کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پهلوگیری کشتی یکی از لاینرهای معتبر در بندر شهیدرجایی


کد خبر : ۱۳۳۴۰پنجشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۴۷۲۵۲۵ بازدید

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از ورود کشتی یکی از لاینرهای معتبر در بندر شهیدرجایی خبر داد و ...

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از ورود کشتی یکی از لاینرهای معتبر در بندر شهیدرجایی خبر داد و گفت: کشتی‌های دو لاینتر بزرگ دیگر در آینده نزدیک در این بندر پهلو می‌گیرند.

محمدعلی اصل سعیدی پور ضمن اعلام این خبر افزود: کشتی BERMER HAVEN از بندر سنگاپور وارد بندر شهید رجایی شد و بدون کمترین معطلی در اسکله ۲۵ این بندر پهلو گرفت و عملیات تخلیه و بارگیری محموله این کشتی در کمترین زمان ممکن به انجام رسید.

وی با بیان اینکه کشتی «برمر هاون» پس از پایان عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی، پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران را به مقصد بندر جبل علی امارات ترک کرد، گفت: خط کشتیرانی هانجین(HANJIN ) با بهره مندی از کشتی‌های غول پیکر نسل ششم، هفتمین لاینر پهلو گرفته در بزرگترین بندر تجاری ایران در یکسال اخیر است.

معاون امور بندری و منطقه ویزه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، افزود: کانتینرهای این خط پیش از این، توسط کشتی‌های سایر خطوط و بنادر منطقه به بندر شهید رجایی حمل می‌شد. از زمان تعلیق تحریم‌های بندری و دریانوردی ایران، از یکسال گذشته تاکنون ۷ خط کشتیرانی بین المللی از جمله WAN HAI، PIL، CMA CGM، MESSINA تردد خود را به بندر شهید رجایی از سر گرفته‌اند.

سعیدی پور با بیان اینکه قرار است دوخط دیگر YANG MING و EVERGREEN نیز در آینده نزدیک کشتی های خود را در این بندر پهلو دهند، ادامه داد: کاهش هزینه و زمان ورود کالا به کشور، ایمنی حمل و نقل در کنار ایجاد اشتغال بیشتر از مزایای تردد خطوط کشتیرانی لاینر به بندر شهید رجایی است. رونق صادرات و واردات، افزایش نرم عملیات بندر و تامین نیاز بنادر کوچکتر منطقه توسط بندر شهید رجایی از مزایایی است که موجب رونق خود بندر می شود.

خط کشتیرانی هانجین(HANJIN ) که در سال 1950 در کره جنوبی آغازبکار کرده، در حال حاضر با برخورداری از بالغ بر ۱۰۰ فروند کشتی اقیانوس پیمای کانتینری(با ظرفیت بیش از 500 هزار TEU کانتینر) در فهرست ۱۰ خط برتر جهان قرار دارد و سالانه صد میلیون تن کالا در آب های جهان جابجا می کند.

منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با ۱۸ دستگاه گنتری کرین (جرثقیل غول پیکر جهت تخلیه و بارگیری کانتنیری) و ۴۱ پست اسکله، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها