کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 5 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز 3 کلید خورد


کد خبر : ۱۳۳۹۵شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۵۳۱۸۸۳ بازدید

در حالی دیماه سال 92 واحدهای مهر فاز 3 پردیس مشمول دستورالعمل شماره 3 افزایش قیمت نشدند که با گذشت 18 ماه افزایش حدود ...

در حالی دیماه سال 92 واحدهای مهر فاز 3 پردیس مشمول دستورالعمل شماره 3 افزایش قیمت نشدند که با گذشت 18 ماه افزایش حدود 5 میلیون تومانی قیمت این واحدها با استناد به همین دستورالعمل توسط شرکت عمران این شهر کلید خورد.

هفته گذشته سرپرست شرکت عمران پردیس از ایجاد کمیته سرمایه‌گذاری تامین مالی این شهر خبر داد و گفته بود: تاکنون دو جلسه این کمیته برگزار شده و یکی از اهداف این کمیته حل مشکلات مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر پردیس است.

رجب‌صلاحی افزود:بر این اساس پروژه‌هایی که در سطح شهر است شناسایی و بحث‌های سرمایه‌گذاری آن در کمیته سرمایه‌گذاری تامین مالی مطرح می‌شود.

وی با بیان این‌که پروژه‌های مسکن مهر نیز یکی از برنامه‌هایی است که در کمیته سرمایه‌گذاری پیگیری می‌شود، افزود: هر پروژه‌ای که بتواند به رفع مشکلات مسکن مهر کمک کند در کمیته مذکور مطرح خواهد شد و منابع مالی پروژه‌های شناسایی شده در کمیته سرمایه‌گذاری توسط سرمایه‌گذاران تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی کمیته سرمایه‌گذاری این است که سرمایه‌گذار را شناسایی کرده تا به این ترتیب پروژه‌های شهر پردیس اجرا شود.

این در حالی است که خبر می‌رسد پروژه‌های مسکن مهر فاز 3 پردیس در هر مترمربع مشمول حدود 50 هزار تومان افزایش قیمت می شود. نکته جالب در این افزایش قیمت استناد به  دستورالعمل شماره 3 افزایش قیمت مسکن مهر ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دیماه 92 است، چراکه در زمان مدیرعاملی مهدی هدایت در شرکت عمران پردیس این دستورالعمل شامل حال واحدهای فاز 3 نشده بود!

البته همان زمان 23 هزار تومان (برای هر مترمربع) در راستای تسریع روند ساخت و ساز از متقاضیان دریافت و به پیمانکاران پرداخت شد به این شرط که تا آخر اسفند 92 پروژه‌ها به اتمام برسد. 14500 تومان از این مبلغ بابت جریمه‌های پیمانکاران (تاخیر در ساخت) بوده است.

گفته می‌شود حدود 3500 واحد مسکن مهر فاز 3 با استناد به دستورالعمل شماره 3 مشمول افزایش قیمت هر مترمربع می‌شوند و هر متقاضی باید حدود 5 میلیون تومان  دیگر پرداخت کند. این پرداخت شامل حال حال کسانی نیز خواهد شد که واحد خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط مسکن مهر هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها