزار و 997 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند مثبت 1012 واحدی به 77 هزار و 829 واحد، شاخص بازار اول با روند صعودی 567 واحدی به 48 هزار و 713 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند صعودی 1897 واحدی به 140 هزار و 160 واحد رسید. امید می‌رود این روند مثبت در معاملات بازار سرمایه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد رشد واقعی در بورس با وجود لغو تحریم‌‌ها باشیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها