کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا به 1169 دلار رسید


کد خبر : ۱۳۳۶۵جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴:۲۷۹۹۵ بازدید

قیمت طلا در جریان معاملات امروز بازارهای جهانی 3 دلار افزایش یافت و به 1169 دلار در هر اونس رسید.

در حالی که آمارهای ضعیف از بازار کار آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر را کاهش داده و به دلار آسیب زده است، قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 3 دلار افزایش به 1169 دلار رسید. فلز زرد روز پنجشنبه به رقم 1156 دلار و 85 سنت رسید که پایین ترین رقم از اواسط ماه مارس تاکنون بود، اما پس از انتشار آمارهای اقتصادی در آمریکا قیمت ها اندکی ترمیم شد.

از ابتدای هفته تاکنون قیمت طلا به دلیل افزایش ارزش دلار در اوایل هفته به دلیل بحران بدهی یونان 0.6 درصد کاهش یافته که دومین هفته متوالی کاهشی بوده است.
یک تاجر طلا در هنگ کنگ گفت: «آمارهای ضعیف از بازار کار آمریکا فعلا به نفع بازار طلا تمام شده، اما من تاثیر افزایش خیلی بیشتری نمی بینم، مگر اینکه ارزش دلار به شدت کاهش یابد.»

وی افزود: «با توجه به تعطیلی بازارهای آمریکا، نقدینگی امروز احتمالا کم خواهد بود. بنابراین تحول عمده بعدی در بازار می تواند پس از رفراندوم روز یکشنبه در یونان اتفاق بیافتد.»

بازارهای آمریکا امروز به مناسبت روز استقلال تعطیل خواهد بود.

آمارهای روز پنجشنبه نشان داد تعداد فرصت های شغلی جدید در بخش غیرکشاورزی آمریکا ماه گذشته 223 هزار مورد افزایش یافته که کمتر از حد انتظار بوده است. آمارهای مربوط به فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه های آوریل و می نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته و کاهش یافته است.تا قبل از انتشار این آمار، قویا انتظار می رفت با توجه به آمارهای قوی اخیر در زمینه میزان مصرف و بازار مسکن، فدرال رزرو  نرخ بهره را در ماه سپتامبر افزایش دهد.اما تعداد پایین تر از حد انتظار فرصت های شغلی ایجاد شده سرمایه گذاران را بر آن داشت تا از پیش بینی خود در مورد افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر عقب نشینی کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها