کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 10 درصدی قیمت خودروهای خارجی


کد خبر : ۱۳۲۶۴سه شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۲۵۸۴۷۰ بازدید

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه بازار خودرو به امید نتایج مثبت مذاکرات همچنان در رکود است، گفت: از عید تاکنون قیمت خودروهای خارجی ...

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه بازار خودرو به امید نتایج مثبت مذاکرات همچنان در رکود است، گفت: از عید تاکنون قیمت خودروهای خارجی کاهش ۱۰ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش تسنیم، غلامحسین قاسمیان، با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد، اظهارداشت: این روزها همه منتظر نتایج مذاکرات هستند و تمایلی به خرید ندارند این در حالی است که نتایج مذاکرات تغییر خاصی را در بازار ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه از عید تاکنون قیمت خودروهای خارجی کاهش ۱۰ درصدی را تجربه کرده است، گفت: در خودروهای داخلی هم کاهش قیمت ها با توجه به نوع خودروها از 200 تومان تا 1 میلیون تومان بوده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل اضافه کرد:یکی از عوامل رکود در بازار خودرو را باید عدم تعیین تکلیف قیمت ها دانست. زیرا هنوز میان وزارت صنعت و شورای رقابت در مرجع قیمت گذاری خودرو اختلاف نظر وجود دارد که این امر خود باعث می شود مردم به امید کاهش قیمت ها تمایلی به خرید خودرو نداشته باشند.


qn13xh4ta18kml3xj1.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها