کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یارانه نقدی تیرماه 94 هم با تاخیر واریز می‌شود؟


کد خبر : ۱۳۵۹۶شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۵۷۳۳۲۴۰ بازدید

دولت تاکنون ۲۷ روز در پرداخت یارانه نقدی ایرانیان تاخیر دارد و با توجه اینکه دولت یارانه هر ماه را با تاخیر واریز می کند، این سوال مطرح است که آیا واریز ...

دولت تاکنون ۲۷ روز در پرداخت یارانه نقدی ایرانیان تاخیر دارد و با توجه اینکه دولت یارانه هر ماه را با تاخیر واریز می کند، این سوال مطرح است که آیا واریز یارانه نقدی تیرماه هم با تاخیر همراه خواهد بود؟

به گزارش مهر، یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ایرانیان در خردادماه گذشته بامداد روز بیست و هفتم قابل برداشت شد.

با توجه به اینکه دولت هر ماه در پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار تاخیر دارد، حال این پرسش پیش می‌آید که این ماه هم دولت با تاخیر چند روزه یارانه نقدی را واریز خواهد کرد؟ که اگر این اتفاق بیفتد، دولت یک ماه کامل در واریز یارانه نقدی تاخیر دارد.

بر این اساس با تاخیر یک‌ماهه در واریز یارانه نقدی، دولت بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۷۴ میلیون ایرانی یارانه‌بگیر بدهکار خواهد شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران در خردادماه را ۷۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر اعلام کرده است.

در عین حال طی چند ماه اخیر دولت در حال اجرای تدریجی قطع یارانه نقدی ثروتمندان است، اما به نظر می رسد با بی دقتی‌هایی که در اجرای این برنامه وجود دارد، یارانه برخی از افراد به جز ثروتمندان هم قطع شده است؛ به طوری که یارانه برخی از بازنشستگان که مبلغ دریافتی ماهیانه آنها کمتر از یک میلیون تومان است، هم قطع شده است.

سخنگوی دولت در عین حال از انصراف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از دریافت یارانه نقدی خبرداده و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اعلام کرده است که ۲۰۰ هزار نفر از فهرست یارانه بگیران خط خورده‌اند.

پیش بینی می شود دولت در ادامه برنامه حذف یارانه نقدی ثروتمندان، این ماه هم یارانه نقدی عده دیگری از ایرانیان را قطع کند.

گرچه دولت اعلام کرده است که معترضان به قطع یارانه نقدی در سایت مربوطه می توانند اعتراضات خود را ثبت کنند، اما اطلاعات دریافتی حاکی است که دولت تاکنون پاسخی به این معترضین برای قطع یارانه نقدی آنها نداده است و این افراد در بلاتکلیفی به سر می برند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها