کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متقاضیان ریو مدل 2015 ، همچنان سرگردان !


کد خبر : ۱۳۲۱۸دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۱۷۵۲۶۶ بازدید

یک سال از خبر فروش کیا ریو مدل 2015 می‌گذرد، اما ثبت نام کنندگان همچنان سرگردان هستند. قرار بود این خودرو با موعد تحویل 120 روزه و احتساب سود ...
متقاضیان ریو مدل 2015 ، همچنان سرگردان !متقاضیان ریو مدل 2015 ، همچنان سرگردان !

یک سال از خبر فروش کیا ریو مدل 2015 می‌گذرد، اما ثبت نام کنندگان همچنان سرگردان هستند. قرار بود این خودرو با موعد تحویل 120 روزه و احتساب سود مشارکت روز شمار، تحویل مشتریان شود؛ اما چند ماهی از تاریخ تحویل گذشته و خبری از خودرو نیست.

 

اپراتور فروش شرکت اطلس خودرو در پاسخ به این تاخیر در تحویل اعلام کرد : ورود ریو با مشکلاتی مواجه شده و به جای آن خودرو سراتو جایگزین شده است.

یکی از مخاطبان ضمن تماس با پایگاه خبری اعلام کرده: در تاریخ 10 مهر ماه سال 93 در نمایندگی کیا موتور همدان برای پیش خرید ریو جدید ثبت نام کردم. ابتدا گفتند: که خودرو 4  ماهه تحویل می شود، یعنی بهمن ماه ولی وقتی مراجعه کردم، گفتند: نظر شرکت 4ماه کاری بوده و با احتساب روزهای تعطیل اسفند ماه تحویل خواهد شد. پس از مراجعات مکرر و بی نتیجه به نمایندگی و شنیدن وعده های متفاوت، سرانجام در تاریخ 22/2/94 از خرید خودرو انصراف دادم. اما در این مورد نیز با خلف وعده های مکرر شرکت روبرو شدم وبا این که طبق مفاد قرارداد، شرکت متعهد به پرداخت اصل و سود وجه پرداختی بنده طی 20 روز بود، هنوز پس از حدود 50 روز وجه را به اینجانب استرداد نکرده اند.

* لازم به ذکر است؛ پیگیری این وعده و بدقولی بقیه خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو همچنان زیر ذره بین خبرنگاران ما قرار دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها