کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشایی 5 میلیارد دلار یوزانس


کد خبر : ۱۳۲۶۷سه شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۹۱۶۳۱ بازدید

معاون اول رئیس جمهور از نامه رئیس کل بانک مرکزی خبر داد که بر مبنای آن، 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت برای سرمایه در گردش و ...

معاون اول رئیس جمهور از نامه رئیس کل بانک مرکزی خبر داد که بر مبنای آن، 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت برای سرمایه در گردش و مواد اولیه به بخش خصوصی اختصاص می‌یابد.

اسحاق جهانگیری گفت: برای بخش خصوصی سهمیه هایی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن ، به برخی از وزارتخانه‌ها نیز این سهمیه اعلام شده است اما به هر حال رئیس کل بانک مرکزی در این زمینه بسیار مصمم است.

جهانگیری تصریح کرد: منابع صندوق توسعه ملی باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و تنها در زمانی استفاده از آن برای دولت مجاز است که بخش خصوصی متقاضی وجود نداشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: سال گذشته 340 هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولید اختصاص یافته که بخشی از آن استمهال بوده و 40 درصد آن منابع مالی جدید به بنگاه‌های تولیدی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: دهه 80 فرصت بی‌نظیر صنعتی شدن ایران بود در حالی که بخشی از این زمان از دست رفت و سوءمدیریت‌ها باعث شکل گیری یک حرکت ضد صنعتی شدن شد، همچنین در این مقطع نیروی جوان تحصیلکرده در سن کار و تولید وارد عرصه شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها