کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موج جدید کاهش قیمت سکه در بورس کالا


کد خبر : ۱۳۶۲۳یکشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۳۲۲۹۷۹ بازدید

همزمان با روند کاهشی قیمت سکه و ارز طی دو هفته گذشته و رکود در خرید و فروش این محصول در بازار آزاد، قیمت سکه در قرارداد‌های آتی بورس کالا نیز با کاهش مواجه شده و به ...

همزمان با روند کاهشی قیمت سکه و ارز طی دو هفته گذشته و رکود در خرید و فروش این محصول در بازار آزاد، قیمت سکه در قرارداد‌های آتی بورس کالا نیز با کاهش مواجه شده و به کمتر از 900 هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، از زمان آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین و احتمال رسیدن به توافق، قیمت سکه و طلا در بازار آزاد شروع به افت کرد و باعث سرایت آن به قراردادهای آتی سکه در بورس کالا شد به طوری که در حال حاضر قیمت قرارداد آتی سکه در سررسید‌های مختلف کاهش پیدا کرده و به محدوده 850 هزار تومان رسیده است که این موضوع می تواند سیگنالی بر روند قیمت سکه در آینده باشد.

کاهش قیمت سکه در بورس کالا در حالی اتفاق می افتد که در اواخر سال گذشته قیمت سکه قرارداد‌های آتی بورس کالا در محدوده ی یک میلیون ‌و 200 هزار تومان معامله می شد و اکنون با آغاز مذاکرات هسته ای قیمت این محصول رو به کاهش گذاشته و با افت تقاضا مواجه شده است ‌که به گفته ی کارشناسان به دلیل در جریان بودن مذاکرات هسته‌ای و حصول توافق است که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

بر این اساس آمار معاملات قیمت قرار داد آتی سکه طلا در بورس کالا نشان می‌دهد که در حال حاضر سررسید‌های مختلف این محصول در محدوده ی 860 تا 890 تومان در حال معامله بوده و روند نزولی قیمت ها به خصوص در دو هفته اخیر شدت گرفته است به طوری که درحال حاضر قیمت قراردادهای آتی سکه در سررسید تیر ماه 872 هزار تومان، سکه تحویل شهریور ماه 873 هزار تومان، تحویل آبان ماه 877 هزار تومان و سکه تحویل دی و اسفند ماه 891 هزار تومان در حال معامله است که حکایت از کاهش قیمت سکه در ماه های آتی را دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها