کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش اینترنت مخابرات در برخی استان‌ها متوقف شد


کد خبر : ۱۳۶۲۰یکشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۱۹۴۱۷۸ بازدید

وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و ...

وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخص‌های تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.

غلامرضا داداش‌زاده با اعلام این خبر گفت: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های به عمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استان‌ها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیری‌های لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9 گانه بر فرآیند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

او اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها